- Waardering
- 73
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Met lagere doseringen en/of minder middelen hadden ze waarschijnlijk gelijksoortige resultaten kunnen behalen. Dan hadden ze voor latere kuurtjes de dosis kunnen verhogen.pusher zei:ik ken mensen die direct 500mg test en 300mg deca met nog wat masteron en winstrol op het eind met een goede nakuur en die toch prachtige results hebben geboekt en geen extra side effects gehad hebben, miss een puistje her en der! das al!ik zelf heb eens zo een kuurtje gedaan om te zien hoe mijn body reageerde en ik kon evengoed mijn geld gaan opknabbelen om te groeien!
Ik heb heel wat mensen prima resultaten zien pakken op 250 test 200 deca en gelijksoortige doseringen, waaronder ikzelf. En hoe kom je er in vredesnaam bij dat 70% liegt over stats e.d.younggod zei:500 test en 400 deca vind ik een hele mooie eerste kuur, als je begint met 250,200 kom je van een koude kermis thuis (op sommige uitzonderingen na dan). ik ken uit mijn omgeving weinig mensen die 10 kilo winnen en vast houden. Tuurlijk hoor je hier op het board wel andere dingen maar 70 % liegt over stats, results en de lengte van hun pik dus echt een goede vergelijking is het vaak niet.
Ik vind als je te licht begint en er maar matig op groeit zoals de meeste dat doen, ga je snel weer aan een tweede beginnen. En heb je uiteindelijk 15 lichte kuurtjes gedaan terwijl je met 7 goede al op het zelfde punt was geweest.
maar ja, iedereen moet het zelf weten natuurlijk.....
IMO vertrouwen veel te veel mensen op de roids terwijl het alleen als ondersteuning moet dienen. Ik zie heel wat mensen kuren waarbij nog van alles aan het voedings- en trainingsschema mankeert. Voeding, training en rust blijft het belangrijkst.

..