AndroidHealthClinic

wat voor een ziekte heeft deze gast denk je?

tswhey

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

het verhaal bij deze gast is dat hij al 3 jaar traint en dit heeft bereikt, en ja hij heeft ook een kuurtje gepakt :eek: :( :roflol:

dus: wat is er mis??

Dat is toch die gast van superdudes? Ik had niet begrepen dat ie al heeft gekuurd, ik dacht dat hij enkel informatie zocht.

Maar best is het niet zeg...

het lijk ter meer op dat hij een wat te zware ketting omheeft en daardoor een beetje krom loopt.

3 jaar en een kuur ?

zonde van de tijd.

Heeft geen ziekte die lult gewoon uit zijn nek die traint niet en heeft niks gebruikt een aandachtrekker meer is het niet.

Een nep kampert, dat is het....

• Topic Starter Topic Starter
lionel zei:
Dat is toch die gast van superdudes? Ik had niet begrepen dat ie al heeft gekuurd, ik dacht dat hij enkel informatie zocht.

Maar best is het niet zeg...

nee hoor geen superdudes mannetje, maar een gast van een amerikaans forum die daar dit verhaal neer zet.

een ketting met jongen ;)

hij is een beetje gepierd en verder droog, zijn buik vind ik er raar uitzien

Het is een echte Joker. Maar goed, waar zouden de slimme zijn, wanneer er geen domme zijn.

Haha 3 jaar :roflol:

Stelletje player haters.
Check die ille bling bling.
W00T nig*ah W00T! :roflol:

Ach ja, als hij maar plezier in het trainen heeft. :cool:

It's a disgrace to the ectomorph race.

hij heeft waarschijnlijk een afslankkuur genomen!!

:D

ziekte: grootheidswaanzin zo te zien.

Ik weet het de ziekte van iertje na drie jaar nog geen spiertje dat was ie toch.

• Topic Starter Topic Starter
big kelvin zei:
Ik weet het de ziekte van iertje na drie jaar nog geen spiertje dat was ie toch.

of was het deze: ''ik heb last van mijn kliertje daarom heb ik na drie jaar nog maar een heel klein spiertje'' ( :eek: :D hoop dat ik niemand beledig )

er hangt wat vlees aan de ketting ?

Ik heb die foto nu al vandaag 6 keer gezien ofzo en hij begint er steeds ieler uit te zien....ligt dat aan mij?

Wat een beest!! hahahash!! hahshahahahaha!!

Terug
Naar boven