Nou als je niet weet waar je moet zoeken......dat vind ik een argument voor mensen die zich er makkelijk vanaf willen maken, zodat ze alles voorgekauwd krijgen.
Het board hier heeft een zoekfunctie.....
Typ bij die zoekfunctie in 1e kuur en zie er zijn zat topics over een 1e kuur.
Voordat je in het AAS forum post, voor de mensen die moeite hebben met lezen staat er helemaal bovenaan bij alle topics een paar interessante posts van de mod's, volgens mij heten ze"ben ik al klaar om te kuren"of iets van"alvorens je gaat kuren"in ieder geval iets in die richting.
Het board heeft een sectie voor kuurtjes voor beginners en gevorderden
Google: type anabolen of wat dan ook en je krijgt duizenden hits
Bibliotheek: ga naar je plaatselijke bibliotheek, zijn altijd wel een paar boeken te vinden, wel necedo-style maar dan toch iets is beter dan niets.
Ik denk dat het sommige boardmembers (waaronder ikzelf) irriteert dat er vaak van die posts komen, ( is vaak de 1e post van nieuwe member, voorstellen is moeilijk) "hoi, ik ben Piet, Ik train nu zo toch wel ongeveer 1 jaar, ik heb van een vriend gehoord dat je van anaboluh breed wordt, een kennis van me kan aan het volgende komen: 6 ampullen deca, 2 ampullen test, 5 ampullen winstrol, 100 dbols, en nog 100 proviron tabs. Kan ik hier een leuke kuur uit halen en hoeveel kilo denken jullie dan dat ik win? hoeveel weken moet ik dat doen? Moet ik er ook meer bij eten, of maakt dat niks uit, die vriend van me zei namelijk dat je sowieso breed wordt van anaboluh. Moet ik dan veel trainen erbij of is dat ook niet nodig, ik train nu namelijk 2x per week. Nu heb ik dus zoveel gear thuis liggen en weet ik niet precies hoeveel van wat te gebruiken, kunnen jullie me misschien een kuur samenstellen..........?"
ONWETENDHEID IS EEN SMOES VOOR LUIHEID (maja zo denk ik erover, dan vraag ik me ook nog eens af of iemad die zoooooo ontzettend graag wil groeien en kuren, maar blijkbaar dus nog te lui is om zelf eens wat informatie te zoeken wel in de sportschool en op een board als dit thuishoort.......)