XXL Nutrition

Wat samen te injecteren?

RichardV

Colossal Veteran
Waardering
155
Hallo,

ik weet niet of het al ergens staat, maar welke middelen zijn te mengen/gelijktijdig te injecteren.

En wat is de maximale hoeveelheid (3-4-5 ml??)?

Gr. Richard

je kunt alle middelen op oliebasis met elkaar mengen!

er zijn zelfs mensen die olie en waterbasis roids met elkaar in een spuit mengen.

de maximale hoeveelheid ml's die in één keer gezet kan worden, is meestal 5ml...maar dat is afhankelijk van de hoeveelheid spieren die je hebt.

het zou me niet verbazen als pro's meer als 5ml in hun kont zetten.

AAS op oliebasis kan je altijd samen zetten.

Zou zelf niet meer dan 4ml in je bil, 3ml in je been en 1,5 ml in je schouder zetten.

• Topic Starter Topic Starter
G21 zei:
je kunt alle middelen op oliebasis met elkaar mengen!

er zijn zelfs mensen die olie en waterbasis roids met elkaar in een spuit mengen.

de maximale hoeveelheid ml's die in één keer gezet kan worden, is meestal 5ml...maar dat is afhankelijk van de hoeveelheid spieren die je hebt.

het zou me niet verbazen als pro's meer als 5ml in hun kont zetten.

En kun je bijvoorbeeld als je 4 ml in een spuit hebt 2 ml in de ene bil zetten en als blijkt dat je niet meer kan handelen de spuit eruit haalt en de andere 2 ml gewoon in de andere bil zet?

Tevens een vraagje over Dboll.
Ik zie veel verschillende reacties hierover:
40 mg per dag. Nu in 2x zodat minder verloren gaat door leverwerking of toch 4 x 10 mg?
Of alles in 1 keer?

En welke tijdstippen kun je hanteren? Voor of na de voeding?

RichardV zei:
En kun je bijvoorbeeld als je 4 ml in een spuit hebt 2 ml in de ene bil zetten en als blijkt dat je niet meer kan handelen de spuit eruit haalt en de andere 2 ml gewoon in de andere bil zet?
dat kan ja, maar ik zou wel ff het naaltje vervangen.

Tevens een vraagje over Dboll.
Ik zie veel verschillende reacties hierover:
40 mg per dag. Nu in 2x zodat minder verloren gaat door leverwerking of toch 4 x 10 mg?
Of alles in 1 keer?

En welke tijdstippen kun je hanteren? Voor of na de voeding?
ik zou het verdelen over 4 keer ivm stabielere bloedwaardes.
zou hem voor het trainen nemen, en de andere gewoon over de hele dag verdelen.

staat in 't zwart

4ml even versteken & 2 x 2 doen , ik doe het want 4ml is echt veel . En ik ga niet eerst de naald eraf nemene en er een andere opsteken . Ik denk niet dat je rare toestanden gaat krijgen van eventjes een naaldje 10cm op te schuiven hoor :)

zoals hierboven staat, kan dat idd..alleen naaldje vervangen!

ik zou de orals in 2 dosissen verdelen! ik ben anders van mening dat er te veel verloren gaat!altijd na het eten innemen,is beter voor de opname

Oke tnx!

Maar als je beide plekken goed schoonmaakt kun je dan niet dezelfde naald hanteren? Gaat toch eruit en weer erin?

kan wel..kan alleen eventueel beetje pijn doen..omdat ie wat botter is na de eerste keer..al zal het reuze meevallen! :)

Zou toch zelf de naald vervangen.

toch zijn er ook best mensen die winstrol ook mengen met oliebasis .. en ja waarom eigenlijk niet. alleen op het moment dat je bij de winstrol bent gaat de inject ff sneller :eek: ...

wat is nu eigenlijk een goede reden om deze niet te mengen, opname?

wie o wie?

Olie en water mengt wel ;)

Wat is de reden dat ze het ene produkt in olie mengen en het ander met water. Denk dat daar de reden in gezocht moet worden...

hardgainers zei:
toch zijn er ook best mensen die winstrol ook mengen met oliebasis .. en ja waarom eigenlijk niet. alleen op het moment dat je bij de winstrol bent gaat de inject ff sneller :eek: ...

wie o wie?

Er was ooit een goede reden gepost ivm de opname dacht ik.

Weet alleen niet meer door wie en wanneer.

hardgainers zei:

wie o wie?

Vroeger in opa's tijd ging het verhaal dat het dodelijk kon zijn enzo.
Toen heeft opa zelf eens Primo en Win gemengd, want iemand moet het toch ervaren niet? Het resultaat was een gore mix van water en olie, waarbij je niet goed kon zien wat nou een luchtbel in je spuit was en wat nou water-op-olie in je spuit was.

Handiger dus om de waterbased lekker bij de waterbased te houden.
En de oils bij de oils :p
Voor de rest lig ik met J in één lijn, behalve met de schouiders dan.
Als je redelijk grote schouders hebt dan kan daar makkelijk 3ml in.

Mijn maxima:

Kont 5ml (doe ik alleen niet meer, lekker verdelen jiongens!)
Triceps & schouders 3ml
Benen doe ik niet, teveel zenuwbanen die me dikwijls hebben laten voelen hoe dichtbegroeid het daar is met zenuwtjes.

Ik zet momenteel 3,5ml zonder probleem in schouder.

MrJ zei:
AAS op oliebasis kan je altijd samen zetten.

Zou zelf niet meer dan 4ml in je bil, 3ml in je been en 1,5 ml in je schouder zetten.

ik ken mensen die 5 ml in hun schouder zetten , no probs.(zou het zelf niet doen)

en 5ml is zeker niet de max voor je bil :p

grtz

bigtony zei:
Ja, met de nodige emulgatoren is olie goed te mengen met water. Denk aan eidooier of mayonaise (kunstmatige emulgatoren), bij mijn weten levert dat geen problemen :D ;)

Jammer Tony dat je dit er nu weer in moest zetten:D

hardgainers zei:

wie o wie?

Dat probleem is toch opgelost, nu winny er ook op olie basis is........

Terug
Naar boven