AndroidHealthClinic

Wat vinden jullie hiervan

dragon33

Cool Novice
Elite Member
Waardering
0
Zoou een kuurtje willen doen, mijn 1ste
Stats:33j, 1m67, 83kg, 18% kom van 69kilo

week 1/10:500mg sustanon
week 1/10:400mg deca
week 1/6 :40mg dianabol
week 1/10: indien nodig 20mg nolva

nakuur
Week 4-8 : 500 IU HCG 1-2x /EW
Week 9-11 : 750 IU HCG /EOD
Week 12-15 : 40 mg/dag
Na week 10 clenbuterol gedurende 5weken(4dagen op en 2 af)

Vanaf week 16 nieuwe cycle
Week 1-10 : 400 mg EQ /EW
Week 3-10 : 50 mg Winny / ED
Week 5-10 : 50-100 mg Provi /ED
nakuur
Week 13-15 : 20 mg Nolva /ED
Ik hoop hier serieus mee te groeien en ver in de 90kg te geraken terwijl ik anderzijds toch een beetje vetpercentage kan kwijtspelen.
Ben wachtende op serieuze meningen

1. Veel te zwaar voor een eerste kuur. 500 mg test voor 10 weken is genoeg, of 250 mg test/ 200 mg deca voor 10 weken.
2. Je begint veel te snel aan je tweede kuur. Na je nakuur nog minimaal 10 weken 'rust' om te herstellen.
3. Je hebt 14 kg naturel gepakt. Denk je niet dat je daar nog een aantal kilo's naturel bij kunt plakken?

• Topic Starter Topic Starter
Misschien wel maar ben 14% invalide, dit is wel niet te merken maar inwendig voel ik dat wel. Heb o.a. een nekbreuk (stabiel) gehad en veele andere problemen. Ik train nu ook al ongeveer 5 maanden zonder opmerkelijke groei terwijlo ik toch een goed eetschema heb

Uitkijken met kuren als je een handicap - of ergens last van hebt. Je doet tijdens het kuren gauw meer dan je aankunt. Daardoor kom je jezelf heel snel tegen, vooral als je kuur weer eindigt...

Ik bedoel met inwendig dat ik sneller moe ben met bepaalde oefeningen. Ik heb de laatste 5 jaar met ups en downs hard getraind en zie minder en minder resultaat vandaar dat ik een kuurtje zou willen doen. Maar ik heb ondertussen begrepen dat 2 kuurtjes kort opeen niet zo slim is. Maar met welke van de twee zou ik de beste resultaten boeken. Met een kleine 10kg extra zou ik heel content zijn.

dragon33 zei:
Zoou een kuurtje willen doen, mijn 1ste
Stats:33j, 1m67, 83kg, 18% kom van 69kilo

week 1/10:500mg sustanon
week 1/10:400mg deca
week 1/6 :40mg dianabol
week 1/10: indien nodig 20mg nolva

nakuur
Week 4-8 : 500 IU HCG 1-2x /EW
Week 9-11 : 750 IU HCG /EOD
Week 12-15 : 40 mg/dag
Na week 10 clenbuterol gedurende 5weken(4dagen op en 2 af)

Vanaf week 16 nieuwe cycle
Week 1-10 : 400 mg EQ /EW
Week 3-10 : 50 mg Winny / ED
Week 5-10 : 50-100 mg Provi /ED
nakuur
Week 13-15 : 20 mg Nolva /ED
Ik hoop hier serieus mee te groeien en ver in de 90kg te geraken terwijl ik anderzijds toch een beetje vetpercentage kan kwijtspelen.
Ben wachtende op serieuze meningen

Als je gaat voor massa, dan ziet jouw eerste kuur er netjes uit.Daar geen op of aanmerkingen over, maar gelijk naar zo'n kleine 6 weken te beginnen met je tweede kuur is wel snel.
Je on time zou ook je off time moeten zijn, dus met andere woorden na 10 weken kuren, een minimale pauze van 10 weken inlassen.
Voor wat betreft je tweede kuur, 400mg EQ vindt ik persoonlijk een beetje aan de lage kant,tussen de 800-1000mg had meer effect bij mij.
Maar dit is persoonlijk, gezien het feit dat dit een van je eerste kuurtjes is zou het misschien wel bij je werken.
En 7weken winstrol 50mg ed, is wel heel erg veel prikken.

