Rwieeek
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik ben sinds 8 weken nogal serieus bezig om af te vallen en het spierverlies zo veel mogelijk te beperken.
Toen ik begon was mijn gewicht 91kg met een vetpercentage van 15%, nu 8 weken later weeg ik 87kg met een vetpercentage van 13%
Nu is mijn vraag, wat vinden jullie van mijn voedingsschema?
1e maaltijd: 300ml Afslank eiwit met 30gr havermout + 24hr Fatburn & omega 3-6-9
2e maaltijd: 2/3 boterhammen met kipfilet/kalkoenfilet
3e maaltijd: 2/3 boterhammen met kipfilet/kalkoenfilet
4e maaltijd: op trainingsdagen: een stuk fruit + omega 3-6-9
op niet trainingsdagen: 300ml Afslankeitwit + omega 3-6-9
5e maaltijd: Wat de pot schaft, vet voedsel vermijd ik door dan zelf wat rijst/noodles met kip klaar te maken, aardappels eet ik wel gewoon.
6e maaltijd: op trainingsdagen: 300ml Afslankeiwit met 30gr dextrose.
op niet trainingsdagen: Bakje yoghurt met appel/banaan
7e maaltijd: vlak voor het slapen 250gram kwark + een 24HR fat burn voor tijdens het slapen
Fitnessen doe ik 4x per week, namelijk op maandag, dinsdag, donderdag & vrijdag.
Voordat ik begin met trainen doe ik eerst een warming-up van 10 minuten, dan doe ik ongeveer 2 uur krachttraining en dan na de training nog een kwartier rustige cardio.
Water drinken doe ik de hele dag door, dus dat is geen probleem.
Mijn doel is om voor de zomer op een vetpercentage van 9% te zitten, denken jullie dat dat een reëel doel is?
Hebben jullie verder nog op of aanmerkingen op mijn schema?
Toen ik begon was mijn gewicht 91kg met een vetpercentage van 15%, nu 8 weken later weeg ik 87kg met een vetpercentage van 13%
Nu is mijn vraag, wat vinden jullie van mijn voedingsschema?
1e maaltijd: 300ml Afslank eiwit met 30gr havermout + 24hr Fatburn & omega 3-6-9
2e maaltijd: 2/3 boterhammen met kipfilet/kalkoenfilet
3e maaltijd: 2/3 boterhammen met kipfilet/kalkoenfilet
4e maaltijd: op trainingsdagen: een stuk fruit + omega 3-6-9
op niet trainingsdagen: 300ml Afslankeitwit + omega 3-6-9
5e maaltijd: Wat de pot schaft, vet voedsel vermijd ik door dan zelf wat rijst/noodles met kip klaar te maken, aardappels eet ik wel gewoon.
6e maaltijd: op trainingsdagen: 300ml Afslankeiwit met 30gr dextrose.
op niet trainingsdagen: Bakje yoghurt met appel/banaan
7e maaltijd: vlak voor het slapen 250gram kwark + een 24HR fat burn voor tijdens het slapen
Fitnessen doe ik 4x per week, namelijk op maandag, dinsdag, donderdag & vrijdag.
Voordat ik begin met trainen doe ik eerst een warming-up van 10 minuten, dan doe ik ongeveer 2 uur krachttraining en dan na de training nog een kwartier rustige cardio.
Water drinken doe ik de hele dag door, dus dat is geen probleem.
Mijn doel is om voor de zomer op een vetpercentage van 9% te zitten, denken jullie dat dat een reëel doel is?
Hebben jullie verder nog op of aanmerkingen op mijn schema?
Laatst bewerkt: