XXL Nutrition

wat vinden jullie van dit :)

Rayen24

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
72kg
Beste

wat vinden jullie van dit eerlijk !

Testosterone enanthate: 375 mg e4d wk1-10

testosterone propionate: 100 mg eod wk 1-2

masteron propionate: 100 mg eod wk8-10

proviron: 50 mg ed wk 1-11

nolvadex: 10 mg ed wk 13-17

hoor graag van jullie :)

Als je denkt dat je harder uit de kuur gaat door de mast zit je fout. Verder is prop vrij snel uit je lichaam. Beetje zonde voor 2 weken vind je niet. Nolvadex op 20mg ed en vanaf week 12. e4d kan maar doe e7d of 2x pw. Leuke stats btw

mast zorgt er toch wel voor dat je er harder bij komt te staan ? of heb jij het juist over de groep personen die relatief hoog in vet staan, waardoor dit idd niet is ?

Ik neem aan dat je de test prop gebruikt als kickstart?
Misschien wat langer doortrekken. Weekje of 4.
Weet niet wat andere hiervan denken?

Maar zou je het niet lekker weglaten? Gewoon simpel houden

Beste

wat vinden jullie van dit eerlijk !

Testosterone enanthate: 375 mg e4d wk1-10

testosterone propionate: 100 mg eod wk 1-2

masteron propionate: 100 mg eod wk8-10

proviron: 50 mg ed wk 1-11

nolvadex: 10 mg ed wk 13-17

hoor graag van jullie :)

Ik weet niet wat je doel is maar als je kort en lange test ester gaat gebruiken is sust misschien betere optie.
Test p zoiezo weglaten en vervangen voor d-bol als je echt wat wil merken als je wil aankomen.

Zet voortaan er bij wat je wil bereiken met de kuur. Makkelijk voor advies ;)

Proviron weg laten is orale vorm van masteron. Weet niet precies wat je hier mee wil bereiken?
Voor oest control zou ik na 3-4 weken starten met  mast of proviron maar niet beide.
Ik zou voor mast gaan voor oest control :)

Hij wilt de prop als kickstarter gebruiken ipv oral, prima keus!
Zou de test-p tm week 4 pakken zoals gezegd en mast p ruilen voor enanthaat tm week 10.

Prima kuurtje!

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor jullie reactie's doel is groter worden dit is mijn eerste kuur sport nu zo 1 jaar lengte ; 1,70 m gewicht : 70 kg vet : 17 %

Laatst bewerkt:
Droevig kereltje

Als je wat eerder wat wilt merken van je kuur zou ik de prop droppen en gewoon je test e frontloaden de eerste 2 weken.
Die provi en mast snap ik ook ff niet?
Oestrogeen control is onzin natuurlijk.
Als eerste kuur gewoon lekker test op 500mg p week zetten.

17% bf niet kuren dan.

70 kg en 17% bf, ook al ben je 1m75 dan heb je nog amper serieuze spiermassa. Ga eerst natty bouwen, en als je echt niet kan wachten hou het dan simpel met gewoon 10 weken test.

Uhh nee dit is 3x niks. Masteron voor 3 weken lol

bedankt voor jullie reactie's doel is groter worden dit is mijn eerste kuur sport nu zo 1 jaar lengte ; 1,70 m gewicht : 70 kg vet : 17 %

1. Niet kuren, je hebt veel te veel vet, en aan je stats te zien weinig ervaring/kennis.
2. Waarom E en prop?
3. Waarom proviron?
4.Waarom die nolva?
5. Waarom geen HCG?

Denk dat TS een random kuurtje heeft gekregen van Jan met de pet.

1. Niet kuren, je hebt veel te veel vet, en aan je stats te zien weinig ervaring/kennis.
2. Waarom E en prop?
3. Waarom proviron?
4.Waarom die nolva?
5. Waarom geen HCG?

Denk dat TS een random kuurtje heeft gekregen van Jan met de pet.
ben ik met je eens maar met de rest niet is zijn keuze wanneer hij aas gebruikt zijn er wel die gebruiken voor ze een gym binnen stappen dus 17% is ook bij iedereen verschillende en iedereen heeft andere doelen
je moet natuurlijk wel weten waar je mee bezig bent

ben ik met je eens maar met de rest niet is zijn keuze wanneer hij aas gebruikt zijn er wel die gebruiken voor ze een gym binnen stappen dus 17% is ook bij iedereen verschillende en iedereen heeft andere doelen

Klopt, maar aangezien ik TS zijn doelen niet ken, neem ik de standaarden van de forumleden hier aan. Op deze manier weet TS dat kuren met zo'n hoog bf niet is aangeraden.

17% is bij iedereen 17%. wat inhoud dat hij gewoon een (net) te hoge VP heeft. maakt niet uit hoe de vet jas hem staat, het is er en daarmee zit hij dus niet op een kuurwaardige VP.

Terug
Naar boven