XXL Nutrition

Wat raden jullie mij aan voor mijn eerste kuur?

Nassie

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,

Ik train al 2 jaar en heb besloten om een kuurtje te nemen. Ben 23 jaar, 1.83m lang en 75 kg droog. Ik wil graag in massa en spier aankomen. Wat raden jullie mij aan om mee te beginnen. Wat zijn ongeveer de kosten? Alvast bedankt!!

P.S: Heb er zelf goed over nagedacht dus kom niet aan met de vraag van weet je waar je mee bezig bent!!

Als je dr al zo goed over had nagedacht had je vast wel al met een kuur kunnen komen die je in gedachten had. Als je, je tenmisnte ook daadwerkelijk in de materie hebt verdiept..........
Dus kom maar op met je kuurvoorstel, (post ook eens een voedingsschema) dan zullen er vast genoeg mensen je willen helpen.

bossie zei:
Als je dr al zo goed over had nagedacht had je vast wel al met een kuur kunnen komen die je in gedachten had. Als je, je tenmisnte ook daadwerkelijk in de materie hebt verdiept..........
Dus kom maar op met je kuurvoorstel, (post ook eens een voedingsschema) dan zullen er vast genoeg mensen je willen helpen.

100% mee eens.

Als je zo goed weet waar je mee bezig bent kan je vast wel zelf een heel net kuurvoorstel hier neerzetten.

he nassie..

kijk even tussen de bread and butter kuurtjes. dan ga je kijken wat de middelen zijn en wat ze doen.

post dan hier wat je van plan bent dan krijg je genoeg kritiek en opmerkingen..

Nassie zei:
Hallo allemaal,

Ik train al 2 jaar en heb besloten om een kuurtje te nemen. Ben 23 jaar, 1.83m lang en 75 kg droog. Ik wil graag in massa en spier aankomen. Wat raden jullie mij aan om mee te beginnen. Wat zijn ongeveer de kosten? Alvast bedankt!!

P.S: Heb er zelf goed over nagedacht dus kom niet aan met de vraag van weet je waar je mee bezig bent!!

Ik neem aan dat je met droog gewoon een heel laag vet% bedoelt.
De meeste mensen zullen op 1.83 m bij 75 kg nog lang niet aan hun genetische grens zitten, maar ik kan niet zomaar over anderen oordelen.
Waarom ik denk dat ik dat nu wel kan is omdat je OOK nog eens geen lichaamsvet hebt.
Dit duidt er in mijn ogen op dat je niet weet hoe je moet eten om aan te komen. En in dat geval zul je tijdens een kuur ook niet groeien.

wk 1-10 creatine
wk 1-10 weightgainer

Nassie zei:
Hallo allemaal,

Kerel,

Het is wel zo netjes dat je je ff voorstelt ;) :D

Zoals andere ook al zeggen, maak er zelf eens eentje en daarbij een voedingsschema. Dan zijn er hier zat die daar een zinvolle reactie op kunnen geven.

Mvgr

Megga

Een beetje helpen kan toch geen kwaad?

Welke middelen of middel wilde je nemen?

Het zou een testosteron only kuur kunnen worden op 500mg

Test!

En deze kuur als eerste kuur dan. Jullie meningen graag...

wk 1 t/m 10: 500 mg test enantaat
wk 12 t/m 15: nakuur enz.

eventueel proviron 25 a 50 mg toevoegen...

M.v.g.

Vuurblad zei:
En deze kuur als eerste kuur dan. Jullie meningen graag...

wk 1 t/m 10: 500 mg test enantaat
wk 12 t/m 15: nakuur enz.

eventueel proviron 25 a 50 mg toevoegen...

M.v.g.

Is wel zo netjes om zelf een topic te openen en niet die van een ander te hijacken.

..

Leviathan zei:
Is wel zo netjes om zelf een topic te openen en niet die van een ander te hijacken.

Ja oke heb je misschien gelijk in maar was niet mijn bedoeling. Dacht er mooi op voort te kunnen borduren zodat ook deze jongen er wat aan heeft.

Ciao

Shamrock zei:
Een beetje helpen kan toch geen kwaad?

Welke middelen of middel wilde je nemen?

Het zou een testosteron only kuur kunnen worden op 500mg

We proberen ook te helpen. Hij wil weten hoe hij moet groeien, en dat kan alleen maar door meer te eten dan je verbrandt.
Een laag vet% duidt er niet op dat hij ooit meer calorieen binnen heeft gekregen dan hij heeft verbrandt en dus zal hij nooit groeien.

Beste boardmembers

Waarom worden mensen hier afgekraakt als ze niet genoeg trainingservaring hebben en willen kuren??

Kijk: Het is waar dat je niet naar de aas moet grijpen als je nog niet lang genoeg getraind hebt maar als wij hier geen advies geven dan gaat diegene wel gewoon naar een dealer die hem dan van alles en nog wat aansmeert met alle gevolgen van dien.. Natuurlijk we moeten we diegene het zeer afraden maar als diegene toch koppig en eigenwijs is dan is het beter toch om diegene goed voor te lichten? Voordat er ongelukken gebeuren?

graag jullie mening hierover???

