Hallo, mijn naam is michael ben 15 jaar oud en train al 2 maanden. mijn goal is om sterker te worden dus om meer te tillen, ik hoef niet breed te zijn hoewel ik wel borst, bicep, tricep, rug, schouder train.
Maar als ik op google/advies hoor van andere dan zegge sommige dit
Ik kan met halters 12kg 10 keer doen, de ene zeg ik moet gewoon zo door blijven gaan 12kg 10 keer.
maar de ander zeg je moet 16kg doen ookal kan je dat 4 keer dan word je sterker. en de andere zeg weer ik moet lichter pakken anders is dat niet goed voor je.
ook heb ik gehoord van 2 keer bicep in een week maak het kleiner en is niet goed voor je.
Dat was het ook wil ik graag jullie mening over mijn weekelijkse schema.
Maandag - been, schouders
Dinsdag - tricep, borst
woensdag - rust
donderdag - bicep, rug
vrijdag - tricep, borst
zaterdag - rust
zondag - als ik iets niet goed heb getrained die week doe ik dat ff anders gewoon bicep alleen.
Bedankt voor het lezen
Maar als ik op google/advies hoor van andere dan zegge sommige dit
Ik kan met halters 12kg 10 keer doen, de ene zeg ik moet gewoon zo door blijven gaan 12kg 10 keer.
maar de ander zeg je moet 16kg doen ookal kan je dat 4 keer dan word je sterker. en de andere zeg weer ik moet lichter pakken anders is dat niet goed voor je.
ook heb ik gehoord van 2 keer bicep in een week maak het kleiner en is niet goed voor je.
Dat was het ook wil ik graag jullie mening over mijn weekelijkse schema.
Maandag - been, schouders
Dinsdag - tricep, borst
woensdag - rust
donderdag - bicep, rug
vrijdag - tricep, borst
zaterdag - rust
zondag - als ik iets niet goed heb getrained die week doe ik dat ff anders gewoon bicep alleen.
Bedankt voor het lezen