XXL Nutrition

Wat vinden jullie van deze Extreme cycle?

stiffmeister zei:
en stel nu dat je jou schema in deze thread zou gaan doen, hoe kan men dan best de t3 nemen (in welke weken) aangezien je het geen 20 weken kan gaan nemen uiteraard...

Ik neem zelf sth slin en t3 in een schema van 6 weken op 6 weken af zo kun je tijdens het gebruik van sth (wat de behoefte aan schildklierhormonen vergroot) T3 blijven nemen. In de 6 weken af neem je dus ook geen T3 (uiteraard wel steeds rustig weer op en af bouwen) Ik neem zelf 2 x0.25mcg per dag

Chemical zei:
Ik neem zelf sth slin en t3 in een schema van 6 weken op 6 weken af zo kun je tijdens het gebruik van sth (wat de behoefte aan schildklierhormonen vergroot) T3 blijven nemen. In de 6 weken af neem je dus ook geen T3 (uiteraard wel steeds rustig weer op en af bouwen) Ik neem zelf 2 x0.25mcg per dag

ik neem aan dat je dan begint met 6 weken sth/t3/slin dan 6 weken niets en dan nog een keer 6 weken sth/t3/slin totaal van 12 weken sth....

de totale kuur duurt dan 24 weken, of heb ik het hier mis?

verleng jij dan de as kuur ook naar 24 weken....

stiffmeister zei:
ik neem aan dat je dan begint met 6 weken sth/t3/slin dan 6 weken niets en dan nog een keer 6 weken sth/t3/slin totaal van 12 weken sth....

de totale kuur duurt dan 24 weken, of heb ik het hier mis?

verleng jij dan de as kuur ook naar 24 weken....

de reguliere as neem ik de volle 24 weken. Alleen de sth ,slin en t3 gaan 6 weken op 6 weken af

Chemical zei:
Dit zou ik er zelf van maken

Week 1-20: HGH 4iu pd
Week 1-4 100 mg oxy
Week 1-6: sustanon 750 mg pw
Week 7-17 500 mg test enanthate
Week 18-20 100 mg propionate eod
Week 18-20 75 mg tren eod
Week 1-10: 400 mg deca per week
Week 11-18 : 400 mg boldenone per week
Week 16-20: HCG 500 iu 2 maal per week (nog steeds geen voorstander van :-)
Week 15-20: Winstrol dep 50 mg eod
Week 18-23: Nolva 50/50/25/25/25 + HCG

Tis echter wel belangrijk met het gerbuik van hgh er ook T3 of T4 bij te nemen allen is 20 weken aaneensluitend ietwat lang hiervoor. Daarom kies ik zelf bij het gebruik van hgh voor een cycle van 6 weken op 6 weken af wat dan ook voor de T3 geldt.

week 11 -18 boldenone.... Wanneer gaat die dan goed werken???
ZOu gewoon de hele kuur boldenone nemen en de deca eruit gooien...
Tenzij je een echte plofkop wilt hebben met de deca/sust combo...
Dat geld ook voor de sust... je gaat van sust naar enanthaat, en dna naar prop.
De overgang naar prop laatste weken is zeker goed, maar zou zelf de hele sust gewoon vervangen voor de enanthaat, net zoals de boldenone de deca vervangt.
REDEN HIERVOOR??? dat je dit zo doet?
Want wanneer gaat je test enanthaat goed werken????? en wanneer is je sust uitgewerkt (per ester) ik denk dat daar nog ergens een gat valt,
of je moet als je overstapt per testsoort een frontload per test er in gooien misschien...
DBC01 zag ik volgens mij in zijn nieuwe of huidige kuur zoiets hebben, die gooit er ook een kleine frontload tegen aan als ie overstapt op een andere soort test. daarnaast continue...de hele kuur....op EQ... en niet afwisselen met deca...
!!!Schijnt trouwens niet gezond te zijn DECA en EQ samen in een kuur!!!!

just my idea...

ciao
jw

Terug
Naar boven