MuscleMeat

Wat vinden we hiervan?

Juriaan

Freaky Bodybuilder
Waardering
0
Mooi kuurtje?

Dag 1: Test cyp 1000 mg
Dag 1: Bold 800 mg
Dag 3: Tren Enan 300 mg
Week 2-12: Test cyp 500 mg
Week 2-10: Tren enan 300 mg
Week 2-12: Bold 400 mg
Week 8-12: HCG 2500 iu
Week 16: Nolvadex 50 mg/ Clomid 100 mg
Week 17-18: Nolvadex 25 mg/ Clomid 50 mg

Lijkt me ok zo, met die frontload op dag 1.

Succes met je kuur!

Ik vind een stack van Tren en Boldenone OK, of Tren en Test OK, maar een kuur van alledrie onzin. Dat voegt volgens mij niks toe.

• Topic Starter Topic Starter
Maar bij mijn stack met testo, bol en tren had je niet die mening of is dat omdat ik pas in week 5 met de tren ace begin?

Elmo zei:
Ik vind een stack van Tren en Boldenone OK, of Tren en Test OK, maar een kuur van alledrie onzin. Dat voegt volgens mij niks toe.
test tren kan wel, tren eq kan wel, eq test kan wel ....maar alle 3 nee dat kan niet...erg logisch??

ik vind het er goed uit zien alvast succes ermee..groete

Juriaan zei:
Mooi kuurtje?

Ik zou zelf tren acetaat nemen vanaf week 6 want zoals je het nu gaat doen kickt alles in een keer in bijna en dat is nergens voor nodig.je kan beter om de 4 a 6 weken en ander as er bij nemen zodat je lichaam blijft reageren op de nieuwe spullen.

adrbeest zei:
Ik zou zelf tren acetaat nemen vanaf week 6 want zoals je het nu gaat doen kickt alles in een keer in bijna en dat is nergens voor nodig.je kan beter om de 4 a 6 weken en ander as er bij nemen zodat je lichaam blijft reageren op de nieuwe spullen.

Aha thanx adr. Ik heb tren enan al liggen dus die wil ik wle gebruiken. Ik kan wel in week 6-12 die tren nemen.

Elmo zei:

Ik vind de stack van Test en Bold btw logischer als Tren en Bold ;)

Juriaan zei:
Aha thanx adr. Ik heb tren enan al liggen dus die wil ik wle gebruiken. Ik kan wel in week 6-12 die tren nemen.
Dat kan wel ja maar de enathate duurt ook zo'n 3 a 4 weken voor het goed begint te werken en dan ben je bijna aan het eind van je kuur .
Zou zelf zo iets doen.

Week 1 boldenone 1000 mg
week 1 cypionaat 1000 mg
week 2 tot 10 boldenone 600 mg
week 2 tot 10 cypionaat 500
week 6 tot 12 tren acetaat 75mg/o.d.d.
en dan in week 14 met je nakuur beginnen.
En eventueel week 8 tot 12 stromba er bij en zo ben je ook het meeste vocht kwijt aan het eind van je kuur .
En dat is ook wel lekker.

Groetjes Adrbeest

Ben heel benieuwd met de resultaten die je hiermee gaat halen en of je ook naar de buffels gaat stinken.

Wanneer wil je beginnen?

Wordt dat je tweede kuur? ???

axestream zei:

Eigenlijk 3e. Afgelopen winter 500 sus en 400 deca gezet alleen na 3 weken werd ik flink ziek (2 weken koorts) gevolgd door een blessure dus na 5 weken besloten om de kuur af te kappen. Resultaat niets gewonnen, erg zonde dus.

Op basis van het feit dat Tren vooral androgene werking heeft en Test nog een portie niet androgene werking toevoegt vind ik dat Boldenone geen toegevoegde waarde heeft als je ze alledrie tegelijkertijd neemt.
Zonde dus.

Juriaan zei:
Op basis waarvan voegt het niets toe?

Goed lezen vriend. Het kan wel maar het heeft geen zin alle 3 tegelijkertijd te nemen. Als je high en dronken wilt worden kun je blowen en bacootjes drinken en je bereikt je doel. Ernaast nog bier drinken gaat ook maar heeft geen toegevoegde waarde als je maar genoeg bacootjes drinkt............

klaas zei:
test tren kan wel, tren eq kan wel, eq test kan wel ....maar alle 3 nee dat kan niet...erg logisch??

ik vind het er goed uit zien alvast succes ermee..groete

mjaa kraak altijd snel vol van bier...:)

Juriaan zei:
Mooi kuurtje?

Ik vind hem te heftig voor een 2e/3e kuur bro.

In week 1 heb je al 2,1gr aan AAS in je lichaam. De frontload kan je beter 2 weken a 1,5x 'normaal doen ipv 1 week 2x 'normaal'.

Ik zou dus als ik jou was voor tren/test of tren/bold kiezen ipv test/tren/bold. En 10 weken is mooi zat. :)

En de HCG van week 7-16 @ 500IU.

He Jur je zou toch ook nog een keer anavar nemen als ik me goed herinner? dat had je toch al?

Terug
Naar boven