MuscleMeat

wat moet ik hebben om te cutten

Raymon380

Novice
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
85kg
Vetpercentage
10%
Hallo jongens,
Ik ben al een hele tijd aan het trainen en nu voornamelijk bulken. Ergens in maart wil ik gaan cutten, alleen is mijn vraag wat voor sups Ik dan het beste kan nemen want zoals sommige al weten zit ik wel met een bepaald budget. Zou bcaa's en glutamine puur genoeg zijn, of zou ik voor een totale shake zoals isolaat gaan?, wel heb ik een lichte lactose allergie dus veel opties heb ik niet,

Zou ik hier een duidelijk en uitgebreid antwoord op kunnen krijgen.

Ps : Ik kan mijn geld niet uitgeven aan normale voeding om een persoonlijke thuis situatie.

Disciplinobol.

Ga voor een Isolaat of een Hydrolisaat (evenduur bij XXL!), en een BCAA product. Glutamine is in mijn ogen minder belangrijk dan deze twee. Ook kan je kiezen voor een completer aminozuur product (dus BCAA+andere aminos) maar dit is wel weer iets duurder.

Voedingsschema

Waardoor kan je wel supplementen kopen, maar geen normale voeding?

Antwoord daarop kan helpen voor een beter antwoord op je vraag.

een goede instelling en een goed voedingschema
indien je niet aan je eiwitten komt kan je er altijd een shake bijvoegen.

Een goed voeding schema maken,voorbeelden zat hier op het forum even zoeken misschien.
Als je extra eiwitten wil gebruiken zou ik je ISO-100 van Dymatize aanraden vooral als je niet tegen lactose kan.

Zeker een cuttermesje

Gelijk iso-100 aanraden :roflol:

Hoe lang train je al? Als ik jouw stats zie zou ik nog een tijdje gaan door bulken als je bulk goed gaat.

Maar qua supps zou ik voor het volgende gaan.

Isolaat of Hydroisolaat, Multi-vit, Omega-3, Creatine,

30 minuten voor cardio:
200-400 mg caffeine, 1-3 g carnitine, 5g BCAA

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven