XXL Nutrition

wat te eten?

kyle84

Competitive Bodybuilder
Waardering
50
Lengte
1m85
Heb een uurtje geleden mijn bak kwark binnen van 500 gr met wat fruit door. Nu heb ik weer super veel honger. Het is echt een honger gevoel alsof ik een paar uur niets heb gegeten.

Wat voor dingen eten jullie nog zo laat op de avond?

Ben net uit de cut, sta op 11-12% en wou dit eigenlijk gewoon aanhouden maar denk dat het beter is om nu nog even een cleanbulk te doen van een maand en in juni beginnen met cutten, of is dit te laat?

Dit honger gevoel hou ik toch nooit tot na de zomer vol.

Dus heel graag tips want zit al 3 dagen met enorm veel honger laat op de avond.

Na die kwark gelijk gaan slapen dan. Of word je wakker vd honger?

Ik heb net ook volle bord pasta + 150gr gehakt en 50gr bonen + roggebrood op......was niet eens 1.5 uur geleden! Heb ik nu weer honger....ga nu ff grote kop groene thee drinken, meestal helpt het mij :P

Het is geen honger, maar trek omdat kwark vloeibaar is.
heb ik ook meestal maar ik slaap 't uit want anders mind**** je
eigen gewoon heletijd

• Topic Starter Topic Starter
Na die kwark gelijk gaan slapen dan. Of word je wakker vd honger?

Avondeten is rond 18.30 dan trainen, dan shake en rond 22 uur kwark. Maar kan gewoon niet gaan slapen, er is gewoon zoveel dat ik nog kan doen en dan krijg ik honger en heb ik meestal zin in 100 gr havermout of boterhammen met pindakaas en glas melk, maar lijkt me niet verstandig zo laat, zelfs als ik aan het bulken ben.

---------- Post toegevoegd Tue 1 May 2012 om 01:51 ----------

Het is geen honger, maar trek omdat kwark vloeibaar is.
heb ik ook meestal maar ik slaap 't uit want anders mind**** je
eigen gewoon heletijd

Het is wel degelijk honger, mijn maag knort de hele tijd en mensen naast mij horen het zelfs en ik zou echt nog een hele maaltijd binnen krijgen.

---------- Post toegevoegd Tue 1 May 2012 om 01:52 ----------

Ik heb net ook volle bord pasta + 150gr gehakt en 50gr bonen + roggebrood op......was niet eens 1.5 uur geleden! Heb ik nu weer honger....ga nu ff grote kop groene thee drinken, meestal helpt het mij :P

Niet echt zin in thee :), kan echt nog een hele maaltijd op.

Ik zou dan NA je workout shake drinken en als je thuis bent een goeie maaltijd, of dan jouw boterham en havermout....kan prima, probeer gewoon...en daarna je kwark :D
Ik heb zelf net wat thee op met nootjes en dan nog 200gr kwark....zit vol nu :D

Na je trainen moet je nog wel een goede maaltijd nemen en niet alleen een shake en kwark.

Ik zou dan NA je workout shake drinken en als je thuis bent een goeie maaltijd, of dan jouw boterham en havermout....kan prima, probeer gewoon...en daarna je kwark :D
Ik heb zelf net wat thee op met nootjes en dan nog 200gr kwark....zit vol nu :D

Zal ik eens doen.

---------- Post toegevoegd Tue 1 May 2012 om 09:49 ----------

Na je trainen moet je nog wel een goede maaltijd nemen en niet alleen een shake en kwark.

Zal vanaf nu idd een maaltijd nemen en zien wat dat doet.

Gisteren nog een boterham met pindakaas gegeten en een halve liter magere melk. Genoeg eiwitten, wat vetten en kh.

Vandaag ofwel 50 gr havermout met 300 ml magere melk of nog eens pindakaas.

Laatst bewerkt:
Sowieso een grote maaltijd na de workout.. Vind je het gek alleen kwark en een shake na je wo? pff zou gek worden..

Vetten in je post workout meal is volgens mij niet zo slim.

Gelezen dat het de opname vertraagt en na je workout wil je je voedingsstoffen zo snel mogelijk opnemen. Maar als je eerst een shake neemt heb je je snelle eiwitten natuurlijk al binnen. Is inderdaad in de trant van horen van ja ;) Plaatste het meer om andere reacties erover te krijgen.

Volgens mij? Reden daarvan?

Ik eet altijd mijn grootste maaltijd na mn workout, dit is een maaltijd van zeker 1000 kcal met ook vetten..

Of was het meer in de trant van horen van? ;)

Om hoe laat train je dan? Ik train rond 20.30-21.00 uur. Als ik het zoals u zou doen dan gaat het zoals volgt .Ik bulk nu op 3500 kcals, dan zou ik van smorgens vroeg 8 uur tot na mijn training maar 2500 kcals binnen krijgen en dan moet ik nog eens 1000 kcals binnen krijgen rond 23-24.00 uur.

En wat eet je dan? Want met kipfilet met rijst en groente kom je niet aan 1000 kcals.

Ik eet 5-6 bananen per dag. Vind ik echt heerlijk zo.

Terug
Naar boven