AndroidHealthClinic

Wat vinden jullie van mijn kuurvoorstel?

• Topic Starter Topic Starter
Hé collega-bodybuilders, kunnen jullie mij even helpen bij het samenstellen van de producten die ik nodig heb voor deze kuur? Ik geraak er maar niet uit.

Nolva heb ik nodig voor nakuur, dat weet ik. Ook moet ik die gebruiken als ik tijdens de kuur last krijg van mijn tepels. Welke dosis moet ik in dat geval nemen? Standaard 20mg?

Letro ga ik ook bij de hand houden voor mocht de nolva niet helpen tegen de puffy nipples. Ik heb begrepen dat dit een soort van laatste redmiddel is. Welke dosis gebruik ik?

Maar dan: moet ik nog een AI gebruiken tijdens de nakuur? Letro is hier waarschijnlijk overkill voor hé? Dus aromasin oid nemen? Of is een AI niet nodig om "zomaar" te nemen?

20 mg nolva 4 weken.

beter ga je niet bij minste geringste al meteen nolva slikken want gevoelige tepels trekken bijna altijd na de kuur weer weg.

Ok bedankt, en hoe zit dat dan met AI's? Moet ik ook standaard aromasin oid nemen bij de nolva?

En wat met HCG? Waarschijnlijk niet nodig bij een test only kuur van 12 weken?

Ok bedankt, en hoe zit dat dan met AI's? Moet ik ook standaard aromasin oid nemen bij de nolva?

En wat met HCG? Waarschijnlijk niet nodig bij een test only kuur van 12 weken?
bij alleen test-e kuur volstaat nolva.

hcg protocol heb ik helaas totaal geen kennis van. Ik weet wel dat hcg bij testonly verwaarloosbaar is/kan zijn. niet noodzakelijk imo.

Hoi, nog enkele vragen:

1) Ben eventueel van plan om HCG te nemen bij de kuur: 2 keer per week 250ui. Vanaf de derde week tot 1 week voor de nakuur. 11 weken dus. Goed plan?

2) Stel dat ik serieus ziek word tijdens de kuur, griep bv., wat moet ik dan doen? Uiteraard niet gaan trainen, maar wat doe ik met de injects? Weekje stoppen en daarna weer verderzetten of gewoon blijven nemen?

Hoi, nog enkele vragen:

1) Ben eventueel van plan om HCG te nemen bij de kuur: 2 keer per week 250ui. Vanaf de derde week tot 1 week voor de nakuur. 11 weken dus. Goed plan?

2) Stel dat ik serieus ziek word tijdens de kuur, griep bv., wat moet ik dan doen? Uiteraard niet gaan trainen, maar wat doe ik met de injects? Weekje stoppen en daarna weer verderzetten of gewoon blijven nemen?

1 prima, zo doen meerdere het hier.
2 gewoon doorzetten en niet trainen.

groter is beter

Terug
Naar boven