Fitness Seller

Wat te doen met overgebleven AAS

Jamesss

Competitive Bodybuilder
Waardering
31
Lengte
1m78
Massa
40kg
Ik ben klaar met mijn kuur maar heb nog 6cc Test E staan. Wat moet ik hiermee doen?
Gewoon in een kastje laten staan op kamertemperatuur zoals altijd. Of in de koelkast?
Moet ik om de paar weken even met een alcohol doekje over de bovenkant van de vial gaan om bacterien weg te houden??

ben je helemaal klaar incusief de nakuur? of heb je de laatste injectie gezet? hoe lang heb je gekuurd? mis de moeite nog om ff de 6ml erin te vlammen en na te kuren... anders lekker donker bewaren en niet in de koelkast... i.v.m. kristaliseren

• Topic Starter Topic Starter
Heb de laatste inject gezet woensdag. Ik injecteerde woensdag en zondag.
Ik heb al 14 weken test gedraaid dus weet niet of het slim is om nog 3 weken door te gaan. Ik ben ook al een week Winny aan het gebruiken als "Bridge" naar de PCT.

OFFTOPIC: I ****ing love Winny!!!

gewoon lekker bewaren in jou geval dan kan je straks lekker meteen beginnen met nakuren! kun je makkelijk goed houden tot aan je volgende cycle....

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik heb al zin in de volgende kuur maar ben toch ook wel weer blij dat ik nu een paar maanden niet hoef te prikken. Gemixte gevoelens.
Ik laat het gewoon lekker op de plek staan waar het stond. Bedankt voor de info.

Had wel een paar opmerkingen verwacht van: In mijn kast.

Uitdelen als power Karma ? :D

Opsturen naar mij

ik bewaar het wel in m'n bloed voor je :rolleyes:

Gewoon 6ml zetten als laatste shot !

gewoon r in knallen en dan je pct ook 3 weken verder schuiven mits je 2 ml per week zet

Als je kuur erop zit zit het erop.
Vind niet dat je het flesje domweg moet opmaken.
Gear blijft wel goed.

Gewoon lekker in je nachtkastje stoppen... En wachten wachten wachten totdat je weer mag kuren:D

Terug
Naar boven