MuscleMeat

wat moet ik eten?

epdeskater

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
88kg
Ik ben een 18 jarige jongen en ik wil al een lange tijd een stuk afvallen,

wat ik tot nu toe bereikt heb:

- van 105 naar 88 kilo gegaan
- meer spiermassa

ik ben 1.84m lang en 88 kilo, maar wel stevig gespierd

ik heb een maand lang insanity gedaan en dit hielp erg veel maar ik wil vooral mijn voeding in orde hebben, ik ben vanmezelf best breed en sterk alleen niet echt slank.

ik eet nu ongeveer 1600 kcal per dag maar ik heb geen idee of dat te weinig of te veel is, ik kom namelijk best snel aan.
ik zit op school dus ik heb niet echt de mogelijkheid tot warme maaltijden tussendoor, eventueel tips?
wat en wanneer eet ik?

07:00 : - 1x fijnvolkoren (69 cal) met kookworst kipfilet of soms jam
- 40gram havermout met 250ml melk (225cal)

10:00 : - 1 appel (55cal)
- 1 pakje drinken (56cal)

12:00 : - 3x fijnvolkoren (69cal)
- 1 liter water

15:00 : - 1 liter water
- 1x ontbijtkoek (70cal)

17:00 : verschilt per dag
- groente vlees en 150ml vla (totaal rond de 500cal)
- dit zijn altijd normale porties

19:00 : krachttraining / cardio 1 uur lang

20:00 : 250ml magere melk met 1 scope whey perfection (110cal)

21:00 : ontbijtkoek (70cal)

wat moet ik veranderen? meer/minder eten? andere tijdstippen? andere dingen eten?

bedankt!

Marvin

Lijkt me wel een beetje weinig.. gezien je schema krijg je ook niet echt veel eiwit binnen.

Vraagje trouwens, helpt dat insanity trainen echt om af te vallen? Ik heb hem gedownload maar niks mee gedaan verder.

• Topic Starter Topic Starter
als je je aan de agenda houd helpt het voor mij wel, alleen ik weet dus nog geen goed voedingsschema,

Natuurlijk is 1600kcal te weinig voor een jongen/man die dan nog eens sport, is niet eens je BMR.

Bereken je behoefte en ga daar 300 kcal onder zitten als je vet wilt verliezen. En als ik nu naar je voedingsschema kijk is het te weinig kcal en te weinig eiwitten.

Ik zeg alvast haal de ontbijtkoek, vla en pakje drinKen weg. En doe er sws 500 gr magere kwark voor het slapen gaan bij.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
oke als ik die dingen weg doe en 500gr magere kwark bij doe heb ik alsnog niet genoeg kcal en genoeg eiwitten?

vanaf morgen ga ik meer brood eten, smiddags 5/6 (de toegevoegden hebben kipfilet)

wat moet ik nog meer toevoegen?

Terug
Naar boven