MuscleMeat

wat was daar aan de hand, in Merchtem?

Toen ik vroeger powerlifting deed kwam ik yoerie dikwijls tegen. Jimmy heb ik ook nog wel gezien. Jimmy heeft ongetwijfeld veel meer brute kracht dan joery maar qua uithouding liggen de kaarten helemaal omgekeerd. Moest ik voor de wedstrijd moeten kiezen tussen de twee zou ik ook op Jimmy stemmen maar zeker niet met 100% zekerheid. Sterkste man wedstrijden draaien om kracht en fysiek en techniek. Het is soms ook te zien welke oefeningen er in het parcours zitten. Ook de aanpak van de persoon zelf is van groot belang. De één kan een wedstrijd zeer verstandig aanpakken en er het beste uit halen en de ander kan het helemaal 'verkloten' waardoor hij zijn beste kunnen nooit laat zien. Dat kan ook veel verschil maken. Zo zie je maar, de sterkste is niet altijd de beste!

Op een ander forum heb ik deze post gevonden. Op ...::: REAL DUTCH POWER - The power of Dutch strength athletes! - Alles over de sterkste man! - www.realdutchpower.nl :::... heb ik gezien dat Jimmy verloren heeft van een man die 40 kg lichter is. Blijkbaar is Jimmy niet tevreden. Uit de post van Jimmy kan ik eigelijk niet afleiden wat daar er nu juist mis was aan de wedstrijd. Is er iemand die de wedstrijd gezien heeft?

Bedankt voor zo'n reactie gasten , maar de conditie was geen prob kijk maar naar de bollen
ik had gewoon problemen met de organisatie van de wedstrijd dat ik gewoon zei " voor mij hoeft dit niet" jullie zijn vrij in jullie denken maar als er een beetje verstant in zit weet je da normaal iemand zoals youri ni van mij kan winnen en ben ook een beetje kwaad op me zelf dat ik 1 onderdeel heb weg gegeven ( bolwandelen ) en natuurlijk de grote zever van de cruse fix ( grotste bull shit dat ik ooit heb gezien) en nog te zwijgen van sommige mensen hun uitspraken op de wedstrijd en dergelijke.
voor mij is da geen wedstrijd maar een kermis en daar heb ik geen baat bij , ik blijf er wel bij dat het wel een goeie leerschool is voor mensen die beginnen met de sterkste man.
Jeffery Phillips heeft ook dingen gezegt waar ik hem bij steun over de wedsrtijd en ik hoop dat de mensen en de fans en natuurlijk de atleten , ook de dingen gezien hebben en opgevangen hebben wat daar gebeurt is .
Ik ben de sterkste nog altijd volgend jaar kom mijn titel maar afnemen en bewijs je zelf , maar de kermis in merchtem stelde voor mij niks voor 4 atleten en dan nog iemand van de organisatie laten mee doen die iegenlijk geen kloten zin had ,dan de organisatie ik hoop dat ze volgend jaar hulp in roepen , want nu weet ik pas waarom er geen nederlanders mee deden ( ik heb ze gehoord ).
misschien is dit wat te grof weet ik ni, intreseerd mij ni , ik ben gewoon pist off en het heeft niks te maken met niet tegen me verlies te kunnen zene.
ik hoop allen dat belgie ni begint zoals sommige nederlanders , want wat ik gezien heb en gehoord heb zijn we prescies goed op weg en dat wil ik ni.
als er iets is ga op mijn website en stuur me dan een mail , geen gezever hé , maar ernstige dingen .
thebelgianbeast.tk

Ik stel voor : eerst cursus nederlands volgen en dan van je tak maken anders krijgt de sport(sterkste man, bb, pl, gh) een slechte naam. Mensen associëren spieren nogal eens met hersenen. Hoe meer spieren hoe minder hersenen, wat helemaal niet waar is.

Voor de rest moet je altijd tegen je verlies kunnen of dat nu op een eerlijke of een oneerlijke manier was. Je moet je kunnen neerleggen bij sommige dingen. Er is altijd wel eens iemand beter.

Als laatste : wie het kleine niet eerd, is het grote niet weerd. ;)

,

Voor de rest moet je altijd tegen je verlies kunnen of dat nu op een eerlijke of een oneerlijke manier was. Je moet je kunnen neerleggen bij sommige dingen. Er is altijd wel eens iemand beter.

Als laatste : wie het kleine niet eerd, is het grote niet weerd. ;)

schoon gezegd

• Topic Starter Topic Starter
Munk heeft wel gelijk. Het is niet altijd de brute kracht die telt maar ook uithouding.
Brute kracht is heel goed bij het powerliften. Maar sterkste man is veel meer dan dat vind ik.
Ik denk dat Jimmy een beetje te dom is om een echte kampioen te zijn bij strongman. Het enige wat hij kan zeggen is "ik ga je een kopje kleiner maken"
Echt sportief vind ik dat niet, en slim eigelijk ook niet.
Vrijheid van meningsuiting zeker!?

