AndroidHealthClinic

Wat Werk Nu...???

Status
Niet open voor verdere reacties.

jair16

Advanced Bodybuilder
Waardering
417
Lengte
1m79
Massa
118kg
Vetpercentage
13%
nja ik heb op 9 april een wedstrijd Limburgs Kampioenschap (Venlo) , er word niet gecontroleert op doping dus ik wil daar gebruik van maken ;) , nu vraag ik me zelf af welk product goed helpt , laat me effe wat weten

• Topic Starter Topic Starter
ben een jongen trouwens

Lezen over de werking van verschillende middelen is ook een kunst.
Wedstrijd wil je droger en harder zijn..dus daar pas je op aan...
Maar dat hoef ik jouw als wedstrijd atleet natuurlijk niet te vertellen :P

Sorry, maar 16 jarigen gaan we hier niet helpen.

6. Mensen onder de 20 jaar mogen geen AAS aanraken, en mensen onder de 17 moeten hier niet posten !!!

Als je onder de 20 bent begin dan geen post met 'ik gebruik...' of 'ik ga ... gebruiken'. Dan vraag je om problemen. Mensen onder 20 mogen geen AAS gebruiken vanwege complicaties op lange termijn met de gezondheid. Wat is tenslotte de bedoeling van een board omtrent de educatie en het veilig gebruiken van pharmaceutische instanties op eigen houtje, als het uiteindelijke doel niet is "hoe gebruik ik en bevorder ik mijn gezondheid".

Je bent hier welkom. Post, stel vragen. Je bent niet te jong om te leren. En er valt veel te leren. Hoe meer je weet, hoe meer je er uit zal halen als je uiteindelijk ooit beslist om zelf te gebruiken. Maar gebruik niet onder de 20 jaar.

En verwacht je aan opmerking en herinneringen aan het feit dat je te jong bent om te gebruiken wanneer je post.

http://forum.dutchbodybuilding.com/anabolen-steroiden/board-regels-iedereen-lezen-1615.html

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven