Fitness Seller

Wat te doen??

calle1977

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
94kg
Vetpercentage
26%
Hey allemaal

ik heb altijd op natuurlijke basis gesport maar merkte veel verzuring waardoor ik soms al na 45 minuten de strijd moest staken. Ik ben 3 weken geleden op aanraden begonnen met Kre-Alkalyne. De man in de winkel (ex bodybuilder) vertelde mij dit alleen op trainingsdagen te nemen (2 voor en 2 na de training). Nu lees ik op internet dat het pas echt effect heeft als je dit op niet trainingsdagen 2 voor het ontbijt en 2 in de namiddag neemt. Ik merk namelijk niet echt meer verschil. Ja ik ben meer reps en zwaardere gewichten aan te tillen maar het lijkt uitgeweekt te zijn of neem ik ze verkeerd?

Daarnaast werd mij via sportsfood Hulk Force V2 aanbevolen ipv de Kre-alkalyne. Iemand een goede tip voor mij?

Gewoon creatine monohydraat nemen.
5g elke dag heel het jaar door.

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon creatine monohydraat nemen.
5g elke dag heel het jaar door.

Ik hoor in mijn naast omgeving dat er veel zijn die last van maag of zelfs hartkloppingen krijgen hiervan. Ik heb het zelf nog niet getest. Vindt het zonde om een pot te kopen en na 3x al te moeten stoppen wegens klachten

Wat een bullshit... Oplosbaarheid en opname zijn 2 compleet verschillende dingen. Die 5 gram moet gewoon je lichaam in, of het nou in 3 liter koud water is of 500 ml warm water...

Ik hoor in mijn naast omgeving dat er veel zijn die last van maag of zelfs hartkloppingen krijgen hiervan. Ik heb het zelf nog niet getest. Vindt het zonde om een pot te kopen en na 3x al te moeten stoppen wegens klachten

mensen met een zwakke maag kunnen er idd last van hebben, probeer dan 2x of 3x per dag in kleinere porties.

wat die hartkloppingen betreft, kre-alkalyne is voor 98% creatine mono met wat buffer bij, dus monohydraat en kre-alkalyne zouden dit dan beide moeten geven. en ik betwijfel dat de hartkloppingen van de creatine komen

Wat een bullshit... Oplosbaarheid en opname zijn 2 compleet verschillende dingen. Die 5 gram moet gewoon je lichaam in, of het nou in 3 liter koud water is of 500 ml warm water...

Precies! Gelukkig heb ik nooit tijd gestoken in de info van Will Brink. Daarnaast gaat hij voorbij dat aan het feit dat je lichaam zo'n 37 grd is en dus de watertemperatuur ook stijgt bij inname.
Ook gebruikt hij baggercreatine, ik heb nooit zulke dikke brokken gezien. Bij wel merk dan ook.

Terug
Naar boven