- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lauw zei:Hahah, precies ja.
Dag jongen, wat heb je daar in je hand?
Dag vader, dat is een spuit met 500 mg test.
Aha, wel eerst goed ontsmetten jongen.
Ja pa.
![]()
Ik was het al bijna uitgeschopt om vit B-12 inject...Leviathan zei:Mn moeder injecteert altijd bij mij, en mn pa houdt de vial vast![]()

praetorian zei:Ik heb altijd jecton :S overal waar ik kom krijg ik jecton! elke apotheek...ik ben altijd eelrijk waar ik het voor haal krijg het gewoon mee in heerenveen en alkmaar...
Grtz

Lauw zei:Hahah, precies ja.
Dag jongen, wat heb je daar in je hand?
Dag vader, dat is een spuit met 500 mg test.
Aha, wel eerst goed ontsmetten jongen.
Ja pa.
![]()
praetorian zei:Ik heb altijd jecton :S overal waar ik kom krijg ik jecton! elke apotheek...ik ben altijd eelrijk waar ik het voor haal krijg het gewoon mee in heerenveen en alkmaar...
Grtz
Grtz
KaLe zei:Doe het in de badkamer of op het toilet. Wat een k*texcuus.
pampam zei:je hoeft het niet koud te bewaren gewoon in een niet te warme of koude omgeving. In je kast is dus goed zat
dennis999 zei:tjonge, wat heb jij overal een heldere, goed doordachte visie op! je weet overal raad mee en hebt overal een antwoord op klaar, tevens bepaal jij wat een "k*texcuus" is. knap!!
veel plezier nog met je rol als alwetende,
gr d

dennis999 zei:tjonge, wat heb jij overal een heldere, goed doordachte visie op! je weet overal raad mee en hebt overal een antwoord op klaar, tevens bepaal jij wat een "k*texcuus" is. knap!!
veel plezier nog met je rol als alwetende,
gr d
dennis999 zei:als je de hcg mengt moet die toch wel koud bewaard blijven?
de rest maakt niet uit, afgezien van hgh, en igf en hcg toch?
gr d
pampam zei:sorry dennis maar ben het toch met kale eens het is een k*texcuus er is altijd wel een tijd dat je het gewoon thuis kan doen laat je gear gewoon thuis en niet op ge gym en doe het dan idd gewoon met de deur ergens op slot