AndroidHealthClinic

Wat veranderd er aan jou trainschema tijdens een kuur??

Brutez

Huge Freak
Waardering
54
Trainen jullie anders tijdens een kuur dan dat je normaal doet? Ga je vaker naar de gym? Train je je spiergroepen vaker in de week dan normaal? Doe je meer oefeningen? Maak je meer setjes? Wat veranderd er aan jou trainschema tijdens een kuur??

ik ga steeds zwaarder tijdens kuur
off-cycle gewoon behouden wat ik heb en af en toe wat ECHT pushen

simpel gezegd, On-cycle heb ik méér hormonale steun voor de spieren die ik kapot maak

ik kuur niet :)

Wat ik dus van plan ben te gaan doen als ik begin met kuren, over ca. 4 weken (na een pro hormoon kuur waar ik as maandag mee begin) is trainings volume met ongeveer 1 set p/oefening verhogen plus nog een extra oefening p/spiergroep. Weieiwit direct natrainen ca 30 gr. en s'nachts als ik wakker wordt ook nog een weieiwitje.
That's it for now.

in een kuur kan ik gewoon veel meer hebben.. ik knal er dan ook supersets.. negatieve reps.. geforceerde herhalingen.. hier en daar wat meer oefeningen en sets.. meer reps.. en ik train 5x p/w.. maar dat is off cycle ook vaak het geval :)

In een kuur loop ik zwaar opgefokt te trainen meer agressie zwaarder gewicht 1 setje meer voor de feeling na mijn kuur gewoon lekker doortrainen maar wel een tandje lichter, dan is de agressie er een beetje uit maar zelfs dan als ik me opfok, kan ik nog steeds knallen als een beest!!!

het doet me ook nog wel een helpen tijdens me kuur als me trainigs maat me gewoon een keer op me kop slaat dan haal ik nog meer uit me training... hahaha sorry bro's
de test kick aardig in haha :p :p :p

Ik ga wel eens experiementeren de achterliggende spiergroepen beetje extra of andere manier aandacht te geven.

En de rest elke week gewoon meer pakken.

Terug
Naar boven