AndroidHealthClinic

Wat te doen met overgebleven AAS

Ontopic Winnie is the SHIT Homie

Vooral die bovenkant eens per zoveel weken schoonmaken met een doekje met alcohol whaha! :roflol:

Het rubber droogt op die manier uit en wordt poreus en laat dan pas echt scheuten beestjes binnen. Trouwens die 10ml vials zijn zeker niet per sé 100%steriel na opentrekken dus waar maak je je druk over? ;)

• Topic Starter Topic Starter
Kan me beter teveel dan te weinig druk maken lijkt me.
Maar als ik niks hoef te doen is dat des te beter. Daar hou ik namelijk wel van niks doen ;)

Ff oftopic..: Hoe staat er ervoor.. Veel spiermassa gewonnen
Zou je dat kuurtje aanraden voor andere mensen en zo ja waarom of zo nee waarom niet..:D

Ff wat info, ben nieuwsgierig..:D

• Topic Starter Topic Starter
Zal eerst even wat info geven over mijn stats en de kuur voor ik over de gains begin.

Voor ik begon had was ik 97kg bij +/- 13-14% bij een lengte van 1.74. Heb toen 4weken gecut naar 95kg bij 12% en ben toen begonnen aan mijn eerste kuur.

Ik heb gedraaid:
1-14 Test E @500 (2x in de week 250)
1-12 Bold @ 500 (2x in de week 250, week 1 frontload 2x500)
1-5 Dianabol @ 40mg ED
13-16 Winstrol tabs @ 50mg ED
Zit nu in week 15 dus kan nog niet definitief zeggen of ik tevreden ben dat kan ik pas na mijn nakuur.

Mijn mening tpt week 13: Ik ben super tevreden ik ben van 95kg naar 109kg maar mijn vet% is wel gestegen naar +/- 15-16%. Ik zie er wel wat dikker uit dan mijn vetpercentage is maar dat komt doordat ik 6000kcal eet en door de grote hoeveelheid carbs houd ik veel vocht vast.

Mening tot vandaag: Sinds 1,5 week gebruik ik nu winny en ik begin vocht te verliezen en vet (doe nu 1x in de week 30min cardio) en heb mijn kcal verlaagd naar 5000 en het onmogelijke is gebeurd ik ben aangekomen in gewicht ik stond zaterdag 111,5kg. Whoohooo.

De komende 1,5 week blijf ik 5000kcal eten en hoop wat droger te worden. Zodra PCT begint ga ik 5500kcal eten en hoop zoveel mogelijk vast te houden. Zoals jullie uit mijn verhaal misschein al begrijpen ben ik super tevreden ik ben van 95 naar 111,5 gegaan en dat was VEEEEL meer dan ik verwacht had.

Zou ik het nu opnieuw mogen doen zou ik de Bold wisselen voor Deca denk ik. Voor mijn gevoel heeft de Bold niks gedaan en heb geen hongergevoel ervaren ofzo. Kan zijn dat bold zeer goed zijn werk gedaan heeft maar dat ik niet hetgeen gevoeld heb wat ik had verwacht.
Ik had niet gekozen voor Deca omdat ik bang was voor knikkers en Gyno maar ik mag met blijdschap zeggen dat ik geen enkele keer iets gevoeld heb onder mijn tepel en dat ik HCG tijdens kuur en in de nakuur heb laten vallen omdat de ballen nog volledig aanwezig zijn.

Zou ik het iemand anders aanraden: Jazeker!!!
Maar ik zou nooit iemand zo mijn kuurschema aanbieden. Ik vond van mezelf dat ik al op 80% van mijn natural genetische max zat en wist dat ik voeding en training onder de knie had en vond dat ik dit verantwoord kon doen. Bij mensen die die dingen niet onder de knie hebben zou ik liever een Test Only adviseren

Terug
Naar boven