XXL Nutrition

Wat vinden jullie van deze kuur?

0,5 mg is wel heel erg weinig he :D. je bedoelt vast 5 mg ;)

Kuur zelf ziet er ook niet echt denderend uit.

Als je hem toch wilt doen zou ik hem zo doen:

Week 1-4: D-boll 35 mg
Week 4-8: Winny 50 mg eod
Week 9-11: Clomid 100/50/50

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
Bosnjic zei:
ik gebruik 6 weken 10mg dianabol alleen om proteine beter vast te houden niet om te bulken.

Wil paar kilo droge massa en hardere look niet 10kg spieren en vocht.

zou ook maar niet rekenen op 10kg.
als je, je eigen test productie gaat beinvloeden (hetgeen dbol zeker doet) doe het dan goed.
10 mg zet geen zoden aan de dijk. het voorstel van "juriaan"is helemaal zo gek nog niet.

gr d

nee idd een gezonde man maakt gemiddeld 7mg test. aan per dag, dan zet je met 10 mg zeker geen zoden aan de dijk!! dat is zonde en erg onverstandig! kun je beter voor de winstrol gaan als je wilt afvallen, en heb je ook niet de nadelen van het oestrogeen!! i

k zou mariadistel van de tuinen gebruiken voor na je kuur!!
als je het tijdens je kuur gebruikt kan je de werkzame stof hinderen!! aangezien ze allebei 17 aa zijn!

10 mg dboll kun je wel niet vergelijken met 7 mg test. de stof die in dboll zit is veel anaboler dan test. op zes weken tijd ga je je lever ook niet kapotmaken zet die dboll dan maar op 20 mg.

Ik kan mijn eigen nog herinner dat jij ooit bloed moest pissen van de D-Boll?

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
proviron is niet 17 aa !!dus die extra belasting zal dan wel meevallen, het kan ervoor zorgen dat je terugval na je kuur een stuk minder is, aangezien er veel minder oestrogeen zal vrijkomen als je proviron erbij gebruikt!

maar als je de d-bol tegelijk met je winny neemt is het niet echt nodig, vind het wel zonde, want aan 15 mg heb je imo echt niks!!!
kies dan voor boldenone bij je winny voor 10 wkn, start in wk 6 met je winny en trek hem door tot week 12, heb je veel minder aromatase dan je d-boll en kun je verstandiger groeien, en houd je waarschijnlijk ook veel meer vast na je kuur!

Terug
Naar boven