XXL Nutrition

Wat samen te injecteren?

Is het niet zo dat als je water en olie mengt, dat water dan bovenop de olie komt te zitten? Misschien dat dit voor rare fratsen kan zorgen....weet niet

gaat riche eindelijk aan de juice?:D

G21 zei:
je kunt alle middelen op oliebasis met elkaar mengen!

er zijn zelfs mensen die olie en waterbasis roids met elkaar in een spuit mengen.

in die docu "i'm on steriods" van MTV zetten ze ook deca samen met winstrol, en die wordt nog wel door een "proffesionele begeleider" gezet.
Die jongen groeide als kool dus echt erg kan het niet zijn.

RichardV zei:
En kun je bijvoorbeeld als je 4 ml in een spuit hebt 2 ml in de ene bil zetten en als blijkt dat je niet meer kan handelen de spuit eruit haalt en de andere 2 ml gewoon in de andere bil zet?

Ik moet nu 3,5 ml elke 4e dag zetten omdat primo op 100mg/ml gedoseerd is :mad: .

Ik ben begonnen met alles in 1 bil > ****ing pijn daarna maar geen oliebal.
Daarna verdeeld over 2 billen > spuiten ging probleemloos maar ook ****ing pijn de dagen erna.
Daarna noodgedwongen in beiden benen > toen was het tijd voor een rolstoel.

Daarna overgestapt op ander merk; weer 3,5ml in 1bil; compleet pijnloos, ook de dagen erna.

Kan prima hoor (en dan zet heb ik de laatste keren nog met 32mm lengte gezet, nog aan de korte kant ook).

MrJ zei:
Zou toch zelf de naald vervangen.

hoezo? niet nodig joh, of je moet eelt op je reet hebben dat ie na de 1e keer prikken bot is.

Terug
Naar boven