Maar ik ben nog altijd benieuwd wat Jimmy nu gehoord heeft over die Nederlanders. Ik had ook al lang een reaktie verwacht van Jimmy hier op DBB. Waarom laat hij niet van zich horen?

omdat hij misschien al die negatieve kommentaar moe is?
als je dan perse een antwoord wil had je hem al lang n mail gestuurd

Negatief? Dat vind ik echt wel meevallen hoor.

Er zijn er in het verleden die meer afgebroken zijn voor minder.
Beetje commentaar mag, je moet tegen kritiek kunnen!

De reactie van Jimmy blijft uit omdat hij een slechte verliezer is. Een echte winnaar praat zich hier zo uit.

bikerbabe, niet ik alleen, ik denk ook dat al de anderen wel een reaktie willen van Jimmy (alias de koppensneller :D )
Maar ik ga hem geen email sturen. Ik wil dat hij het openlijk tegen iedereen zegt. En niet via een emailtje achter 't gat.
Stuur jij hem maar een email, bikerbabe, om te zeggen dat we op zijn reaktie wachten.

Munk heeft wel gelijk. Het is niet altijd de brute kracht die telt maar ook uithouding.
Brute kracht is heel goed bij het powerliften. Maar sterkste man is veel meer dan dat vind ik.
Ik denk dat Jimmy een beetje te dom is om een echte kampioen te zijn bij strongman. Het enige wat hij kan zeggen is "ik ga je een kopje kleiner maken"
Echt sportief vind ik dat niet, en slim eigelijk ook niet.
Vrijheid van meningsuiting zeker!?

Maar ik ben nog altijd benieuwd wat Jimmy nu gehoord heeft over die Nederlanders. Ik had ook al lang een reaktie verwacht van Jimmy hier op DBB. Waarom laat hij niet van zich horen?

nu lees ik hierboven dat je constateerd dat jimmy geen uithoudingsvermogen heeft... ik heb hem in actie gezien bij de sterkste man van zuid holland waar senny schonewille(mij achterneef) daar had ie egt geen moeite met crucifix en conans circle en boomstam ook niet dus dit snap ik niet...

trouwens ik ben groot fan van jimmy en hij is sportief genoeg voor de wedstrijd aan maar onder de wedstrijd is rivaliteit goed dan laat je de deelnemers beter hun best doen...

uitslag car circle Zuid Holland 2006

1 Senny Schonewille 1080°
2 Dave Mossing 975°
3 Simon Sulaiman 930°
4 Geoffrey van Rangelrooij 810°
5 Fouad Hsaini 765°
6 Bas Roessen 750°
7 Jimmy Laureys 330°
8 Dennis Gort 165°
9 Jan-Pieter Neuteboom 120°

Ja blijkbaar heeft Jimmy een zeer grote uithouding.

Kunnen jullie niet stoppen met dat gehaat?

Laatst bewerkt:
Idd..
Als Sjaak Ruska klaag na de sterkste man van nederland is het allemaal goed.
Als Jimmy 1 ding zegt wordt ie afgemaakt dat is in mijn ogen belachelijk.

jimmy moet meer gerespecteerd worden dus... niej klagen maar prijzen die jimmy:D

Idd..
Als Sjaak Ruska klaag na de sterkste man van nederland is het allemaal goed.
Als Jimmy 1 ding zegt wordt ie afgemaakt dat is in mijn ogen belachelijk.

Dat is het hem juist. Jimmy zegt niet "1 ding". Jimmy zegt dat heel die wedstrijd in merchtem op niets trok. Hij citeert zelfs andere mensen!? Hij spreekt zich uit over de "hollanders".

Maar details geeft hij niet. Hij zegt niet wat er juist mis was, hij zegt niet waarom dat de hollanders er niet waren....

Ik vraag mij af wat Jimmy zou gezegd hebben als hij wel had gewonnen. Zou hij dan ook zeggen, "ik weet waarom de hollanders niet komen" of zou hij zeggen "de hollanders komen niet omdat ze tegen mij niet kunnen winnen"

Allemaal onduidelijk, heel onduidelijk. Ik en nog mensen vragen ons gewoon af wat er nu juist scheelde, maar niemand hier blijkt dat te kunnen zeggen.
Raar toch!!!!!

uitslag car circle Zuid Holland 2006

1 Senny Schonewille 1080°
2 Dave Mossing 975°
3 Simon Sulaiman 930°
4 Geoffrey van Rangelrooij 810°
5 Fouad Hsaini 765°
6 Bas Roessen 750°
7 Jimmy Laureys 330°
8 Dennis Gort 165°
9 Jan-Pieter Neuteboom 120°

Ja blijkbaar heeft Jimmy een zeer grote uithouding.

ff over dit stukje hierboven... jimmy liep sow kort omdat hij misstapte ne dat brengt je in onbalans dus...

Terug
Naar boven