XXL Nutrition

Wat zal er met mij gebeuren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie er nu ook al goed genoeg uit voor zomer(beachboy look) het is niet dat ik echt groter wil worden ofzo ben zo eigenlijk al tevreden wil alleen alles nog netjes bijdefinitieeren en alles mooi strak en wat droger hebben staan
ik vraag me alleen af hoe groot de verschillen zijn mocht ik heb gaan gebruiken

-Als je niet groter wilt worden moet je ook niet aan AAS gaan zitten !!
-van AAS ga je niet droger worden, als dat je doel is zul je moeten dieeten samen met cardio !!
-De evt verschillen zullen compleet afhanklijk zijn van jou toewijding , dwz goede voeding ( geen fast-food e.d. ) en goede training !

ik wil graag fotos zien van mensen zien van hoe ze ervoor uitzagen en tijdens/na de kuur om te kijken wat het spul met je doet

ff zoeken in de "anabolen" sectie :rolleyes:

Conclusie;

Afblijven !!!
en zorgen dat je eerst je voeding/training goed hebt !!
Droger worden doe je dmv een Cut ( voeding & Cardio ) NIET DMV AAS !!!

Het werd zomer - Rob de Nijs

Het leek al zomer, toch was het pas eind mei
Zo'n dag waarvan je denkt die gaat niet meer voorbij
M'n vrienden kwamen langs, maar ik wilde alleen
Aan het strand wat wandelen, zomaar nergens heen

...

Het werd zomer voor 't eerst in heel m'n leven
Het werd zomer de allereerste keer
En ik was een man toen de zon weer opkwam
En het werd zomer
En het werd zomer

Toen was het zomer

Het werd zomer

Ff serieus, niet aan beginnen.

:roflol:

omdat ik nog niet klaar voor ben of omdat het gewoon shit is

omdat je er zelf blijkbaar nog geen ruk van weet?

is het al in je opgekomen dat er ook nadelen (gezondheid) aan gebruik vastzitten? dus beter ga je je ZELF daar ook eens in verdiepen en dus verder kijken dan hoe je spiertjes er van de zomer bij staan. vraag jezelf ook even af hoe/of de evt. gewonnen spiermassa te behouden is na de kuur... maak dan nog maar eens de overweging of je het nog wilt, zeker als je zelf al aangeeft dat je tevreden bent met je fysiek.

dat wordt dus heel veel lezen!

He gozer zie je niet in dat iedereen nogal sinisch (schrijf je dar zo?) reageerd. Daarmee willen ze zeggen blijf er nog heel lang af en ga je eens goed in de materie verdiepen. Neem eens een aantal maanden de tijd om op deze site rond te neuzen. Hier is alles te vinden. Snap je dan nog zaken niet ga je vragen stellen.

En nee na 1 kuur wordt je geen monster. Maar je groeit er wel lekker van...

He gozer zie je niet in dat iedereen nogal sinisch (schrijf je dar zo?) reageerd. Daarmee willen ze zeggen blijf er nog heel lang af en ga je eens goed in de materie verdiepen. Neem eens een aantal maanden de tijd om op deze site rond te neuzen. Hier is alles te vinden. Snap je dan nog zaken niet ga je vragen stellen.

En nee na 1 kuur wordt je geen monster. Maar je groeit er wel lekker van...

Synisch
Dar= mannelijke bij ;)

Neem aan dat je dat bedoelt :D

Iedere dag buik trainen?
Ik weet genoeg!

Ik zie er nu ook al goed genoeg uit voor zomer vind ik (beachboy look) het is niet dat ik echt groter wil worden ofzo ben zo eigenlijk al tevreden wil alleen alles nog netjes bijdefinitieeren en alles mooi strak en wat droger hebben staan
ik vraag me alleen af hoe groot de verschillen zijn mocht ik heb gaan gebruiken

ik wil graag fotos zien van mensen zien van hoe ze ervoor uitzagen en tijdens/na de kuur om te kijken wat het spul met je doet.

:janken: :janken: :janken:

tjonge net op en zie nu alweer zo een fijne beginpost lijkt wel of die er steeds meer komen ;pffff voor de zoveelste keer dan maar weer lees eerst de stickies in de aas sectie dan de logs en als je dan nog wil gaan gebruiken weet je in ieder geval van de hoed en de rand succes ermee

:roflol:

"you sir, are delusional"

"is there a problem "(insert name)" ?

Wanneer iemand zijn foto post, dan zeg je:
"who is that scrawny little geek?"

"shut your cockholster, b*ch"

"(insert name)"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! How dare you
"(insert gebeurtenis)"!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oh brother, I bet you're the type of guy who hangs around at parking lots after midnight, looking for a muscular "stud" so you can have your protein straight from the tap. Haha gayer than Michael Jackson and Vanilla Ice on a bustrip to disneyland.

Hey A Sahin, als je wilt kuren zoals er gezegt word veel lezen, je leert het beste om het zelf te gebruiken. Je kan in je eerste kuur tussen de 8 tot 12 kilo aankomen en na je kuur 4 tot 6 klio weer verlizen, afhankeijk van je herstel, voeding en training.

hey sahin,
kerel je hoeft er ook niet superveel vanaf te weten joh.
Het wordt binnenkort zomer, dus als je als een god op het strand wil lopen dan zou ik het doen!

je stats zijn wel okay,
Ik zou een winny-only doen ( als je beetje bang bent voor het echte werk)
40/50mg ed voor 6weken. Kom je 4/5 kg van aan en wordt je een stuk droger.

Of test.e op 500mg elke week injecteren voor 10weken. (misschien met winny erbij laatste 4 weken) voor 8/10kg winst;) Pm me als je serieus vragen hebt

laat je niet kennen man, meeste gasten hier zijn skinny keyboard-warriors
doe je ding!

ik heb wel intresse in gekregen niet dat ik het al wil gaan gebruiken wil eerst genoeg informatie over die DRUG weten. nee weet je iemand in de GYM bij mij zei dat ik klaar voor was om anabolen te gaan nemen. ik zei neee doe ik niet NOOIT
maar ben toch even hier gaan kijken en was benieuwd of de verschillen echt zo gruwlijk groot zijn

heeft iemand van jullie messchien before en now pic waar de verschillen goed te zien zijn voor en na het gebruik van Anabolen

Verkooppraatjes en jij trapt er nog in ook:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven