XXL Nutrition

Wat vinden jullie van dit schema?

Rwieeek

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
Ik ben sinds 8 weken nogal serieus bezig om af te vallen en het spierverlies zo veel mogelijk te beperken.
Toen ik begon was mijn gewicht 91kg met een vetpercentage van 15%, nu 8 weken later weeg ik 87kg met een vetpercentage van 13%
Nu is mijn vraag, wat vinden jullie van mijn voedingsschema?

1e maaltijd: 300ml Afslank eiwit met 30gr havermout + 24hr Fatburn & omega 3-6-9

2e maaltijd: 2/3 boterhammen met kipfilet/kalkoenfilet

3e maaltijd: 2/3 boterhammen met kipfilet/kalkoenfilet

4e maaltijd: op trainingsdagen: een stuk fruit + omega 3-6-9
op niet trainingsdagen: 300ml Afslankeitwit + omega 3-6-9

5e maaltijd: Wat de pot schaft, vet voedsel vermijd ik door dan zelf wat rijst/noodles met kip klaar te maken, aardappels eet ik wel gewoon.

6e maaltijd: op trainingsdagen: 300ml Afslankeiwit met 30gr dextrose.
op niet trainingsdagen: Bakje yoghurt met appel/banaan

7e maaltijd: vlak voor het slapen 250gram kwark + een 24HR fat burn voor tijdens het slapen

Fitnessen doe ik 4x per week, namelijk op maandag, dinsdag, donderdag & vrijdag.
Voordat ik begin met trainen doe ik eerst een warming-up van 10 minuten, dan doe ik ongeveer 2 uur krachttraining en dan na de training nog een kwartier rustige cardio.

Water drinken doe ik de hele dag door, dus dat is geen probleem.
Mijn doel is om voor de zomer op een vetpercentage van 9% te zitten, denken jullie dat dat een reëel doel is?
Hebben jullie verder nog op of aanmerkingen op mijn schema?

Laatst bewerkt:
- Omega 3-6-9 weg pleuren
- eventueel deel brood vervangen ivm zout
- noodles weg pleuren
- Vermijd vet niet, kan beter aardappels vermijden.
- Eventueel dextrose vervangen. (Als je erg honger hebt gedurende dag, kies dan iets wat langer vult)

En niet te vergeten;

Waar zijn de cijfers ?

• Topic Starter Topic Starter
- Omega 3-6-9 weg pleuren
- eventueel deel brood vervangen ivm zout
- noodles weg pleuren
- Vermijd vet niet, kan beter aardappels vermijden.
- Eventueel dextrose vervangen. (Als je erg honger hebt gedurende dag, kies dan iets wat langer vult)

En niet te vergeten;

Waar zijn de cijfers ?

Dus jij zegt dat ik beter patat en shoarma kan eten ipv rijst of noodles?
Zelf zat ik ook al te zoeken naar een vervanger van brood want dat komt ook aardig me neus uit, misschien dat jij nog een suggestie heb?

Dus jij zegt dat ik beter patat en shoarma kan eten ipv rijst of noodles?
Zelf zat ik ook al te zoeken naar een vervanger van brood want dat komt ook aardig me neus uit, misschien dat jij nog een suggestie heb?

Nee dit zegt hij niet, hij zegt vermijd vet niet.
Niet dat je nu opeens naar de mac kunt gaan en zoveel mogelijk gaat eten. Eet goede vetten!
Combineer je Eiwit Koolhydraat en Vet. (E/K/V)

Brood hoef je niet perse te vervangen, het is makkelijk mee te nemen plus er is veel variatie in brood.
Maar als het echt niet meer naar binnen krijgt.. geen idee wat je er mee kunt vervangen

Terug
Naar boven