Fitness Seller

Wat vinden jullie van het nederlandse volk ?

Als leraar heb je 't niet onder de markt, respect voor de mensen die zo'n klote-job willen doen.

Het Nederlandse volk?

Zielig te bang om een vuist te maken terwijl wel iedereen alsmaar klaagt over de buitenlanders.

Idd, laten we een knokploeg beginnen! Sturmabteilung FTW!

er zijn ook genoeg hardnekkige nederlanders;)

Zo'n rood papiertje zegt niets. Formaliteit is de triomfantelijkste troef die door bandieten wordt ingezet en uitgebuit.

Maar om het treffende beeld te schetsen, geen enkele Nederlander wordt van jongs af aan elke bron tot kennis en media onthouden en gevoed met scherp van de geboorte af. Dus nee, er zijn unaniem geen hardnekkige Nederlanders die ooit het eerloze respect voor leven wat extremisten erop na houden, praktisch zullen bedrijven.

Sure, al die rechtcoïtustremisten zijn natuurlijk allemal vermomde duitsers ofniet marky:roflol:

Sure, al die rechtcoïtustremisten zijn natuurlijk allemaal vermomde duitsers ofniet marky:roflol:

Het getuigd van infamie en gebrek aan loyaliteit.

In Saudi-Arabie is het onmogelijk de nationaliteit aan te nemen. Zij besefen goed dat nationaliteit in de kop zit en niet kan worden verkregen door gedragingen binnen normen die op papier wettelijk vastgesteld zijn.

Een stukje preventie voor idenditeitsbehoud en invloeden van buitenaf die voor consternatie zouden kunnen zorgen. Op die wijze wordt afbraak van identiteit tot het absolute 0 punt gereduceerd.

Ik heb, indien ik maar toe geleid voel, het recht om iemand als niet Nederlands te beschouwen. Zelfs indien hij of zij het paspoort kan tonen.

Als ik stel, dat er geen gulden middenweg is tussen een stroming van de goedwillige Islam in Nederland met het eventuele risico van praktische uitvoering van extremisme, of wering van de Islam, raak dat de kern volledig.

'Vincent van Gogh'? belgische tv haha

ik vind de nederlanders een dom volkje. dan maken ze een filmpje waarin je puberale jongeren ziet die zich naar alle waarschijnlijkheid op geen enkele manier met de Koran bezig houden, en echt niet elke vrijdag in de moskee te vinden zijn (understatement), en dan mix je dat dus met beelden van moskeeën en een recitatie.

ik vind de nederlanders een dom volkje. dan maken ze een filmpje waarin je puberale jongeren ziet die zich naar alle waarschijnlijkheid op geen enkele manier met de Koran bezig houden, en echt niet elke vrijdag in de moskee te vinden zijn (understatement), en dan mix je dat dus met beelden van moskeeën en een recitatie.
Die jongeren zijn juist een makkelijk slachtoffer voor radicale imams om hen om te praten ook radicaal te worden, omdat ze toch niets anders hebben in hun leven... eigenlijk dus juist heel gepast om deze beelden te mengen. De meeste Marokkaanse jongeren zijn echt wel moslim, ook al houden ze zich lang niet aan de regels van dat geloof, wat nog hypocriet is ook. Het mag iig duidelijk zijn dan je met een bepaald soort jongeren echt niets kan aanvangen (de 'verloren generatie' die we hebben dankzij links met hun jarenlang slap knuffel beleid).

Trouwens dom volkje zijn de NL zeker niet, gemiddeld bij de hoogste IQ scores in de wereld. Natuurlijk heb je altijd idioten, zowel bij rechts als bij links.

:roflol: @ klusmier. Lekker bijdehand.

Die gast tegen die leraar! Waar is het respect van die knakker. Wat voor ouders heeft die? Waar zijn z`n klasgenoten om `m tot de orde te roepen?

*bloed kookt*
Je hebt groot gelijk gast, ik zou hem echt een flinke tik hebben gegeven.
Kanker mong**l moet is dankbaar zijn dat hem iets wordt bijgebracht.

Tevens vind ik serieus dat de Islam keihard gebruikt wordt om lekker legaal de crimineel uit te hangen.
Die shit die zij doen en uitroepen heeft 0% met de Islam zelf te maken.
Maar ja, als je zo heel het volk achter je kan krijgen dmv angst voor God/Hel etc.
Like taking candy from a baby.

krankzinnig, alleen slaat die verbanden die ze trekken in het filmpje nergens op. Mijn broertje studeert nu voor leraar biologie, en ik denk dat de eerste marokkaan (of iedere andere leerling) die zo met hem om zou gaan per direct 4 kiezen kwijt is, en een schedelfractuur rijker (niet dat hij zo huge is, maar die leraar in het filmpje gedroeg zich wel als een b*ch).

Weet er iemand de naam van de artiest en het nummer van de achtergrond muziek? Ik moet die shit hebben, echt een goed nummer!

Terug
Naar boven