XXL Nutrition

Wat te nemen bij vocht in een kuur

dijco

Cool Novice
Elite Member
Waardering
0
Ik heb last van een aardige dikke vochtkop tijdens mijn kuur,wat kan ik zoal nemen om dit te verminderen

arimidex, liquidex, proviron , ...;)

ik zou proviron doen nooit gebruikt zelf maar veel goede ervaringen over gehoord groetjess

Zoutloos eten. Ik heb er ook altijd last van (dit maal valt een x mee) en mij boeit het niet zo. Anders kun je producten nemen die hierboven genoemd zijn...

wat gebruik je allemaal dan?

Zou het zelf gewoon accepteren en niet bezig gaan met aromatase blokkers. Nergens voor nodig imo.

Als je last krijgt van gyno neem je een paar dagen 10mg Nolva. Maar gewoon om nu vocht tegen te gaan meteen alle oestrogenen blokkeren?

Je weet hoeveel goede punten oestrogeen ook in je lichaam heeft? Het heeft ook anabole effecten en de effecten op je cholesterol zijn zeer positief. Dat wil je niet weghalen om alleen een wat mindere plofkop te krijgen zou ik denken.

• Topic Starter Topic Starter
Zou het zelf gewoon accepteren en niet bezig gaan met aromatase blokkers. Nergens voor nodig imo.

Als je last krijgt van gyno neem je een paar dagen 10mg nolvadex. Maar gewoon om nu vocht tegen te gaan meteen alle oestrogenen blokkeren?

Je weet hoeveel goede punten oestrogeen ook in je lichaam heeft? Het heeft ook anabole effecten en de effecten op je cholesterol zijn zeer positief. Dat wil je niet weghalen om alleen een wat mindere plofkop te krijgen zou ik denken.

Inderdaad,ik neem de dikke kop dan maar op de koop toe,het was ook te verwachten.Het is het 1 of het ander,en het is maar voor bepaalde tijd.

Terug
Naar boven