Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
400mg deca per week en geen libidoproblemen? Hoe zeker ben je van die Deca? Was het mss Norma deca?

wat insinueer jij nu eigenlijk? dat zn deca haast wel brol moet zijn geweest omdat er geen libido dip is geweest![]()
chill man, ik geef gewoon mijn bedenkingen gebaseerd op mijn bevindingen... Ik weet wel dat het voor iedereen anders is en dat blijkbaar niet iedereen libidoproblemen ondervind van deca, maar het zou wel netjes binnen het profiel van de Norma deca vallen die als testo uit bus is gekomen.. Kan altijd zijn dat hij dit nog niet weet en toevallig wel norma's had. Is het dan zo verkeerd om even te wijzen op het feit dat er neppers zijn..
Wat insiniueer ik nu eigenlijk? Niets... Ik geef gewoon even aan dat het wel te overwegen valt hier rekening mee te houden indien het norma's waren....
Is daar dan iets mis mee?
jongens kom op effe zeg,laten we wel open staan voor discussie,en elkaars inzicht......zeker voor de mijne

wat nou chill man... kijk nog eens naar mijn normale vraag en jouw idiote reactie. mss moet jij wat chillen, jackass.
inhoudelijk ga ik niet eens met jou discussieren, kansloos.
"kijk, voor ik op het forum kwam heb ik jaren lopen kloten met producten. Al was het zonder te weten waar ik mee bezig was, toch heb ik wel wat ervaring op gedaan. Ik heb bijvoorbeeld deca only gedaan (omdat ik niet beter wist) zonder libidoproblemen, en dat waren norma's. Achteraf heb ik via de dokter deca-durabolin 50mg/ml aan 250 per week gezet, met grote libidoproblemen. Dit is al een hele tijd geleden, maar nu weet ik dat Norma's blijkbaar ook wel fake op de markt gebracht worden met testo erin. Dit zou dus best EEN MOGELIJKE verklaring kunnen zijn, en ik zou alvast dankbaar zijn dat iemand me daar op wijst.
Ik denk niet dat ik dan een "if then else" advies geef. Het is nog altijd aan de persoon om te beslissen wat hij met de info doet. Ik was zelf voorzichtig door eerst te vragen of het toevallig niet norma's waren. Had hij dan gezegd: "He ja man, dat waren norma's", dan had ik gewoon gezegd: "hou er wel rekening mee dat er op de markt zijn die testo bevatten, mss dat je daarom eerder geen problemen hebt gehad." Is toch niks mis mee?
OK, ik heb absoluut overdreven.. MIJN EXCUSES daarvoor.. Ik voelde me gewoon aangevallen. Tis gewoon dat ik heeeeeeel goed op pas met het geven van info, omdat ik simpelweg zelf niet genoeg kennis heb om anderen advies te geven, maar ook omdat ik net als jij gefrustreerd geraak van al die jongens die anderen hier info geven zonder te weten waarover het gaat. Check gerust mijn posts, ik zit hier uren per dag en post enkel als ik denk iets te kunnen bijdragen en ga zeker geen lege lucht lopen blazen... Vandaar dat ik nogal lichtgeraakt was na het lezen van jouw post met (geef nu toe) toch wel een ondertoontje...
Toen je dit zei:
"wat insinueer jij nu eigenlijk? dat zn deca haast wel brol moet zijn geweest omdat er geen libido dip is geweest"
Weet ik natuurlijk wel dat je iets dergelijk bedoeld:
"sommige lui komen hier niet verder dan het standaard IF THEN ELSE denken vanuit hun eigen ervaring en te vaak niet eens uit ervaring maar uit het simpelweg nablaten van anderen..."
Dus nogmaals mijn excuses..
. eh sja, wat roids al niet met iemands humeur kunnen doen he 

maar ook met een test only kuur kan uw libido flink crashen, geloof me
. maar dat doet er ook allemaal niet meer toe he 
idd same here, roids doen toch wel wat met de lengte van je lont he
ben blij dat we eruit zijn zonder kleerscheuren, respect & no hard feelings!
grtz

moet ik je effe op je bek timmeren!!!