XXL Nutrition

wat vindt je van deze kuur??

eduwatti

Novice
Waardering
0
in dit tabel mss lastig overzicht te hebben van de kuur, maar ik moest het originele bestand, dat per dag en datum staat ingevuld, verkleinen, dus vandaar op deze wijze! het komt er in feite op neer dat ik om de 4dagen injecteer! combies zijn dus cypionate met deca-durabolin>deca en dianabol>dbol tabs met stano tabs, en sustanon met ganabol en oxy!

Alle reacties zijn van harte welkom..!!!

je bent knetter gek. je kuur slaat echt compleet NERGENS op, van wie heb je dit idee?

ga gewoon eens wat basis info op doen man.... OMFG!

idd een hele vreemde kuur, waar heb je dit gelezen of gehoort? of heb je dit zelf verzonnen na veel denk werk

zeer creatief,. maar gaat zowiezo niet werken..

ben wel benieuwd naar de gedachte hierachter..

tuurlijk gaat het wel werken, het is alleen verre van optimaal en verstandig (gezondheid). en dat zou het streven moeten zijn ;)

:roflol: ik mag geen advies geven. maar dit dus waarom anabolen in een slechte naam hebben.. gebruik en misbruik

Vreemde kuur. Heb je dit zelf samengesteld? Kan je het dan toelichten TS?

• Topic Starter Topic Starter
Dank voor jullie reacties.
Jullie bevestigen wat ik dacht.. ik heb die kuurvoorstel via via van een kennis gekregen en wist eerlijk gezegd niet wat ik hiervan moest denken, dus dacht ik laat ik de mening hier even navragen. ik had aangegeven met welke middelen ik ervaring had, maar combineer meestal 2 tot 3 middelen in een kuur.
zelf hou ik van combi's als dbol 20/40mg met 400mg deca, zo'n week of 8 tot 10
of gewoon test zo'n 750mg per week 8 tot 10 weken!
ik kan dus beter bij mijn eigen ding blijven, hahaha. thnxx

Dank voor jullie reacties.
Jullie bevestigen wat ik dacht.. ik heb die kuurvoorstel via via van een kennis gekregen en wist eerlijk gezegd niet wat ik hiervan moest denken, dus dacht ik laat ik de mening hier even navragen. ik had aangegeven met welke middelen ik ervaring had, maar combineer meestal 2 tot 3 middelen in een kuur.
zelf hou ik van combi's als dbol 20/40mg met 400mg deca, zo'n week of 8 tot 10
of gewoon test zo'n 750mg per week 8 tot 10 weken!
ik kan dus beter bij mijn eigen ding blijven, hahaha. thnxx

Heb je deca only gebruikt?? Wat vond je vrouw daarvan??

Wat is je kuurverleden en je stats?? (lengte, gewicht, vetpercentage)

ik heb o.a. wel 'ns deca only gebruikt, maar heb nooit problemen gehad kwa bijwerkingen en geen klachten gehad vd vrouw of iemand anders. ik weet dat een kuur de prikkels in je lijf kan bevorderen, maar als je je daarvan bewust bent, heb je jezelf in de hand te houden. kortom bij prikkelgevoelens tot 5 tellen en anderen daar niet mee lastig vallen. kwa libido bevordering, heb ik ook geen moeite mee. een ezelbruggetje voor mij is de gedachte, zonde om wat ik toedien er via de lekkernij uit te gooien. nee ik wil er optimaal gebruik van maken, dus in dat op zicht weinig veranderen!

kwa stats.. ik ben opnieuw begonnen, nu 1.78m en 74kg. toen ik nog volop trainde woog ik rond de 84-86kg (vechtsportgewicht, dus wilde niet zwaarder) nu wil ik weer richting de 85 gaan, maar dat heeft tijd nodig!
ik heb altijd 1 luxe voordeel gehad... elke kg die ik aankwam was kurkdroge spiermassa. daarnaast ben ik wss vd omgekeerde wereld; ik kan eten eten wat ik wil zonder 1kg aan te komen. als ik sport schiet ik clean van de 68-69kg binnen n week of 6-8 naar ca. 76-78kg, daarna gaat het wat gestager'.

ik heb o.a. wel 'ns deca only gebruikt, maar heb nooit problemen gehad kwa bijwerkingen en geen klachten gehad vd vrouw of iemand anders. ik weet dat een kuur de prikkels in je lijf kan bevorderen, maar als je je daarvan bewust bent, heb je jezelf in de hand te houden. kortom bij prikkelgevoelens tot 5 tellen en anderen daar niet mee lastig vallen. kwa libido bevordering, heb ik ook geen moeite mee. een ezelbruggetje voor mij is de gedachte, zonde om wat ik toedien er via de lekkernij uit te gooien. nee ik wil er optimaal gebruik van maken, dus in dat op zicht weinig veranderen!

