Fitness Seller

Wat na de bridge ???

Cruzader

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Lengte
1m82
Massa
100kg
Vetpercentage
15%
Hallo allemaal,

Op dit moment zit ik nog in een kuur namelijk (test p , tren a , mast p) hier ben ik nu 1 week mee bezig en hiervoor heb ik al 12 weken (test e , Bold ) erop zitten.

Ik zit namelijk al een aantal weken te bedenken wat ik na de bridge van 8 weken kan doen, Ik twijfel over het volgende,

week 21-35 Test e 500 mg ew
week 21-33 Bold 1500 mg ew

of

Week 21-35 Test e 250 mg ew
week 21-33 Primo 700 mg ew

Doel is namelijk 8 tot 6 % halen en niet onder de 95 kg komen.

Zit nu op 10% 98 kg

Ik weet dat om echt droog te staan het misschien beter is om tren in een kuur te nemen alleen vind ik tren niet echt ideaal richting de zomer voor mij dat heb ik vorig jaar wel gemerkt.

Winny kreeg ik trouwens dikke puisten van ook geen optie.

Mochten er nog suggesties zijn dan hoor ik het graag

grt:lifter:

Laatst bewerkt:
Als je nog goede primo kan krijgen dan optie 2, moet te doen zijn.

Géén ervaring met primo,je kan ook mastE nemen(beter dan winny vlgns sommigen)

• Topic Starter Topic Starter
Géén ervaring met primo,je kan ook mastE nemen(beter dan winny vlgns sommigen)

Zit nu 4 weken aan mast p op 200 mg eod, ben er niet echt over te spreken wat ik erdoor krijg is een vette huid en weer acne dus ben maar weer licht begonnen met roa voordat ik weer helemaal onder zit.

Als je nog goede primo kan krijgen dan optie 2, moet te doen zijn.

Ja kan ik wel aan komen jammer dat het zo duur is alleen :mad:

Tweede keus lijkt mij lekkerder en je mag primo gewoon tot en met week 35 doen hoor.
Alleen met tren en deca moet je je testo langer later doorlopen

Zou voor de primo gaan.

Zit nu 4 weken aan mast p op 200 mg eod, ben er niet echt over te spreken wat ik erdoor krijg is een vette huid en weer acne dus ben maar weer licht begonnen met roa voordat ik weer helemaal onder zit.

Is een bekende bijwerkingen van masteron, acné. Voor mij ook een reden om het nooit te pakken want ik ben er heel erg gevoelig voor. Wel raar dat je in je begin post zegt dat je van winny ook puisten krijgt, bij mij trekt t dan juist weg.

idd mast = vette huid !

primo is verschrikkelijk duur voor het resultaat wa ge er uiteindelijk bij behaald . zeker als ge 700 zet...maar voor droger te kome is het wel ideaal

boldenon ben ik niet voor te vinden . of wel slaat het aan of wel niet . bij mij en nog vele uit men vriendekring sloeg het ni aan ook al reageer ik op alle andere spulle wel heel goed

idd mast = vette huid !

primo is verschrikkelijk duur voor het resultaat wa ge er uiteindelijk bij behaald . zeker als ge 700 zet...maar voor droger te kome is het wel ideaal

boldenon ben ik niet voor te vinden . of wel slaat het aan of wel niet . bij mij en nog vele uit men vriendekring sloeg het ni aan ook al reageer ik op alle andere spulle wel heel goed

Op hoeveel en hoelang deed je bold?

idd mast = vette huid !

Primo is ook erg duur maar er blijven weinig opties over aangezien ik geen tren/winny meer ga gebruiken rond de zomer.

Ben net een week klaar met een gram bold sloeg wel goed aan bij mij mooie droge massa totaal niet te vergelijken met deca maar daar werd ik dan ook een vochtballon van wat uiteindelijk toch wegtrekt.

