XXL Nutrition

Wat vet verliezen, nieuw schema.

daguici

Dutch Bodybuilder
Waardering
21
Lengte
1m95
Massa
109kg
Vetpercentage
10%
Ik ben op het moment bezig een nieuw voedingsschema samen te stellen en nu zit ik met het volgende probleem: ik dicht mijzelf op bijna alle punten van het leven een hele hoop wijsheid toe, maar op het gebied van voeding betreffende bodybuilding weet ik niet zoveel. Ik wil wat vet verliezen, ik vind het prima als dit over een wat langere periode moet gebeuren, want ik heb geen trek om spieren te verliezen. Nu fitness ik nog niet zo lang dus ga ik er vanuit dat ik er zelfs nog wat spiermassa bij kan pakken. Maar wat moet ik vermijden, zo ie zo koolhydraten, maar ook snelle suikers en vetten of niet? Soms wil ik ook nog wel is een paar boterhammen met zoetigheid naar binnen werken, ook vervangen of niet? Verder zit ik nog in twijfel wat voor supplementen ik ga gebruiken. Gebruik nu Zma, multivit, vitamine c en casseine. Iemand nog enige nuttige toevoegingen? Verder heb ik af en toe echt motivatie nodig om naar de sportschool te gaan en goed te eten, dus ik ga maar weer wat filmpjes van pro's bekijken.:D
b.v.d

Laatst bewerkt:
Je moet discipline hebben en gewoon niet opeens iets anders willen eten.
Het moeilijkste is altijd het laatste half uur voor je volgende maaltijd. Je wil dan eten en zou dan liefst een pizza ofzo willen binnenwerken; maar zodra je je geplande maaltijd aan het opeten bent, is die drang weg en heb je weer geen honger meer :)

The key is je voedingsschema.
Ook een trainingsschema is ofcourse belangrijk.

Zorg ook dat je naar iets kan uitkijken, dat niet zo ver weg is -> refeeddag bv. ; let wel refeed is verschillend van junkdag ofcourse!

Lees je eerst goed in, stel je schema op en post het hier; zien we of er iets moet gewijzigd worden.

• Topic Starter Topic Starter
Dat is inderdaad het grote probleem, het halfuur voor het eten hehe;)
Zit er ook over te denken om toch maar wat aan cardio te gaan doen. Heb altijd alleen maar krachttraining gedaan, omdat ik een hekel aan bewegen heb.:D
Zal mijn schema zo snel mogelijk posten.

Terug
Naar boven