AndroidHealthClinic

wat vinden jullie van dit :)

Poshbrah, that you?

Met een hoger vp is het risico op oestrogene bijwerkingen gewoon groter.
Niks mis mee om mensen erop te wijzen.

Met een hoger vp is het risico op oestrogene bijwerkingen gewoon groter.
Niks mis mee om mensen erop te wijzen.

Er wordt niks op gewezen. Er wordt iemand belachelijk gemaakt uitgekafferd voor idioot uitgescholden niet serieus genomen, en of nee niet kuren ga eerst maar eens cutten.

Geen uitleg whatsoever. En dan heb ik et niet alleen over deze topic ;)

Er wordt niks op gewezen. Er wordt iemand belachelijk gemaakt uitgekafferd voor idioot uitgescholden niet serieus genomen, en of nee niet kuren ga eerst maar eens cutten.

Geen uitleg whatsoever. En dan heb ik et niet alleen over deze topic ;)

Klopt, maar kan ik ook wel enigszins inkomen. Dit is namelijk al de 517302725274 topic over iemand die zijn eerste kuur wilt doen. Zoekfunctie gebruiken is nou eenmaal moeilijk voor sommigen.
En het advies dat hij eerst moet gaat cutten voordat die begint met kuren, daar sta ik ook helemaal achter. Als je zelf nog niet eens naar een redelijk vp kan cutten natty. Dan zijn aas helemaal niks voor degene.
Naast de extra kans op bijwerkingen wil je verder ook uit je eerste kuur het meeste halen, je eerste kuur is meestal de knalkuur in je leven waarin je de meeste gains pakt, vooral bij slechte stats.
Dan wil je niet bang hoeven worden dat je een vet varken word en daarom minder gaat eten en zo misschien van die beginner gains misloopt.

---------- Toegevoegd om 11:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:27 ----------

Btw, Genoeg uitleg voor je ?

Ik heb geen uitleg nodig maar hij wel. Dus ja petje af hoor. Tevens vet varken is overdreven as f**k. Hoeveel powerlifters niet dikker zijn maar nog steeds overduidelijk groot er uitzien afgezien van het vet. Mensen moeten zelf kiezen wat ze doen. De gains worden er niet bepaald minder op. Sommige mensen kiezen er gewoon voor sneller te groeien ipv leren te cutten. Want cutten daar heb je ook aas makkelijk in gebruik voor. Als je kan kiezen voor een omweg of een kortere weg welke kies je dan ? Deze keuze is voor een ieder anders en ook andere redenen. Ben het overigens wel met je eens dat veel mensen telkens exact dezelfde topics openen die makkelijk te vinden zijn. Maarjah wat doe je er aan

Klopt, maar kan ik ook wel enigszins inkomen. Dit is namelijk al de 517302725274 topic over iemand die zijn eerste kuur wilt doen. Zoekfunctie gebruiken is nou eenmaal moeilijk voor sommigen.
En het advies dat hij eerst moet gaat cutten voordat die begint met kuren, daar sta ik ook helemaal achter. Als je zelf nog niet eens naar een redelijk vp kan cutten natty. Dan zijn aas helemaal niks voor degene.
Naast de extra kans op bijwerkingen wil je verder ook uit je eerste kuur het meeste halen, je eerste kuur is meestal de knalkuur in je leven waarin je de meeste gains pakt, vooral bij slechte stats.
Dan wil je niet bang hoeven worden dat je een vet varken word en daarom minder gaat eten en zo misschien van die beginner gains misloopt.

---------- Toegevoegd om 11:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:27 ----------

Btw, Genoeg uitleg voor je ?

+1

Het is ook gewoon duidelijk te merken dat TS er geen verstand van heeft. Wijzen op te hoog bf en dat hij dan beter niet kan kuren is dus gewoon normaal.

om te gaan juicen op een vp als 17 is vragen om gyno

Terug
Naar boven