MuscleMeat

wat moet je eten

geemoney

Novice
Waardering
0
moet je als je gaat keuren er ook anders bij eten bijv. veel koolydraten ik probeer nu eigenlijk zoveel mogelijk producten te eten met eiwitten

Als je dat nog moet vragen dan is kuren nog niet voor jouw!

Spreekt vanzelf dat je meer moet gaan eten, meer eiwitten maar ook meer koolhydraten en MOV's.

Nee gewoon niets eten, zak chips is genoeg, beste zet je er wat Slin bij groeit het wat beter :toilet:

geemoney zei:
moet je als je gaat keuren er ook anders bij eten bijv. veel koolydraten ik probeer nu eigenlijk zoveel mogelijk producten te eten met eiwitten
stel je eerst es voor...

nee je moet niet anders eten alles wat je nodig hebt zit in de spuit :D :rolleyes:

Het ligt er maar aan wat je wilt gaan keuren.
:D

Weer zo'n goochem. Even IP adres doorgeven, ff door het systeem runnen en woon adres opzoeken en ik regel het wel even!

:splat: :whip:

Ohja...mijn advies: eet een extra bruine boterham per dag en je groeit als kool :booty:

Laatst bewerkt:
Ik had toch gelijk: 1e posts beginnen meestal in de AS sectie :D

't wordt weer zomer en Nederland wil weer masaal nog 'ff snel' gespierd worden.

And geemoney, voeding is wat dat betreft niet ter zake doende. Alleen softies letten daarop, echte hardcore jongens kuren en trainen alleen.

MMMM
Leg me even uit , is dit een nieuwe manier om snel spieren bij te komen ?

Dan wil ik ook wel gaan KEUREN !

Mixer zei:
MMMM
Leg me even uit , is dit een nieuwe manier om snel spieren bij te komen ?

Dan wil ik ook wel gaan KEUREN !

Ja, maar het is niet voor iedereen weggelegt hoor. Je hebt eerst een hele strenge keuring of je wel de juiste genen hebt... Maar als je die dan ook hebt, hoef je er verder HELEMAAL NIETS voor te doen!!:)

Als je snel een paar kilo wilt aankomen voor de zomer, gegarandeerd!!!!! dan moet je 1 liter vloeibaar frituurvet per dag eens proberen, zet gegarandeerd aan binnen enkele dagen! Gaat sneller dan de hardcore anabolen :D

Deze onervaren gebruiker zal wel gaan gebruiken ondanks deze reakties.
Hier is niemand mee geholpen!
Ik weet wel dat het iritaties opwekt, maar nu zal je zien dat ie zonder de juiste adviezen zich volvreet met dianabol of iets anders.

volvreten met dianabol hielp arnie ook aardig

geemoney zei:
Gezien je nog geen antwoord heb gehad; reken je vvm uit en je basis behoefte ga daar ruim 1000 boven zitten en je zal groeien en probeer 2 tot 3 gram eiwit per kg vvm te eten!

SUC6!

Ik refereer naar Schroefje's antwoord.

maar vergis je niet "geemoney", een spuit zetten is misschien het werk nog niet, maar de rest is en blijft wel hard werken! Weet waar je aan begint, het lijkt soms bijna te mooi om waar te zijn

Matheos zei:
maar vergis je niet "geemoney", een spuit zetten is misschien het werk nog niet, maar de rest is en blijft wel hard werken! Weet waar je aan begint, het lijkt soms bijna te mooi om waar te zijn

Je zult alleen maar harder moeten werken als je kuurt, dat is iets dat veel mensen vergeten voor zn hun 1e kuurtje pakken. Meer eten, meer en harder trainen.....

Hoeveel mensen hebben hun 1e kuur wel niet verdoet door onvoldoende eiwitten en KH's te pakken, laat staan de trainingsintensiteit omhoog te gooien.

Terug
Naar boven