Fitness Seller

Wat vinden jullie hiervan

pusher zei:
ik ken mensen die direct 500mg test en 300mg deca met nog wat masteron en winstrol op het eind met een goede nakuur en die toch prachtige results hebben geboekt en geen extra side effects gehad hebben, miss een puistje her en der! das al!ik zelf heb eens zo een kuurtje gedaan om te zien hoe mijn body reageerde en ik kon evengoed mijn geld gaan opknabbelen om te groeien!
Met lagere doseringen en/of minder middelen hadden ze waarschijnlijk gelijksoortige resultaten kunnen behalen. Dan hadden ze voor latere kuurtjes de dosis kunnen verhogen.
younggod zei:
500 test en 400 deca vind ik een hele mooie eerste kuur, als je begint met 250,200 kom je van een koude kermis thuis (op sommige uitzonderingen na dan). ik ken uit mijn omgeving weinig mensen die 10 kilo winnen en vast houden. Tuurlijk hoor je hier op het board wel andere dingen maar 70 % liegt over stats, results en de lengte van hun pik dus echt een goede vergelijking is het vaak niet.

Ik vind als je te licht begint en er maar matig op groeit zoals de meeste dat doen, ga je snel weer aan een tweede beginnen. En heb je uiteindelijk 15 lichte kuurtjes gedaan terwijl je met 7 goede al op het zelfde punt was geweest.

maar ja, iedereen moet het zelf weten natuurlijk.....
Ik heb heel wat mensen prima resultaten zien pakken op 250 test 200 deca en gelijksoortige doseringen, waaronder ikzelf. En hoe kom je er in vredesnaam bij dat 70% liegt over stats e.d.

IMO vertrouwen veel te veel mensen op de roids terwijl het alleen als ondersteuning moet dienen. Ik zie heel wat mensen kuren waarbij nog van alles aan het voedings- en trainingsschema mankeert. Voeding, training en rust blijft het belangrijkst.

younggod zei:
500 test en 400 deca vind ik een hele mooie eerste kuur, als je begint met 250,200 kom je van een koude kermis thuis (op sommige uitzonderingen na dan). ik ken uit mijn omgeving weinig mensen die 10 kilo winnen en vast houden. Tuurlijk hoor je hier op het board wel andere dingen maar 70 % liegt over stats, results en de lengte van hun pik dus echt een goede vergelijking is het vaak niet.

Ik vind als je te licht begint en er maar matig op groeit zoals de meeste dat doen, ga je snel weer aan een tweede beginnen. En heb je uiteindelijk 15 lichte kuurtjes gedaan terwijl je met 7 goede al op het zelfde punt was geweest.

Mooi gesproken,gabber!;)

younggod zei:

ik d8 pcies zelfde .. alleen jij zegt het:)..

Testo zei:
Wat een onzin,kerel.....waar haal je deze wijsheid vandaan?

nou , dat heb ik van een hele grote jongen, iemand die op topniveau mee draaid.
ik wou zelf ook hoger met de deca, werd me afgeraden om die reden, vandaar.
:D

Vraag die ''grote'' jongen dan ook ff waar hij die wijsheid vandaan haalt want het slaat nergens op,kerel.

Testo zei:
Vraag die ''grote'' jongen dan ook ff waar hij die wijsheid vandaan haalt want het slaat nergens op,kerel.
niet gelijk zo negatief he, wij zijn hier toch ook om van elkaar te leren.
heb ik het niet goed dan hoor ik dat graag hoor.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb al verscheidene malen gehoord dat nakuren met enkel nolva en clomid voldoende zouden zijn en dat pregnyl niet noodzakelijk is. Wat is jullie mening hierover.

Black Knight zei:
1. Veel te zwaar voor een eerste kuur. 500 mg test voor 10 weken is genoeg, of 250 mg test/ 200 mg deca voor 10 weken.
2. Je begint veel te snel aan je tweede kuur. Na je nakuur nog minimaal 10 weken 'rust' om te herstellen.
3. Je hebt 14 kg naturel gepakt. Denk je niet dat je daar nog een aantal kilo's naturel bij kunt plakken?

precies veel te zwaar voor eest kuur. begin met 200+200 ofzo deca 200 en sus 200 voor 8 a 10 weken. dit is beter als 2 de of 3de kuur als je eerste bevalt en is goedkoper ook

balle zei:
niet gelijk zo negatief he, wij zijn hier toch ook om van elkaar te leren.
heb ik het niet goed dan hoor ik dat graag hoor.

yo gab, vraag dan ook ff aan die grote jongen de "max" voor eq en test ben ik wel benieuwd naar:D

dragon33 zei:
Ik heb al verscheidene malen gehoord dat nakuren met enkel nolva en clomid voldoende zouden zijn en dat pregnyl niet noodzakelijk is. Wat is jullie mening hierover.
Laat eerst maar weten wat je kuur wordt dan, want dat hangt namelijk af van de doseringen.

Terug
Naar boven