XXL Nutrition

Wat mij stoort

Hahah, precies ja.
Dag jongen, wat heb je daar in je hand?
Dag vader, dat is een spuit met 500 mg test.
Aha, wel eerst goed ontsmetten jongen.
Ja pa.

:D

Lauw zei:
Hahah, precies ja.
Ja pa.

t*ring die ouwe van mij schrikt zich het apezuur,

@ levi, relaxed man dat je dat gewoon thuis kan doen.

Mijn ouders kicken me het huis uit.

Leviathan zei:
Mn moeder injecteert altijd bij mij, en mn pa houdt de vial vast :D
Ik was het al bijna uitgeschopt om vit B-12 inject... :mad:

Wil je wel zo ver gaan voor de sport... was de reactie... ???

hehe, voor de buitenstaanders is jezelf injecteren met wat dan ook ervaren als "gevaarlijk en eng" terwijl er eigenlijk helemaal niets aan is :p maar breng ze dat maar aan hun hoofd he :D

:eek: :eek: :eek:

ok..ik moet zeggen dat ik toch wel lichtelijk ontsteld ben :o
Spuiten in de kleedkamer??? wat een achterlijke shit zeg! Ik zou wel raar opkijken als ik dat in ene aan zou treffen :eek: !
Maar ik moet er zoiewiezo niks van hebben ook :)

Ik heb altijd jecton :S overal waar ik kom krijg ik jecton! elke apotheek...ik ben altijd eelrijk waar ik het voor haal krijg het gewoon mee in heerenveen en alkmaar...

Grtz

Inderdaad. Lekker schoon en relaxed zo in de kleedruimte.
FF kijke, wat nemen we mee vandaag: handdoekje, drinkbeker en een geladen spuit haha

Lauw zei:
Hahah, precies ja.
Ja pa.

praetorian zei:
Ik heb altijd jecton :S overal waar ik kom krijg ik jecton! elke apotheek...ik ben altijd eelrijk waar ik het voor haal krijg het gewoon mee in heerenveen en alkmaar...

Grtz

waar heb jij het in godsnaam over

praetorian zei:

Grtz

Cool :thumb:

ik heb nu eerste kuut ook thuis. kan het nu niet koud bewaren (hoe erg is dat) en het moet goed verstopt worden en dan zelfs nog is het een heel risico met mijn ouders. als ze erachter komen hang ik

je hoeft het niet koud te bewaren gewoon in een niet te warme of koude omgeving. In je kast is dus goed zat

KaLe zei:
Doe het in de badkamer of op het toilet. Wat een k*texcuus.

tjonge, wat heb jij overal een heldere, goed doordachte visie op! je weet overal raad mee en hebt overal een antwoord op klaar, tevens bepaal jij wat een "k*texcuus" is. knap!!

veel plezier nog met je rol als alwetende,
gr d

pampam zei:
je hoeft het niet koud te bewaren gewoon in een niet te warme of koude omgeving. In je kast is dus goed zat

als je de hcg mengt moet die toch wel koud bewaard blijven?
de rest maakt niet uit, afgezien van hgh, en igf en hcg toch?
gr d

dennis999 zei:
tjonge, wat heb jij overal een heldere, goed doordachte visie op! je weet overal raad mee en hebt overal een antwoord op klaar, tevens bepaal jij wat een "k*texcuus" is. knap!!

gr d

het is een klote excuus :D

dennis999 zei:

gr d

sorry dennis maar ben het toch met kale eens het is een k*texcuus er is altijd wel een tijd dat je het gewoon thuis kan doen laat je gear gewoon thuis en niet op ge gym en doe het dan idd gewoon met de deur ergens op slot

pampam zei:
sorry dennis maar ben het toch met kale eens het is een k*texcuus er is altijd wel een tijd dat je het gewoon thuis kan doen laat je gear gewoon thuis en niet op ge gym en doe het dan idd gewoon met de deur ergens op slot

pampam die mij afvalt? verraad! snitch! :p

thuis zetten met je oude die rondloopt en jij zit met de kamerdeur op slot?
kan in zijn ogen weinig goeds zijn.
shit neem ik ook altijd mee, en ja ik zet ook wel eens op de gym. maar ruim wel altijd alles op. gooi het niet eens weg in de gym.
dus daar is weinig van te zeggen.

ja dat is waar maarja een wc op slot kan toch wel of een douche maarja als je het maar goed opruimt kan ik je nog wel vergeven jongen :D vriendjes? haha

Terug
Naar boven