Fitness Seller

wat vinden jullie het besteproduct voor vetverbranding

jannnn

Cool Novice
Waardering
0
Hallo.... ik probeer wat droger te worden en als ondersteuning neem ik hydroxycut . Ik doe naast mn fitness ook 1 keer per week een uur rennen en nog een keer op de band.

Ik merk wel dat het iets helpt...het gebruik van hydroxycut maar ik vind het nog een beetje tegenvallen. Ik ben in gewicht niet echt afgevallen maar wel droger geworden.

Ik lees dat lipotrex iets beter zou zijn..... hebben jullie advies indeze?

het beste blijft cardio ... als je toch droger wordt waarom zou je dan iets willen veranderen ???

Hallo.... ik probeer wat droger te worden en als ondersteuning neem ik hydroxycut . Ik doe naast mn fitness ook 1 keer per week een uur rennen en nog een keer op de band.

Ik merk wel dat het iets helpt...het gebruik van hydroxycut maar ik vind het nog een beetje tegenvallen. Ik ben in gewicht niet echt afgevallen maar wel droger geworden.

Ik lees dat lipotrex iets beter zou zijn..... hebben jullie advies indeze?

Hoe zit het met je voeding? 2x cardio per week is ook te weinig IMO. Beter 3 a 4x of meer keer per week wat korter cardioen. (30min-45min).

Maar goed even OT : Ik vond die Hydroxcycut Hardcore juist goed werken, heb het de laatste maand van de cut gebruikt icm met een goed dieet en cardio. Behalve het vetverlies gat het ook een lekkere boost vond ik :D

Met lipotrex heb ik geen ervaring.

Lipotrex booster ? Da's gewoon caffeine.

Idd dieet, al die k*tsupplementen om af te slanken is ****ing bullshit. Ga hardlopen of touwtjespringen of allebei!

het leek er even op dat de efedrine weer terug kwam...

helaas.....

idd een goed idee om je cardio 30 a 40 min per keer te doen en dan het liefst min 4x per week....
je kunt ook trainen op je ideale hartslag zodat je het meeste vet verbrand...

stackers met ephedra

Dus niet echt content van die hydro van muscle-tech?

Terug
Naar boven