Fitness Seller

Wat mij stoort

Jim

Cool Novice
Elite Member
Waardering
0
Kom vandaag op de fitness en wat zie ik daar in de verkleed ruimte liggen:
Een lege Terumo verpakking van spuit met naald.

Dat is toch een teken dat sommigen onder ons echt niet nadenken.

Gaat wel niet rechtstreeks over as maar.....Wil hiermee zeggen dat men
hierdoor een heleboel mensen mee in problemen kan brengen.
Dus voor de Mensen die op de fitness wel eens een spuit zetten
Denk eerst 2X na.

Ik mag toch hopen dat alleen de verpakking er lag?

• Topic Starter Topic Starter
Yep enkel de verpakking maar dan wel lekker in het midde van de ruimte.
Gelukkig dat ik eerst binnen kwam heb ze netje opgeraapt en aan
eigenaar gegeven, kon hij is rond horen wie het had vergeten en of
hij het nog terug wou.

Het is wel een domme actie…. :D

Ik plak mn spuiten samen met mn kauwgom altijd netjes op de apparatuur. :cool:

Leviathan zei:
Ik plak mn spuiten samen met mn kauwgom altijd netjes op de apparatuur. :cool:

:D !

On topic: Injecteren gewoon thuis doen, niet in de gym. Doe je dat wel, neem dan de moeite je zooi op te ruimen zeg.

Injecteren in de gym???? :eek: Wat een malloot die dat doet. Ach, maar iedereen moet het natuurlijk zelf weten....Maar toch vind ik het domdomdom :rolleyes:

Lijkt me niet eens prettig werken. Zit je net met je naald in je aars te roeren, komen er ineens een stel ecto-MF's binnen die je aan gaan zitten gapen alsof ze water zien branden.

• Topic Starter Topic Starter
Nee, helemaal niet in de gym doen, gewoon thuis! Of mogen ze het thuis niet zien? Sukkels zijn het :cool:

Leviathan zei:
Lijkt me niet eens prettig werken. Zit je net met je naald in je aars te roeren, komen er ineens een stel ecto-MF's binnen die je aan gaan zitten gapen alsof ze water zien branden.
Dat is een reden om juist wel in de gym te injecteren. :D

Maargoed, zo’n gozer moet gewoon z’n troep opruimen.

Of in Amsterdam achter het C.S. kijkt niemand er ook raar van op :D

het lijkt er op dat het zetten van de spuiten gewoon op de sportschool mag, mits je het opruimt? :eek: Doe eens normaal, en denk goed na.... ??? Thuis injecteren. Of is het soms stoer om het op de sportschool te doen? :rolleyes: Het is een ander verhaal als de sportschool houder er toestemming voor heeft gegeven en het dus toegestaan is voor iedereen. Lijkt me sterk. Kortom; het is een asociale actie, want er wordt geen rekening gehouden met anderen. Of het is een jong binkie die nog veel moet leren of het is een tja, volwassen iemand die nog steeds niets geleerd heeft en door het gebruik van AAS nog dommer aan het worden is??? :D

niet iedereen kan thuis lekker rustig zetten, ken maar een ouderlijk echtpar waarvan de zoon thuis kan/mag zetten. de rest doet het allemaal stiekem als de ouwe niet thuis zijn of op de gym.
dus zo raar is het nog niet.
verder wel een domme actie om spullen niet op te ruimen
gr d

Ook lekker sneller infecties als je in een gore kleedkamer of een wc je anus vol staat te spuiten met verboden middeltjes. Erg tof! Moet de politie achterkomen, bye bye Gym.

dennis999 zei:
niet iedereen kan thuis lekker rustig zetten, ken maar een ouderlijk echtpar waarvan de zoon thuis kan/mag zetten. de rest doet het allemaal stiekem als de ouwe niet thuis zijn of op de gym.
dus zo raar is het nog niet.
verder wel een domme actie om spullen niet op te ruimen
gr d

dan nog, je kunt toch je deur op slot doen? Als dat niet kan, dan zijn je ouders toch wel even de hort op? Doe het in de badkamer of op het toilet. Wat een k*texcuus.

Het blijft een domme actie om het op de sportschool te doen. Niet alleen het niet opruimen. Maar dat is mijn mening en ik laat het er maar bij. Lekkere vent...stiekum stiekum alles doen. waarschijnlijk zijn zij nog veel te jong om AAS te gebruiken? Lekker om te injecteren met al die zweetbacterieen om je heen. Veel succes! Ik ga nu ff een propje zetten. Ja, gewoon thuis, want ik ben zelf pappa en maak zelf uit of ik gebruik of niet, hahahaha!!! Kinderen hoef ik niet meer te maken, dus lekker shotten! :D :D

Als je geen rustige plek hebt om te injecteren dan moet je niet kuren.
Het lijkt me nogal lastig steriel te werken als je niet rustig de tijd kan nemen.

thuis is er altijd wel een mogelijkheid om het te doen inderdaad, gewoon de badkamer op slot doen en even spuiten na het douchen is er nix verdacht aan.

mn ouders weten het waarschijnlijk wel maar ik wil niet dat me ma me met een spuit iin mn been ziet :D wacht gewoon tot ze weg zijn.

Ik heb heel dat op de sportschool zeten nooit begrepen. we HADDEN hier ook een sportschool waar ze gewoon in de kleedkamer bij elkaar in hun ass zaten te prikken

Mn moeder injecteert altijd bij mij, en mn pa houdt de vial vast :D

Terug
Naar boven