MuscleMeat

wat vinden jullie van dit kuurtje :)

twimandy

Novice
Waardering
0
Week 1-10 : 600 mg EQ /EW
Week 3-10 : 50 mg Winny / ED
Week 5-10 : 100 mg Provi /ED

nakuur: 12-15 nolva 40 mg eerste week en dan 2 weken 20 mg

Het is mijn tweede kuurtje
(eerste was deca-testoviron 2 x 250 van elks de week. Ik ben er toen goed van bijgekome maar heb er uiteindelijk met veel moeite 7 kilo's van gehouden dus ik was nog wel tevreden!!)

Mijn vraag is nu :

De eerste 2 weken zullen geen problemen worden maar vanaf de 3de week moet ik bij die 600 mg EQ (die ik trouwens ga splitse in 2 keren per week),
50 mg winstrol elke dag in mijn bil zetten....Ik heb tijdens mijn vorig kuur veel last gehad van injectie pijn in het begin en ik vraag me af hoe ik dan EQ en Winstrol ga combineren om in te spuiten...Kunnen ze samen gemengd worden en samen geinjecteerd worden?

Zou ik misschien in plaats van winstrol depot, 40 mg winny tabs innemen elke dag?

Alvast bedankt

Ik zou er 500mg Test naastzetten, de Winny en Provi eruit gooien en je nakuur op 4 a 5 weken 20mg Nolva /d zetten.

Keep it simple! :)

Ik zou er 500mg Test naastzetten, de Winny en Provi eruit gooien en je nakuur op 4 a 5 weken 20mg nolvadex /d zetten.

Keep it simple! :)

ben ik het mee eens
heb zelf ooit test 500, eq 500 gedaan en ben er goed van bijgekomen

eq zou je in mijn ogen wel op 14 weken moeten zetten

als je dan toch winny wil nemen, zeker tabs of ga je echt 8 weken elke dag injecteren voor een stom ml'tje:p

• Topic Starter Topic Starter
wat denken jullie van :

1-10 500mg sustanon
1-10 400mg equipoise
1-5 30mg dianabol
6-10 50mg winny tabs of 50mg winstrol eod spuiten ...

nakuren met nolvadex 20mg gedurende 3 weken

thanks

wat denken jullie van :

1-10 500mg sustanon
1-10 400mg equipoise
1-5 30mg dianabol

thanks

lekker! winny injects nemen op het laatse,anders zit je bijna 10 weken aan de oral + nog 3 weken oral nakuur,beetje teveel van het goede :)

wat denken jullie van :

1-10 500mg sustanon
1-10 400mg equipoise
1-5 30mg dianabol

thanks

Waarom niet zoals ik hierboven al voorstelde?

Want 10 weken orals slaat nergens op en je nakuur van 3 weken is te kort.

dat maakt toch op zich niet zoveel uit omdat de nakuur niet schadelijk voor de lever is toch?

Nolva moet ook via je spijsverteringskanaal opgenomen worden en zal dus ook wat stress voor de lever opleveren (netzoals een simpele pijnstiller doet hoor). Dus tsja, wat is schadelijk?

nolvadex moet ook via je spijsverteringskanaal opgenomen worden en zal dus ook wat stress voor de lever opleveren (netzoals een simpele pijnstiller doet hoor). Dus tsja, wat is schadelijk?

ja,oke, maar geloof dat het niet te vergelijken is met de schadelijke werking van winstrol, toch?

Idd, zal stukken minder zijn dan 17-AA orals.

wat denken jullie van :

1-10 500mg sustanon
1-10 400mg equipoise
1-5 30mg dianabol

thanks

He kerel het is je 2de kuur dus houd het simpel. Ga niet direct voor een stack van 4 producten. Ga lekker voor de Test/Bold en neem eventueel een kickstart. Denk dat het toch wel lekker si om de Bold iets langer te laten doorlopen...

Ik zou zelf altijd willen eindigen op Test.

Eq voor 10weken wordt lachen want dit leverd maar spiergroei op vanaf week 8 en op het moment dat je het zal zichtbaar worden stop je al...minstens 15weken eq beter 20 of meer.

dus

Dus, als ik herneem wat jullie mij adviseren:

1-10 500mg sustanon
1-15 600mg boldenon
1-5 30mg diana

nakuur 4 weken nolvadex 20mg

=> Wanneer moet de nakuur dan juist gebeuren eigelijk :s
12de week na sus. of 17de week na equipoise ????

=> Ik zou toch graag dan mss van week 5-10 of week 10-15 50mg winstrol EOD erbij zette voor op't einde van mijn kuurtje nog een paar droge kilo's bij te winnen....Wat denken jullie ervan? t'lijkt me wel lekker :D

thanks

extra vraagje

De beide spullen zijn toch op basis van olie, dus samen "mixbaar" in één spuit?
Want ik zou dan van plan zijn bijvoorbeeld maandag 250 sustanon met 200 boldenone samen te spuiten en de vrijdag terug een tweede keer hetzelfde.

Of raden jullie mij aan om gewoon 500 test maandag en vrijdag 400 boldenone
Of mss die 4 ml ineens?? :p

Merci

up

Kunnen jullie ook is antwoorde op mijn vraag over wanneer ik nolvadex juist kan gebruike als ik 10 weke testo en 15 weke boldenone.

Terug
Naar boven