XXL Nutrition

Wat vinden jullie van mijn kuurvoorstel?

Ano_1989_86

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
66
Lengte
1m73
Hallo DBB'ers

Na heel wat inlezen heb ik toch besloten om me hier te registreren. Ben van plan om ooit mijn eerste kuur te doen. Nu echter nog niet, want ben nog te skinny en zit met een ontstoken schouder die ik niet kan trainen. Maar hoe meer je weet op voorhand, hoe beter, niet waar?

Zo zou ze eruit zien:

week 1-12: test e 250mg, 2 injects per week
week 14-18: 20mg nolvadex, elke dag
En nog wat letro bij de hand voor mocht gyno optreden.

Ik ben echter nog aan het twijfelen of ik iets zou nemen voor kickstart. Aan de ene kant zou ik het liever niet doen omdat de typische kickstarters (winny of dianabol) behoorlijk schadelijk zijn voor de lever, aan de andere kant denk ik dat het heel frustrerend moet zijn om 4+ weken te zitten wachten tot je echt iets merkt van de test. Wat denken jullie?

Nog enkele vragen:
1) Als er gyno optreedt tijdens de kuur, grijp ik dan meteen naar de letro of kies ik eerst voor nolva? En welke dosissen gebruik ik hiervoor?
2) Heb ik meer kans op gyno aangezien ik nu al met puffy nipples zit uit de pubertijd?

Met vriendelijke groeten
milton35

Levertoxiciteit van orals valt wel mee als je normale dosissen hanteert en je lever verder niet teveel belast.(Alcohol, medicijnen e.d.)
Wat bedoel je met 2x in de week zetten?2x250mg. of 2x125 mg.?
Verder nooit nolva tijdens de cycle nemen.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor je reactie, marcel3000!
2x250mg per week, een totaal van 500mg dus.

Als er gyno optreedt grijp ik dus meteen naar de letro? Zoja, welke dosis?

Nee zou eerst nolva nemen als je gyno krijgt. Letro is je laatste red middel.

@Kriel: Als je bang bent voor gyno, omdat je zoals de TS al puffy nipples van jezelf hebt (het voelt als gyno aanleg, maar is dat het wel?), is het dan slim om al een kleine dosis nolva als voorzorg te nemen tijdens je kuur? Of is er een ander middel?

Ik zou niet zo snel iets uit voorzorg nemen. Het staat ook je gains in de weg. Hou het gewoon goed in de gate, en dan gelijk nolva er in.

Maargoed de vraag was niet aan mij gesteld. Dus... Kriel?

Je kan ook frontloaden...

Ik zou niet zo snel iets uit voorzorg nemen. Het staat ook je gains in de weg. Hou het gewoon goed in de gate, en dan gelijk nolva er in.

Maargoed de vraag was niet aan mij gesteld. Dus... Kriel?

Tja, voor mij zou het meer de vraag zijn of het heel veel gains in de weg zou staan om dan iets minder zorgelijk door mijn kuur heen te komen. Gyno is zo ongeveer de enige side waar ik echt vrees voor heb.

zoals gezegd,....preventief dingen gaan nemen,moet je niet doen.....in huis hebben...ja

ik zelf ben nu bezig met 500mg test 12 weken en kickstart van winstrol gehad
mijn voorkeur gaat uit naar 1x per week zetten
anders doe je echt 1x per 7 dagen op dezelfde plaats injecteren
als je net als mij harde schijven krijgt die na een week pas weggaan heb je een probleem
en kan je daar niet meer injecteren
1x per week 500 zetten is gewoon goed en doen de meeste met test e
mocht je een gyno op voelen komen nolvadex gebruiken helpt bij de meeste uitstekend

ik zelf ben nu bezig met 500mg test 12 weken en kickstart van winstrol gehad
mijn voorkeur gaat uit naar 1x per week zetten
anders doe je echt 1x per 7 dagen op dezelfde plaats injecteren
als je net als mij harde schijven krijgt die na een week pas weggaan heb je een probleem
en kan je daar niet meer injecteren
1x per week 500 zetten is gewoon goed en doen de meeste met test e
mocht je een gyno op voelen komen nolvadex gebruiken helpt bij de meeste uitstekend

Beetje er stupide om altijd op 1 plek te zetten

Ik heb me vorige kuur van 14 weken allemaal in één bil geprikt, no problemo.

Je kan het beste links rechts doen maar het kan ook gewoon op 1 plek met lange esters zoals test E.
EOD zou ik wel veel wisselen.

groter is beter

Ik heb me vorige kuur van 14 weken allemaal in één bil geprikt, no problemo.

Ja en hij had grote harde schijven,gefeliciteerd dat jij het zo gedaan hebt. Zeker nooit van littekens in je bindweefsel gehoord? Of inkapseling,zal ongetwijfeld gebeurt zijn.

Altijd rouleren.
Linkerbil, linkerbeen, rechterbil, rechterbeen, enz

Ja en hij had grote harde schijven,gefeliciteerd dat jij het zo gedaan hebt. Zeker nooit van littekens in je bindweefsel gehoord? Of inkapseling,zal ongetwijfeld gebeurt zijn.

Wellicht, heb het toen niet negatief ervaren. Ook geen last gehad of wat dan ook, misschien mazzel gehad. Wist toen ook niet beter, eerste kuur. Snap wel dat het beter is om te wisselen, ga ik me volgende kuur ook doen.
Better safe then sorry

Terug
Naar boven