XXL Nutrition

Wat zat er nog meer in mijn Tren?

Henrys

Novice
Waardering
4
Lengte
1m90
Elke keer als ik met de Tren van een bepaald merk begon kwam ik aan in vocht. Ik weet dat dit normaal is met andere compounds zoals test en deca maar dat het met Tren gebeurde vond ik vrij apart. Na wat onderzoek bleken anderen hier ook last van te hebben

https://forum.bodybuilding.nl/topics/waarom-kom-ik-aan-op-tren.388720/

De enige overeenkomst is dat het om een bepaald merk gaat. Ik ben namelijk overgestapt op een ander merk en binnen en week viel ik ineens een kg af en oog ik echt veel droger terwijl mijn voeding echt hetzelfde is gebleven.

Er zat zeker weten wel echt Tren in omdat ik de typische sides had (kort lontje,zweten,meer kracht) alleen heb ik nu dus het idee of het wellicht verdund is met deca/NPP. Zou niet weten waarom ze dit zouden doen aangezien er toch bijna geen verschil zit in grondstofkosten?

Wat nam je er nog meer bij?

Kort lontje, zweten, kracht krijg ik ook met test, mast, dianabol en npp.

Misschien denken ze haha zo die Henrys van dbb gaan we even flink bij de neus nemen

Hoestbuien heb ik ook met primo en npp gehad :)

In dat topic werd ook direct glycogeen genoemd, en voor zover ik in kan schatten is dat het ook.

Maar eigenlijk begrijp ik niet wat het probleem is...

Elke keer als ik met de Tren van een bepaald merk begon kwam ik aan in vocht. Ik weet dat dit normaal is met andere compounds zoals test en deca maar dat het met Tren gebeurde vond ik vrij apart. Na wat onderzoek bleken anderen hier ook last van te hebben

https://forum.bodybuilding.nl/topics/waarom-kom-ik-aan-op-tren.388720/

De enige overeenkomst is dat het om een bepaald merk gaat. Ik ben namelijk overgestapt op een ander merk en binnen en week viel ik ineens een kg af en oog ik echt veel droger terwijl mijn voeding echt hetzelfde is gebleven.

Er zat zeker weten wel echt Tren in omdat ik de typische sides had (kort lontje,zweten,meer kracht) alleen heb ik nu dus het idee of het wellicht verdund is met deca/NPP. Zou niet weten waarom ze dit zouden doen aangezien er toch bijna geen verschil zit in grondstofkosten?

De grondstof van Tren kost meer dan het dubbelen als die van Test.
Je wordt dus eigenlijk altijd genaaid als je er evenveel voor betaald.

Tren wordt nog weleens samen geleverd met een hoopje oestrogeen. Just sayin'.

Mijn laatste run (en 2e run) met Tren van het merk met de rode label kwam ik ook een hoop vocht aan, ik had progesterone side maar kan ook van deca/npp zijn, qua drive en pomp was het niet zoals de eerste keer. Heb nog nooit dec/npp gehad dus kan het niet vergelijken. Eerste keer tren 200mg met 250mg test kwam ik aan als een paard (woog toen 92kg, kwam toen van 84kg), vp bleef hetzelfde, cardio ging achteruit.. Was zeer tevreden over het merk (80% van men cycles kamen van het merk) maar twijfel er de laatste tijd toch wel gelijk aan..

Maar je neemt kuur met test en tren en meer eten?

Dood normaal dat je aankomt

Terug
Naar boven