FLX
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3
[Link niet meer beschikbaar]
Prijs: 879,-
Prijs: 879,-
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom ga je eigenlijk voor een lcd? Ik heb een plasma, de Samsung 42a410 en hij is echt meesterlijk ! Hij is bovendien 107 (42") en hij kost rond de 600 zoveel .. Hd-ready !![]()
600 ! Vind je het gek met die lage resolutie. en dat op zo'n groot scherm is echt een drama. Als je van mozaik houd is het leuk.
Helaas, beste Plasma TVs komen toch echt van Pioneer.Beste komen imo van Samsung, Panasonic en Sony. Er zijn veel andere merken maar vind die haast altijd lelijk of minderwaardig.
Helaas, beste Plasma TVs komen toch echt van Pioneer.
Ik heb ook een Samsung lcd maar dan HD-ready en ik ben er zeer tevreden mee, lekker makkelijk in te stellen en een mooi design.

Plasma's gaan eruit in de toekomst. Te hoog elek. verbruik, teveel lawaai, te lomp. Bovendien worden de LCD's steeds beter qua beeldkwaliteit zodat de plasma's op alle vlak hun voordelen verliezen tegenover de LCD's. En op vlak van LCD panels is er geen betere dan Samsung (volgens mij kopen Panasonic en Sony hun panels bij Samsung).Helaas, beste Plasma TVs komen toch echt van Pioneer.
Even een vergelijking:Plasma's gaan eruit in de toekomst. Te hoog elek. verbruik, teveel lawaai, te lomp. Bovendien worden de LCD's steeds beter qua beeldkwaliteit zodat de plasma's op alle vlak hun voordelen verliezen tegenover de LCD's. En op vlak van LCD panels is er geen betere dan Samsung (volgens mij kopen Panasonic en Sony hun panels bij Samsung).