Hallo allemaal!
Ik ben op zoek naar een voedingssupplement voor mij, maar weet niet zo goed wat ik nou moet nemen. Ik wil eigenlijk alles tegelijk
. Ik doen namelijk 3x per week taekwondo en daarnaast 2x per week fitness. Dit doe ik allebei nu al een jaar of vier, waarvan de eerste 3 jaar echt intensief fitness (3 tot 4 x per week). Ik heb voor mijn lengte (1.87m) aardig wat kracht maar weinig spiermassa (dat vind ik zelf), tis nog niet echt veel, maar ik doe fitness erbij zegmaar. Mijn 'hoofdsport' is toch wel taekwondo. Mijn verbranding is dus ook behoorlijk hoog. Ik heb een atletisch postuur en ik ben 75 kilo. Ik wil wat meer spiermassa hebben (dit is lastig ik weet t) maar enig idee wat wijs is voor mij? Het lijkt mij dat ik naast eiwitten ook veel koolhydraten nodig heb. Zou zo'n big boss van M double U iets zijn?
Thx alvast!
Ik ben op zoek naar een voedingssupplement voor mij, maar weet niet zo goed wat ik nou moet nemen. Ik wil eigenlijk alles tegelijk
. Ik doen namelijk 3x per week taekwondo en daarnaast 2x per week fitness. Dit doe ik allebei nu al een jaar of vier, waarvan de eerste 3 jaar echt intensief fitness (3 tot 4 x per week). Ik heb voor mijn lengte (1.87m) aardig wat kracht maar weinig spiermassa (dat vind ik zelf), tis nog niet echt veel, maar ik doe fitness erbij zegmaar. Mijn 'hoofdsport' is toch wel taekwondo. Mijn verbranding is dus ook behoorlijk hoog. Ik heb een atletisch postuur en ik ben 75 kilo. Ik wil wat meer spiermassa hebben (dit is lastig ik weet t) maar enig idee wat wijs is voor mij? Het lijkt mij dat ik naast eiwitten ook veel koolhydraten nodig heb. Zou zo'n big boss van M double U iets zijn?Thx alvast!