Fitness Seller

Wat vinden jullie van deze TV?

samsung is een goed en betrouwbaar merk (Y)

ach, Tv is niks mis mee maar de prijs is wat aan de hoge kant.. [Link niet meer beschikbaar] bestel m anders hier, scheelt je weer ongeveer 100 euro

Edit: je moet m nog wel zelf halen, anders kost ie je alsnog 839 euro :P (verzendkosten)

Philips ftw.

Ik heb ook een Samsung lcd maar dan HD-ready en ik ben er zeer tevreden mee, lekker makkelijk in te stellen en een mooi design.

Wat de **** man, toen ik mijn 37 inch haalde van Samsung koste die 1500 euro. Die dingen gaan snel omlaag zeg. Maar ben heel erg tevreden ermee dus halen maar!

• Topic Starter Topic Starter
Ok dan.. ga morgen ff langs voor een test-run.

waarom ga je eigenlijk voor een lcd? Ik heb een plasma, de Samsung 42a410 en hij is echt meesterlijk ! Hij is bovendien 107 (42") en hij kost rond de 600 zoveel .. Hd-ready ! :P

• Topic Starter Topic Starter
Beste komen imo van Samsung, Panasonic en Sony. Er zijn veel andere merken maar vind die haast altijd lelijk of minderwaardig.

Helaas, beste Plasma TVs komen toch echt van Pioneer.
Plasma's gaan eruit in de toekomst. Te hoog elek. verbruik, teveel lawaai, te lomp. Bovendien worden de LCD's steeds beter qua beeldkwaliteit zodat de plasma's op alle vlak hun voordelen verliezen tegenover de LCD's. En op vlak van LCD panels is er geen betere dan Samsung (volgens mij kopen Panasonic en Sony hun panels bij Samsung).

Plasma's gaan eruit in de toekomst. Te hoog elek. verbruik, teveel lawaai, te lomp. Bovendien worden de LCD's steeds beter qua beeldkwaliteit zodat de plasma's op alle vlak hun voordelen verliezen tegenover de LCD's. En op vlak van LCD panels is er geen betere dan Samsung (volgens mij kopen Panasonic en Sony hun panels bij Samsung).
Even een vergelijking:
"Philips has won a European green television of the year award with its 42ins LCD television - which has a power consumption of 210 watts. In comparison, a 42ins plasma screen uses 230 watts."

Zo, wat een verschil. Er stond overigens wel bij dat SOMMIGE plasma TVs inderdaad een heel hoop meer energie verspillen. Je zal dus (bij plasma schermen) ook moeten onderzoeken hoeveel die scherm waar je zo op geilt nou echt verbruikt.

Grote LCD schermen verbruiken nog altijd redelijk veel ja... Maar goed alles tot 250 watt is goed te doen. Dat is wat de meeste PC's (zonder scherm?) al verbruiken volgens mij.

Terug
Naar boven