XXL Nutrition

Wat zal ik pakken??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thecreator

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
85kg
Vetpercentage
10%
Hoi ik ben een jonge van 21 ik weeg 79 kg en ben 1.83 vetpercentage weet ik niet maar ben niet dik ik train al ruim 2 jaar en wil nu gaan kuren....
Maar ik weer dus niet wat ik moet pakken, ik wil zo veel mogelijk massa erbij maar zo min mogelijk vocht vasthouden. Een maat van me die al meer als 8 keer gekuurd heeft zij dat ik 16 weken kuur moest doen van primo en sust en dan verdeeld op 8 weken dan 4 weken niet en dan weer 8 weken. Groei ik dan flink of niet en houd ik dan het meest vocht vast ofniet

Als jullie betere kuur combis weten stuur ze dan alvast bedankt

183cm 79kg... Ananas en olijfolie bro.

• Topic Starter Topic Starter
Kan iemand normaal reageren wat zou een goeie kuir combie zijn voor groei met minimaal vocht

Zal ik even normaal reageren? Wat dacht je van een fatsoenlijk gewicht pakken met je 79kg.. Bulk ff een jaartje of 2 kijk wat er uit komt.

• Topic Starter Topic Starter
8 weken test/mast zou goed voor je kunnen zijn, ga je vlot van herstellen en vocht zal best meevallen (verdwijnt sowieso snel na kuur).

Nu even over je gewicht: het probleem met jongens als jij is dat ze nog geen verstand hebben van voeding. Dit blijkt uit je ratio gewicht/lengte. Als je met die basis gaat kuren ga je niet optimaal kunnen groeien tijdens je kuur en na je kuur zal je snel massa gaan verliezen. Uiteindelijk zal je weinig/niets uit je kuur halen.

Ga je wat inlezen over voeding en probeer paar kg spiermassa aan te zetten. Als je dan 85kg weegt (met aanvaardbaar VP, dus niet te vet) met jouw lengte, kan je gaan nadenken over kuren. Je zal dit niet graag lezen en allicht ga je toch gewoon gaan kuren, maar je zal zien dat dat nergens toe zal leiden.

8 weken test/mast zou goed voor je kunnen zijn, ga je vlot van herstellen en vocht zal best meevallen (verdwijnt sowieso snel na kuur).

Nu even over je gewicht: het probleem met jongens als jij is dat ze nog geen verstand hebben van voeding. Dit blijkt uit je ratio gewicht/lengte. Als je met die basis gaat kuren ga je niet optimaal kunnen groeien tijdens je kuur en na je kuur zal je snel massa gaan verliezen. Uiteindelijk zal je weinig/niets uit je kuur halen.

Ga je wat inlezen over voeding en probeer paar kg spiermassa aan te zetten. Als je dan 85kg weegt met jouw lengte, kan je gaan nadenken over kuren. Je zal dit niet graag lezen en allicht ga je toch gewoon gaan kuren, maar je zal zien dat dat nergens toe zal leiden.
dit +1

Wss is je vet percentage ook nog es te hoog..

En dan ook nog eens liegen over je leeftijd, lol doei.

ik zou google pakken

FF serieus zoiezo niet 8 weken en dan 4 weken niet en dan weer 8 weken.
doe dan 12 weken totaal ofzo. ???

Weer zo'n topic:roflol::roflol::roflol::roflol:

Als je al niet de moeite kan nemen je in te lezen en zelf tot de conclusie kan komen dat als eerste kuur 500mg test ew aangeraden wordt...

Week 1-12 4000 mg test-e e/w
Week 1-12 1000 mg tren e/w
Week 1-12 1000 mg deca e/w
Week 1-4 100 mg winstrol e/d
Week 1-4 100 mg anavar e/d
Week 1-4 100 mg dianabol e/d
Nakuur niet nodig.

Nou, zijn we daar ook meteen vanaf.

Mooi kuurtje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug