Fitness Seller

wat vinden jullie het beste/heftigste oral only kuurtje (incl. resultaten)?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Schrijf je moerstaal! Ik ontkracht geen shit, ik ontkracht jou bewering. Als je je niet fatsoenlijk kan uitdrukken neemt niemand je serieus. Er valt niet veel bronnen te plaatsen, er is geen objectief onderzoek gedaan naar h-drol.

Bedoel je moederstaal Ymir, salam aleikum

J4ck is de zoveelste heftruckchauffeur die interessant probeert te doen op een internetforum?

• Like
Waarderingen: Obee
Bedoel je moederstaal Ymir, salam aleikum

Moerstaal mag in Nederland. http://www.encyclo.nl/begrip/moerstaal alhoewel ik het niet helemaal goed gebruik; het gaat eigenlijk om niet onnodig lastige woorden (uit een vreemde taal) te gebruiken. Moerstaal is informeel taalgebruik voor moederstaal. Je moer is ook een ander woord voor moeder, zij het een vrij plat woord. Spreek je moerstaal is een bestaande uitdrukking reagerend op iemand zijn slechte gebruik van de taal. Gebruik waardoor onze mooie rijke taal verwordt tot het niveau van zegt de ene Neanderthaler tegen de ander....

Laatst bewerkt:
Moerstaal mag in Nederland. http://www.encyclo.nl/begrip/moerstaal alhoewel ik het niet helemaal goed gebruik; het gaat eigenlijk om niet onnodig lastige woorden (uit een vreemde taal) te gebruiken. Moerstaal is informeel taalgebruik voor moederstaal. Je moer is ook een ander woord voor moeder, zij het een vrij plat woord. Spreek je moerstaal is een bestaande uitdrukking reagerend op iemand zijn slechte gebruik van de taal. Gebruik waardoor onze mooie rijke taal verwordt tot het niveau van zegt de ene Neanderthaler tegen de ander....

+1 :p

Schrijf je moerstaal! Ik ontkracht geen shit, ik ontkracht jou bewering. Als je je niet fatsoenlijk kan uitdrukken neemt niemand je serieus. Er valt niet veel bronnen te plaatsen, er is geen objectief onderzoek gedaan naar h-drol.

Schrijf je moerstaal! Ik ontkracht geen shit, ik ontkracht jouW bewering. Als je je niet fatsoenlijk kan uitdrukken neemt niemand je serieus. Er valt niet veel bronnen te plaatsen, er is geen objectief onderzoek gedaan naar h-drol.

Het lijkt mij duidelijk dat jij niet jouw moerstaal gebruikt.....

---------- Post toegevoegd Thu 5 Apr 2012 om 14:51 ----------

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=127921693

Bij deze de link btw.

Het lijkt mij duidelijk dat jij niet jouw moerstaal gebruikt.....

---------- Post toegevoegd Thu 5 Apr 2012 om 14:51 ----------

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=127921693

Bij deze de link btw.
15KG jaja, en hij weegt zeker 215KG? Het gaat over pounds in dit geval en hij zou van 90,7 naar 97,5KG zijn gegaan. Als je even verder had gekeken zag je ook dat hij een bodyspace heeft. Hier foto's van hem in januari dit jaar!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoop massa wel... Vetmassa :rolleyes:

Zet die op 10% en je hebt een ecto staan :)

15KG jaja, en hij weegt zeker 215KG? Het gaat over pounds in dit geval en hij zou van 90,7 naar 97,5KG zijn gegaan. Als je even verder had gekeken zag je ook dat hij een bodyspace heeft. Hier foto's van hem in januari dit jaar!

Dude ben jij nou serieus een r*tard of doe je gewoon heel erg hard je best om er een te lijken? Het is gewoon schandelijk dat ik jou nu moet gaan vertellen dat ze in Amerika altijd pounds gebruiken en dat als jij iets verder door had gebladerd je een gain ziet van +- 32 pounds. Dit is nabij de 15 kg. Ik zeg niet dat hij dit vasthoudt, ook niet dat dit allemaal spier is, wel dat hy dit in een cycle met H-drol bereikt heeft. Over de foto's, als je goed op zijn bodyspace had gekeken dan had je gezien dat de foto's die jij hebt geplaatst BEFORE pictures zijn. Je moet kijken naar de AFTER pictures en dan zie je toch een redelijke vooruitgang. Ik vind dit echt slecht van je man....

Problem met mijn interesses?

Pfff... Het niveau van sommigen weer. Reageer dan niet.

qoute al die foto's eens niet. kost teveel tijd om te scrollen.

Pecius GTFO, Ymir hap eens niet zo.

15kg kan nooit trouwens, maar goed. Hij zegt van wel, en gekken moet je gelijk geven, anders worden ze gevaarlijk. Doelend op 'i might stab you'.

Dus dat.

Zouden die tepels van de Hdrol zijn?:eek:

Wel goede vooruitgang, maar not impressive fysiek.

Zouden die tepels van de Hdrol zijn?:eek:

Wel goede vooruitgang, maar not impressive fysiek.

wat verwachtte je,dat van fatty naar buff ripped mother****er mogelijk was met een designer steroid-kuurtje?

Nette vooruitgang nontheless.

Laatst bewerkt:
Wel een streeffysiek hoor. Moehaha

@ ymir, 5/6kg overhouden is toch wel mogelijk aan epistane hoor, 2/3kg als je niet eet mischien..?

als TS oral wilt, moet ie is kijken naar superdrol/ultradrol

Dude ben jij nou serieus een r*tard of doe je gewoon heel erg hard je best om er een te lijken? Het is gewoon schandelijk dat ik jou nu moet gaan vertellen dat ze in Amerika altijd pounds gebruiken en dat als jij iets verder door had gebladerd je een gain ziet van +- 32 pounds. Dit is nabij de 15 kg. Ik zeg niet dat hij dit vasthoudt, ook niet dat dit allemaal spier is, wel dat hy dit in een cycle met H-drol bereikt heeft. Over de foto's, als je goed op zijn bodyspace had gekeken dan had je gezien dat de foto's die jij hebt geplaatst BEFORE pictures zijn. Je moet kijken naar de AFTER pictures en dan zie je toch een redelijke vooruitgang. Ik vind dit echt slecht van je man....
Waar zie je mij zeggen dat ik dit niet zou weten? En de datum/tijd notering in Amerika is anders zeker? Misschien had je dan gezien dat de foto's welke ik poste uit 2012 waren waar ik nadrukkelijk op wijs! Zijn log is uit 2010 :rolleyes:

Overigens zie je hem in het topic meerdere kuren h-drol gebruiken.

Groetjes, r*tard

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven