Fitness Seller

Wat vinden jullie de beste whey?

NicknickP

Novice
Waardering
1
Hallo allemaal,

Ik gebruik nu zo'n 5 maanden Stacker Whey Proteine.
Ik wil nu graag overschakelen naar een andere whey.

Mijn vraag is: 'Wat is volgens jullie de beste Whey Proteine'?

Ik vind het belangrijk dat er niet teveel kcal en cal. inzitten. De smaak vind ik ook erg belangrijk. Ik train niet om veel massa te krijgen maar om veel spieren op te bouwen.

Alvast bedankt voor de reacties.

Nick

Monstermilk van Cytosport.

Die van XXL nutrition.

Beste qua voedingsstoffen vind ik XXL erg goed.

Qua prijs / voedingstoffen body & fit shop.

Ik heb altijd de Whey van Bodystore gebruikt. Goed spul, voor een goede prijs en de Vanille is echt vies lekker;).

Die nieuwe whey van XXL is bizar lekker! Cappuccino met stukje oploskoffie voor een volle smaak, harde shit!

ik heb altijd al ON whey gekocht.
Is (zo goed als) lactosevrij, topkwaliteit en lekker
de prijzen zijn in amerika wel al wat gestegen dus ik weet nog niet of dat mijn volgende aankoop ook zal zijn.

whey delicious chocolade smaak, hands down beste van smaak!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

graag gedaan brutez ;-)

Hallo allemaal,

Ik vind het belangrijk dat er niet teveel kcal en cal. inzitten. De smaak vind ik ook erg belangrijk. Ik train niet om veel massa te krijgen maar om veel spieren op te bouwen.

Nick

EAS van XXL :zuip::roflol:

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Nick

Pure Whey Isolate bevat altijd het minst vet en koolhydraten.
Een "blend" van Whey concentrate en Whey isolate bevat ietsje meer vet en carbs maar nog steeds heel weinig en is prijs-kwaliteit vaak een goede koop. Tegenwoordig zijn er veel kwalitatief uitstekende keuzes.

Enkele producten van bekende merken die vaak hoog worden gewaardeerd:
Elite Whey van Dymatize
Gold Standard Whey van Optimum Nutrition

We hebben van eigen merk de Pure Whey Blend in 9 smaken.
Je kunt ook eens kijken naar de Micro Whey Proteine Isolate, deze hebben we in 8 smaken.

Nectar van Syntrax.

Hallo allemaal,

Nick

De beste whey hangt ook af van op welk moment van de dag je deze drinkt. Whey isolaat heeft een snelle opname en is daarom eigen alleen geschikt voor het ontbijt en rondom de training. De smaak van isolaat is nooit echt heel lekker, afgezien mss van Nectar maar deze is weer vrij prijzig.

Een blend van whey isolaat en whey concentraat is wat allrounder .

Zelf neem ik nu Whey Delicious een blend van whey isolaat en whey concentraat, de voedingswaarden zijn goed en de smaak is gewoon echt heerlijk. IK kijk er echt naar uit om een shake te drinken :meal:

Scitec 100% whey protein maar ik vind deze bijna nergens spijtig genoeg. Verder whey delicious

Terug
Naar boven