Succes ermee.

hitman zei:
Als je gaat voor massa, dan ziet jouw eerste kuur er netjes uit.Daar geen op of aanmerkingen over, maar gelijk naar zo'n kleine 6 weken te beginnen met je tweede kuur is wel snel.
Je on time zou ook je off time moeten zijn, dus met andere woorden na 10 weken kuren, een minimale pauze van 10 weken inlassen.
Voor wat betreft je tweede kuur, 400mg EQ vindt ik persoonlijk een beetje aan de lage kant,tussen de 800-1000mg had meer effect bij mij.
Maar dit is persoonlijk, gezien het feit dat dit een van je eerste kuurtjes is zou het misschien wel bij je werken.
En 7weken winstrol 50mg ed, is wel heel erg veel prikken.

Succes ermee.

hitman zei:
Geduld is een schone zaak.
Een beginner zal met 250mg test zeer goede progressies boeken.
Denk je dat meer gains zult maken als je 1000mg testo injecteerd in je eerste kuur, misschien iets meer of niet, maar 1 ding is wel zeker de neveneffecten zullen wel groter zijn.

Vergelijk deze uitspraken van jou in verschillende threads eens kerel.

Als eerste kuur is 200 deca en 250 sust per week genoeg.Je kunt dan meteen zien hoe jou lichaam hierop reageert.Het scheelt je een hoop geld en met de juiste voedingsschemazul je genoeg groeien.

Eerste kuur is top al zou je met 500mg testo en 200mg deca ook wel knallen maar die 2e kuur is ruk.....alleen EQ is geen goede basis voor mooie resultaten,altijd testo erbij zetten!

hey,
ik zou gewoon gaan voor jou eerste kuurvoorstel (als je egt massa wil)
groeten

PS:ga ik trouwens ook doen
w1-8 200mg deca
w1-8 500mg sus

ok kerels ik weet genoeg zal iets voor over 6 weken zijn zal misshien een logje invullen bedankt voor de comments

Black Knight zei:
Vergelijk deze uitspraken van jou in verschillende threads eens kerel.

Black Knight van me, zoals eerder vermeld;
een beginner wiens lichaam nog niet gewend is aan aas zou met lage doseringen hele goede resultaten kunnen boeken.Om dan gelijk een hoge dosering test (of andere aas) tegenaan te gooien zou misschien iets teveel van het goeie zijn.
Voor iemand die meerdere kuurtjes achter de rug heeft, zouden makkelijk de doseringen kunnen verhogen om toch de gewenste resultaten te kunnen boeken.
Mijn eerste injectable kuur: test 250mg per week
deca250mg per week
gains 8 kilo in 10 weken tijd
Mijn laatste kuur : test 750mg per week
deca 750mg per week
trenol50 50mg eod
gains 9 kilo in 10 weken tijd
Dus met andere woorden,
in vergelijking met mijn eerste kuur gebruik ik dus drie keer zoveel hoeveelheid,maar toch de zelfde gains.
Maar laat wel eerst je lichaam aan deze stoffen "wennen".
Zoals eerder hier op de forum ok geroepen is, omhog kan altijd nog, omlaag niet.

Ja, dus?

De topicstarter geeft aan dat dit zijn eerste kuur is, waarbij hij er gelijk 500 mg test p/w, 400 mg deca p/w en 40 mg d-bol/d inmikt.
En jij geeft aan dat er met zijn kuur niets mis is. Terwijl je in een ander topic beweert dat voor een eerste kuur 250 mg test/wk voldoende is.

