TheDutchOak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 278
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Iedereen heeft het over vet maar ff serieuze questione....Ever saw powelifters on ze juice ?http://sgfitnessblog.files.wordpress.com/2010/07/shirtless-2-massive-powerlifters.jpg
I rest my case![]()
Je kan op elk vp aas gebruiken zolang je weet wat je doet als hij nu natty cut is hij veel langer bezig en verliest hij spiermassa
Met een hoger vp is het risico op oestrogene bijwerkingen gewoon groter.
Niks mis mee om mensen erop te wijzen.

bedankt voor jullie reactie's doel is groter worden dit is mijn eerste kuur sport nu zo 1 jaar lengte ; 1,70 m gewicht : 70 kg vet : 17 %
Er wordt niks op gewezen. Er wordt iemand belachelijk gemaakt uitgekafferd voor idioot uitgescholden niet serieus genomen, en of nee niet kuren ga eerst maar eens cutten.
Geen uitleg whatsoever. En dan heb ik et niet alleen over deze topic![]()
Klopt, maar kan ik ook wel enigszins inkomen. Dit is namelijk al de 517302725274 topic over iemand die zijn eerste kuur wilt doen. Zoekfunctie gebruiken is nou eenmaal moeilijk voor sommigen.
En het advies dat hij eerst moet gaat cutten voordat die begint met kuren, daar sta ik ook helemaal achter. Als je zelf nog niet eens naar een redelijk vp kan cutten natty. Dan zijn aas helemaal niks voor degene.
Naast de extra kans op bijwerkingen wil je verder ook uit je eerste kuur het meeste halen, je eerste kuur is meestal de knalkuur in je leven waarin je de meeste gains pakt, vooral bij slechte stats.
Dan wil je niet bang hoeven worden dat je een vet varken word en daarom minder gaat eten en zo misschien van die beginner gains misloopt.
---------- Toegevoegd om 11:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:27 ----------
Btw, Genoeg uitleg voor je ?
om te gaan juicen op een vp als 17 is vragen om gyno