Deli

Mensen die willen leren worden hier dus echt niet afgekraakt.
Mensen die niet de moeite nemen om zelf eens wat onderzoek te doen naar gebruik van middelen voeding etc, moeten ook niet 100den replys verwachten met hulp, eerst zelf me een goed voorstel komen en dan zullen er genoeg mensen zijn die je willen helpen. JE MOET JE EERST IN DE MATERIE VERDIEPEN!!!!!!!!!! Mensen die dat niet doen zijn fout bezig, als ze dan ook nog tegen ons advies toch gaan gebruiken, zonder nou precies te weten wat ze slikken/spuiten, voor hoe lang etc etc......ja nou das dan stom en ik kan daar niet meer over zeggen dan helaas pindakaas.
Dit board is toch niet verantwoordelijk voor het misbruik van iemand die nog niet eens de moeite neemt wat research te doen.........

bossie zei:
Mensen die willen leren worden hier dus echt niet afgekraakt.
Mensen die niet de moeite nemen om zelf eens wat onderzoek te doen naar gebruik van middelen voeding etc, moeten ook niet 100den replys verwachten met hulp, eerst zelf me een goed voorstel komen en dan zullen er genoeg mensen zijn die je willen helpen. JE MOET JE EERST IN DE MATERIE VERDIEPEN!!!!!!!!!! Mensen die dat niet doen zijn fout bezig, als ze dan ook nog tegen ons advies toch gaan gebruiken, zonder nou precies te weten wat ze slikken/spuiten, voor hoe lang etc etc......ja nou das dan stom en ik kan daar niet meer over zeggen dan helaas pindakaas.
Dit board is toch niet verantwoordelijk voor het misbruik van iemand die nog niet eens de moeite neemt wat research te doen.........

Ok heb je gelijk dit board is daar niet verantwoordelijk voor maar goede voorlichting is het halve werk, ik geef je honderd procent gelijk met onderzoek.

maar als je niet weet welke richting je moet zoeken om onderzoek te doen dan word je toch ook niks wijzer??

Deli

Nou als je niet weet waar je moet zoeken......dat vind ik een argument voor mensen die zich er makkelijk vanaf willen maken, zodat ze alles voorgekauwd krijgen.
Het board hier heeft een zoekfunctie.....
Typ bij die zoekfunctie in 1e kuur en zie er zijn zat topics over een 1e kuur.
Voordat je in het AAS forum post, voor de mensen die moeite hebben met lezen staat er helemaal bovenaan bij alle topics een paar interessante posts van de mod's, volgens mij heten ze"ben ik al klaar om te kuren"of iets van"alvorens je gaat kuren"in ieder geval iets in die richting.
Het board heeft een sectie voor kuurtjes voor beginners en gevorderden
Google: type anabolen of wat dan ook en je krijgt duizenden hits
Bibliotheek: ga naar je plaatselijke bibliotheek, zijn altijd wel een paar boeken te vinden, wel necedo-style maar dan toch iets is beter dan niets.

Ik denk dat het sommige boardmembers (waaronder ikzelf) irriteert dat er vaak van die posts komen, ( is vaak de 1e post van nieuwe member, voorstellen is moeilijk) "hoi, ik ben Piet, Ik train nu zo toch wel ongeveer 1 jaar, ik heb van een vriend gehoord dat je van anaboluh breed wordt, een kennis van me kan aan het volgende komen: 6 ampullen deca, 2 ampullen test, 5 ampullen winstrol, 100 dbols, en nog 100 proviron tabs. Kan ik hier een leuke kuur uit halen en hoeveel kilo denken jullie dan dat ik win? hoeveel weken moet ik dat doen? Moet ik er ook meer bij eten, of maakt dat niks uit, die vriend van me zei namelijk dat je sowieso breed wordt van anaboluh. Moet ik dan veel trainen erbij of is dat ook niet nodig, ik train nu namelijk 2x per week. Nu heb ik dus zoveel gear thuis liggen en weet ik niet precies hoeveel van wat te gebruiken, kunnen jullie me misschien een kuur samenstellen..........?"

ONWETENDHEID IS EEN SMOES VOOR LUIHEID (maja zo denk ik erover, dan vraag ik me ook nog eens af of iemad die zoooooo ontzettend graag wil groeien en kuren, maar blijkbaar dus nog te lui is om zelf eens wat informatie te zoeken wel in de sportschool en op een board als dit thuishoort.......)

Laatst bewerkt:
OK het is natuurlijk een beetje overdreven maar ik denk dat velen dit wel zullen herkennen.

Deli Oguz zei:
Ok heb je gelijk dit board is daar niet verantwoordelijk voor maar goede voorlichting is het halve werk, ik geef je honderd procent gelijk met onderzoek.

maar als je niet weet welke richting je moet zoeken om onderzoek te doen dan word je toch ook niks wijzer??

Deli

Nog voor ik op dit board kwam, of uberhaupt op BB sites zat ben ik me sporadisch in AAS gaan verdiepen.

Google doet dan wonderen om steroid profiles te kunnen vinden.

Terug
Naar boven