Is een bekende bijwerkingen van masteron, acné. Voor mij ook een reden om het nooit te pakken want ik ben er heel erg gevoelig voor. Wel raar dat je in je begin post zegt dat je van winny ook puisten krijgt, bij mij trekt t dan juist weg.

Een aantal kuurtjes terug begon ik met winny tabs 50 mg ed voor 6 weken en binnen een week begon ik helemaal onder te zitten, met als gevolg 6 maanden roa 100 mg bulten van centimeters groot en wel 100erden overal, vandaar dat ik een beetje bang ben voor winny.

Miss zou het nu wel wegblijven na de roa kuur maar durf het niet aan, heb overigens nog genoeg roa om een jaar mee door te komen mocht er wat mis gaan.

Op hoeveel en hoelang deed je bold?

Ik heb 12 weken 1 gram bold + 1 gram test gedaan.

Heb zelf ok maanden aan de roa gezeten wel niet op zulke dosissen,maar het komt bij mij zeker niet meer zo erg terug en als het terug komt neem ik bij eerste puisten 20 mg roa eod voor een maand langer of hoger gedoseerd was nooit nodig.

Waarom geen deca ? test 250-deca200 en een perfect voedingsschema en wat cardio>?
EDIT: Lees net dat je deca nix vind?

Primo is inderdaad erg goed!

Heb zelf ok maanden aan de roa gezeten wel niet op zulke dosissen,maar het komt bij mij zeker niet meer zo erg terug en als het terug komt neem ik bij eerste puisten 20 mg roa eod voor een maand langer of hoger gedoseerd was nooit nodig.

Ik gebruik nu 20 mg ed voor een week dan ga ik naar 20 mg eod even voor de zekerheid omdat ik wat puistjes op me gezicht zag komen, kan ook komen doordat mijn bloedwaarden wat schommelen omdat ik op een andere kuur ben overgestapt maar ben er liever vroeg bij.

Waarom geen deca ? test 250-deca200 en een perfect voedingsschema en wat cardio>?
EDIT: Lees net dat je deca nix vind?

Primo is inderdaad erg goed!

Probleem is dat ik erg opblaas van deca en dan zullen de meeste wel zeggen ligt aan je voeding dat is ook wel zo voor een groot gedeelte maar zelfs als ik goed oplet kom ik veel vocht/vet aan en dat vond ik niks vind dit een stuk mooier.

Toen ik deca/test nam woog ik 110/115 kg vind ik overigens teveel voor mezelf ik ben geen BB maar een kickbokser dus gaat ook ten kosten van mijn snelheid.:p

ik had 1 potje van 1OO tabs turinabol en vanaf de 3de week begon ik met 800 bold erbij .
de eerste 3 weke pakte ik 6kg ,erna 8 weke bold gezet en kwam niks meer bij. zowel in shape als kracht niet
de bedoeling was voor 12 weke omdat bold pas laat inkickt en je het dus langer moet zette ,maar ik had er geen zin meer in en ben ermee gestopt .

ben niet de enige trouwens waar het niet bij aansloeg

ik had 1 potje van 1OO tabs turinabol en vanaf de 3de week begon ik met 800 bold erbij .
de eerste 3 weke pakte ik 6kg ,erna 8 weke bold gezet en kwam niks meer bij. zowel in shape als kracht niet
de bedoeling was voor 12 weke omdat bold pas laat inkickt en je het dus langer moet zette ,maar ik had er geen zin meer in en ben ermee gestopt .

ben niet de enige trouwens waar het niet bij aansloeg

bij mij kickte heb pas vanaf week 9 echt in, bold merk je overigens niet heel erg je ziet wel je lichaam verranderen krijgt een betere conditie en onwijze honger teminste dat had ik en ik zat op een gram ew.
Ik ben dan ook van mening dat bold in de bulk niet veel gaat doen ik heb het in de cut gebruikt en ben 4% vp verloren en maar 1 kg aangekomen maar ik ben duidelijk heel erg gegroeit als ik in de spiegel kijk.

Terug
Naar boven