MuscleMeat

Wat vinden jullie van deze Extreme cycle?

Juriaan

Freaky Bodybuilder
Waardering
0
Hey gasten,

Een vriend van me heeft nu een 4 kuren gehad. Laatste was test en deca op 750 mg zo'n 7 maanden geleden. Hij wilt nog 1 kuur doen maar perse met hgh en een sick cycle. Ik heb dit schema voor hem in elkaar gezet, graag jullie meningen:

Week 1-20: HGH 4iu pd
Week 1-16: Test cyp 750 mg pw
Week 1-10: Tren 75 mg eod
Week 8-16: Deca 400 mg pw
Week 16-20: HCG 500 iu 2 maal per week
Week 16-20: Winstrol dep 50 mg eod
Week 18-23: Nolva 50/50/25/25/25

Graag geen commentaar van: Wat een debiel, of het is niet nodig na 4 kuren want aan deze antwoorden heeft niemand wat.

Thanx

Laatst bewerkt:
HGH en geen insuline? Niet dat ik het aanraad, maar is het in overweging genomen?

Waarom in week 16-20 1000 iu per week extra, terwijl je er van 1-20 maar 28 iu per week zet? Icm winny extra vet verliezen ok, maar dan nog lijkt het serieus overdreven...

• Topic Starter Topic Starter
Big Byron zei:
HGH en geen insuline? Niet dat ik het aanraad, maar is het in overweging genomen?

Waarom in week 16-20 1000 iu per week extra, terwijl je er van 1-20 maar 28 iu per week zet? Icm winny extra vet verliezen ok, maar dan nog lijkt het serieus overdreven...

**** typfoutje moet natuurlijk HCG zijn. Bewust geen insuline, is missch een stuk beter maar hij wilt absoluut geen insuline omdat ie dat voor suikerpatienten vind ;)

Als hij HGH gaat nemen dan verminderd dat eigen insuline...
Daarom nemen velen er extra insuline bij wat dan een super anabool effect heeft. Je moet het wel lang genoeg doen wat kostelijk wordt.

Ik vind het wat lang in duur, maar ook gewoon raar want vind er niet veel aan kloppen eerlijk gezegd.

TylW zei:
Als hij HGH gaat nemen dan verminderd dat eigen insuline...
Daarom nemen velen er extra insuline bij wat dan een super anabool effect heeft. Je moet het wel lang genoeg doen wat kostelijk wordt.

Ik vind het wat lang in duur, maar ook gewoon raar want vind er niet veel aan kloppen eerlijk gezegd.

Hoe bedoel je wat is er mis mee op de insuline na?

Ik zeg niet dat je er niet hopen kilo's mee kan halen. Alleen waarom zo lang, geen echte opstarter (alhoewel tren wel inslaat week1 dus dat zit no vrij goed), deca in midden van kuur starten, deca tren combi vind ik gevaarlijk en moeilijk onder controle te houden. Zou liever clomid zien als opstarter omdat die toch iets beter blijkt voor zware kuurtjes als opstarter, maar daar ben ik niet 200% zeker van. Zou ze zelf nooit doen deze cycle omdat ik niet denk dat die extra weken veel meer opleveren buiten nog meer onderdrukking van je eigen test, maar hij kan het proberen :)

kickboxtony zei:
deca tren combi gevaarlijk?? hoezo?

Gevaarlijk zou ik ook wel willen weten :)
Niet slim snap ik wel
Zoals dbc zei :)
2 steroiden die tegengestelde doelen hebben
Deca= massa en waterretentie
Tren= krachttoename, droge massa in mindere mate maar vooral vocht-afvoer

Laatst bewerkt:
en de hgh moet opgebouwd worden niet meteen met 4iu p/d en 20 weken is te kort voor hgh

4cc

Dit zou ik er zelf van maken

Week 1-4 100 mg oxy
Week 1-6: sustanon 750 mg pw
Week 7-17 500 mg test enanthate
Week 18-20 100 mg propionate eod
Week 18-20 75 mg tren eod
Week 1-10: 400 mg deca per week
Week 11-18 : 400 mg boldenone per week
Week 16-20: HCG 500 iu 2 maal per week (nog steeds geen voorstander van :-)
Week 15-20: Winstrol dep 50 mg eod
Week 18-23: Nolva 50/50/25/25/25 + HCG

Tis echter wel belangrijk met het gerbuik van hgh er ook T3 of T4 bij te nemen allen is 20 weken aaneensluitend ietwat lang hiervoor. Daarom kies ik zelf bij het gebruik van hgh voor een cycle van 6 weken op 6 weken af wat dan ook voor de T3 geldt.

Laatst bewerkt:
het zal 100 mg oxy ipv 10 mg zijn?

die tren voor 3 weken? heeft dat wel nut aangezien het meer effect heeft na 4-5 weken

marcos zei:
die tren voor 3 weken? heeft dat wel nut aangezien het meer effect heeft na 4-5 weken
je kunt op zich ook gewoon de boldenonen doortrekken tot het eionde van de kuur. Alleen de tren is sneller uit het lichaam en de meeste vinden het prettiger om met kortwerkende middellen te eindigen. Ik kies zelf ervoor de boldenonen door te trekken

Chemical zei:
Dit zou ik er zelf van maken

Week 1-4 100 mg oxy
Week 1-6: sustanon 750 mg pw
Week 7-17 500 mg test enanthate
Week 18-20 100 mg propionate eod
Week 18-20 75 mg tren eod
Week 1-10: 400 mg deca per week
Week 11-18 : 400 mg boldenone per week
Week 16-20: HCG 500 iu 2 maal per week (nog steeds geen voorstander van :-)
Week 15-20: Winstrol dep 50 mg eod
Week 18-23: Nolva 50/50/25/25/25 + HCG

Tis echter wel belangrijk met het gerbuik van hgh er ook T3 of T4 bij te nemen allen is 20 weken aaneensluitend ietwat lang hiervoor. Daarom kies ik zelf bij het gebruik van hgh voor een cycle van 6 weken op 6 weken af wat dan ook voor de T3 geldt.

Helemaal super jerry thanx :thumb:

en het is toch ook zwaar voor je axis of is dat nu ook weer achterhaalt?

moet er een grote dosis T3 bij STH genomen worden of heb je aan een kliene hoeveelheid genoeg?

dream warrior zei:
moet er een grote dosis T3 bij STH genomen worden of heb je aan een kliene hoeveelheid genoeg?

dat kan per persoon nogal uiteenlopen, je moet het in ieder geval met een zo laag mogelijke dosis proberen te doen

Chemical zei:
dat kan per persoon nogal uiteenlopen, je moet het in ieder geval met een zo laag mogelijke dosis proberen te doen

en stel nu dat je jou schema in deze thread zou gaan doen, hoe kan men dan best de t3 nemen (in welke weken) aangezien je het geen 20 weken kan gaan nemen uiteraard...

Terug
Naar boven