Als je het als beginner conservatief wilt houden zou ik gaan voor:

test 250mg/week
deca 200mg/week of bold 400mg/week
d-bol 15mg/dag eerste 6 weken

Hiermee zal je al uitstekende resultaten bereiken zonder bijwerkingen.
Wel goede nakuur doen hé dragon.
En natuurlijk goede voeding & training!

Succes

ik ken mensen die direct 500mg test en 300mg deca met nog wat masteron en winstrol op het eind met een goede nakuur en die toch prachtige results hebben geboekt en geen extra side effects gehad hebben, miss een puistje her en der! das al!ik zelf heb eens zo een kuurtje gedaan om te zien hoe mijn body reageerde en ik kon evengoed mijn geld gaan opknabbelen om te groeien!

NPC zei:
Als je het als beginner conservatief wilt houden zou ik gaan voor:

test 250mg/week
deca 200mg/week of bold 400mg/week
d-bol 15mg/dag eerste 6 weken

Hiermee zal je al uitstekende resultaten bereiken zonder bijwerkingen.
Wel goede nakuur doen hé dragon.
En natuurlijk goede voeding & training!

Succes

idd dat is een mooie 1e kuur hoger doseren kan altijd nog als zou ik de dbol op 4 weken houden en dan 25-30mg.

500 test en 400 deca vind ik een hele mooie eerste kuur, als je begint met 250,200 kom je van een koude kermis thuis (op sommige uitzonderingen na dan). ik ken uit mijn omgeving weinig mensen die 10 kilo winnen en vast houden. Tuurlijk hoor je hier op het board wel andere dingen maar 70 % liegt over stats, results en de lengte van hun pik dus echt een goede vergelijking is het vaak niet.

Ik vind als je te licht begint en er maar matig op groeit zoals de meeste dat doen, ga je snel weer aan een tweede beginnen. En heb je uiteindelijk 15 lichte kuurtjes gedaan terwijl je met 7 goede al op het zelfde punt was geweest.

maar ja, iedereen moet het zelf weten natuurlijk.....

younggod zei:
500 test en 400 deca vind ik een hele mooie eerste kuur, als je begint met 250,200 kom je van een koude kermis thuis (op sommige uitzonderingen na dan). ik ken uit mijn omgeving weinig mensen die 10 kilo winnen en vast houden. Tuurlijk hoor je hier op het board wel andere dingen maar 70 % liegt over stats, results en de lengte van hun pik dus echt een goede vergelijking is het vaak niet.

Ik vind als je te licht begint en er maar matig op groeit zoals de meeste dat doen, ga je snel weer aan een tweede beginnen. En heb je uiteindelijk 15 lichte kuurtjes gedaan terwijl je met 7 goede al op het zelfde punt was geweest.

maar ja, iedereen moet het zelf weten natuurlijk.....
dat is nu eens gesproken!

Ik beschouw dit als een eerste kuur. Heb 2 jaar geleden een kuurtje met deca en drive gedaan en had weinig resultaat.
week 1/3 1ml drive en 1ml deca
week 4/5 2ml drive en 2ml deca
week 6/8 1ml drive en 1ml deca
Had toen zelf weinig of geen research gedaan wat erg dom was. Ben er nu al meer dan jaar mee bezig met alles te lezen wat er te lezen valt. Zoals eerder gezegd denk ik dat de eerste kuur echt resultaat gaat opleveren terwijl 250mg misschien niet genoeg zou zijn. Eten en nakuren zijn net zo belangerijk als de kuur zelf. Ik eet ca 3000Kcal en zal enkel mijn eiwitten moeten aanpassen als ik kuur.

ik zou in ieder geval op 200mg deca gaan zitten
voor een eerste keer.
je lichaam neemt sowiezo niet meer op als 400mg deca, dus dan zit je gelijk aan je max met de deca,
en ik vind persoonlijk dat je altijd dat je 2x zo veel test moet zetten dan deca
2 staat op 1.

Terug
Naar boven