Wat bedoel je hier mee??

wat ik daarmee bedoel:
wanneer ik iets gebruik heb ik vaker zin in mn vrouw, maar dat ik die frequentie niet verander, omdat ik de extra toegediende middel anders via mn eigen naald er uit spuit!!! sorry, maar dan weet je wat ik bedoel!

wat ik daarmee bedoel:
wanneer ik iets gebruik heb ik vaker zin in mn vrouw, maar dat ik die frequentie niet verander, omdat ik de extra toegediende middel anders via mn eigen naald er uit spuit!!! sorry, maar dan weet je wat ik bedoel!

Haha ik snap wat je bedoeld.. Maar daar hoef je je echt niet druk over te maken hoor!! Tis niet alsof je al je AAS in je vrouwtje spuit!

Ik zie et al voor me.. Lig ik met me harde lul naast me half naakte heerlijke vriendin met cup D en maar denken: "Nee nee nee.. niet doen.. dan groei je niet meer!!!" Hahaha...

Maar je hebt dus ook met deca only geen last gehad van n libido dip??

Haha ik snap wat je bedoeld.. Maar daar hoef je je echt niet druk over te maken hoor!! Tis niet alsof je al je AAS in je vrouwtje spuit!

Ik zie et al voor me.. Lig ik met me harde lul naast me half naakte heerlijke vriendin met cup D en maar denken: "Nee nee nee.. niet doen.. dan groei je niet meer!!!" Hahaha...

Maar je hebt dus ook met deca only geen last gehad van n libido dip??

Niet iedereen krijgt last van libido met een deca only. Ken paar gasten die deca only doen, en hebben geen problemen met hun libido. Ook niet na de kuur.

GReetz

nee, ik heb nooit last van libido dips gehad, niet voor, niet tijdens en niet daarna. eerlijk gezegd eerder het tegenovergestelde, vandaar dat ik denk, zonde van mijn kuur, haha!

ik ben hooguit wat prikkelbaarder, maar dat is zelfcoaching, je moet jezelf echt in de hand houden, want sommigen gaan gewoon flippen, vooral met test. dat kan gewoon niet. tis net als mensen die drinken en in een dronken bui lastig worden, dan is het simpel dan moet je gewoon niet of in ieder geval niet te veel drinken! nee, aan mij merkt niemand daar iets van, behalve ikzelf dan, hihi!

Dit is echt sinds tijden het meest vreemde wat ik heb gelezen! Sowieso die kuur al, en dat je dan niet vaker naait omdat je anders je kruid verschiet? OMFG!!!! Als dat echt zo was, was m'n vrouwtje groter als mij!

Ik vind dit echt rare shizzle haha!!
Maar wat nu als wij hadden gezegd dat die kuur erg goed was, had je er dan wel voor gegaan, ondanks dat je hem zelf ook al vaag vond? (Denk zelf eerder dat je dat zei om niet voor lul te staan met deze zelf verzonnen kuur...)

hahaha, kzeg niet dat ik al mn kruit verschiet, haha, maar als ik een beetje extra neem vindt ik het zonde om een beetje van die extra te lozen, dat mag men raar vinden, haha, kvind de reactie daarop best grappig!

vwb die kuur, tjah kheb nog nooit veel gebruikt of gecombineerd, meestal 6 tot max 10weken. als ik het zelf had verzonnen dan zeg ik dat wel hoor, waarom zou ik of iemand daar om liegen? daarnaast ben ik absoluut niet bang om voor lul te staan, hoezo en voor wie zou ik voor lul staan. en als men dat vindt, prima toch, wtf? iedereen mag van mij zn mening hebben, ik respecteer iedereen en laat iedereen in zijn of haar waarde. als men gezegd had dat het een goede kuur was dan had ik dat teruggekoppeld naar die kennis, maar nu heb ik de voorgenoemde reacties teruggekoppeld.

heb jij of de andere forumbroeders nog tips voor een leuk kuurtje, om nog ca. 10kg aan te komen, ik wil nl. 'ns wat tips en adviezen van anderen opvolgen (na de reactie van de forumbroeders, haha!) dank!

Sowieso had ik het er gister nog over met Rusher, dat een het vrij onmogelijk is om een kuurtje te pakken waarvan je 10kg overhoud!
10kg pakker is echt niet moeilijk, maar het is vocht/opgeblazen massa, maar is het daadwerkelijk spiermassa? Nee! Wat wel erg belangrijk is, is om zoveel mogelijk vast proberen te houden ná je kuur ;)

Maar om een voorbeeld te geven wat een leuke kuur zou kunnen zijn:

Wk 1-12 500/750mg Test
Wk 1-12 500mg Bold
Wk 1-10 400mg Tren

Ik zou hem niet opstarten met een 17aa, maar eerder met een test prop, mocht je dat echt willen.
Ben zelf erg te spreken over deze combi. Tren is sowieso al een heel erg lekker goedje.
Sterk, massa en goede vetafbraak (wel icm cardio!!) zijn fijne eigenschappen hiervan. Test bouwt uiteraard de lekkerste massa op en met bold werd ik zelf ook droger, harder en kreeg minder honger. (Zal misschien per persoon verschillen, maar dat is altijd wel beetje van toepassing ;))

Of gewoon de goede oude 40mg Dbol (4 weken), met 500/750mg Test voor 10 weken

succes!

Terug
Naar boven