XXL Nutrition

Wat nemen jullie na trainen?

EagleTalon

Cool Novice
Waardering
0
Heey, ik ben na 1 tijdje niet getraint en nu aan de latste 5de dag van Creatine oplaad-fase , ik wou graag vragen wat nemen jullie na het trainen? bv. Melk, kip-filet ?? want 1 uur voor me warm eten +/_ 8/830 s'avond neem ik me 3de creatine mix ( me last mix is 1 uur voor slapen , en vanaf morgen 1 x dags 2.5 G, ben dan van de oplaad-fase af ) , Wie heeft zin om me ff een paar tips te geven? Alvast Bedankt
Ciao;)
Ps. ik zal dalijk me stats in me prof zetten , en vanaf volgende week ga ik ook een Log aanmaken , leuk en handig, tog?:D

Een bad

reactie

ik neem 2 scheppen whey 2 amino(bcaa) capsules en 6 rijstwafels met 3 tl. light jam.

• Topic Starter Topic Starter
ik neem 2 scheppen whey 2 amino(bcaa) capsules en 6 rijstwafels met 3 tl. light jam.
Heey , ok maar ehm ik heb nog geen Whey , y komt nog ma anders , wat ik op dit moment neem is 0/1 L. melk 30 G kip-filet en totmato-sappje , dan me Creatine en 1 uur later me Italiaans eten , pasta, biefstuck/ kip , insalata en fruit , ben wel aan de Creatine maar meer voor me kraght weer terug te krijgen , ben al breed genoeg en eigenlijk moet ik over paar weken gaan cutten maar ja :D
moet wel segge dat deze 5 dagen veel vooght vast gehouden heb , en vanaf morgen dus uit de opladen ( krijg wel en flink opgezet maag van die opladen ) , hoja vanaf maandag ga ik 5 dagen x week pompen maar dan op spier=grouppen en elke keer na pompen , 30 min cardio ( vet rolletjes vooral moeten weg ) ok thx > Bacchianini ( ben je ook italiaan toevallig ) heheh
Ciao;)

ik ben...

maar een kwart haha

Heey , goede morgen ( grappjejas ;) ) ff een vraggje, gebruik je ook Creatine of gebruikte? ik zit t elesen ove een artikel over wanneer het innemen , ik ben sinds vandag uit de Oplaad=fase, nu vraag ik me af, is het beter de dagelijks 2.5 G , voor of na trainen ? weet jij meer hier over? want de meeste seggen NA TRAINING maar ja , ???
Ciao;)

2 scoops syntha-6, dextrose juice, banaantje en dan 2 boterhammen met kipfilet

2 scoops syntha-6, dextrose juice, banaantje en dan 2 boterhammen met kipfilet
Heey ook goede morgen , en THX voor je reaktie;) ik ben sinds vandag dus zoals ik hier net boven sei , uit de oplaadfase, en wat ik gebruik is dese Creatine [Link niet meer beschikbaar] , als dextrose gebruik ik 100% druiven-sap sondere toevoeging van andere stoffen en of conserveer of so, en dan ook 400cl melk en 40 G kipfilet, maar in dese oplaad fase ben ik wel flink opgeblast ( vochtig , en ik lijk dikker , nja moet wel nog veel vet kwijt maar ja , het best voor me sou so n combinatie van Pompen en ook beetje cuten maar ja ) :D

Een broodje met kaas.

Whey shake na het trainen met soms een banaan erbij

Een uurtje later eet ik meestal een maatlijd

Terug
Naar boven