Fitness Seller

Wat zijn jouw slechte eigenschappen?

Ben lui
denk te veel aan mezelf
alcoholist
junkie
steel
en bedrieg

Ik durf wel eens liegen en voor de rest heb ik geen slechte eigenschappen

Ik ben volgens mensen te lief... Tot je te ver gaat, dat beginnen ze bij mij op school nu ook eindelijk te leren. (het kost ze wat brandwonden...)
Verder soms wat onzeker (ben je vrouw voor he :D), te impulsief af en toe en te goed van vertrouwen.

Ik ben volgens mensen te lief... Tot je te ver gaat, dat beginnen ze bij mij op school nu ook eindelijk te leren. (het kost ze wat brandwonden...)
Verder soms wat onzeker (ben je vrouw voor he :D), te impulsief af en toe en te goed van vertrouwen.

Ik ben ook onzeker hoor dus hoef je niet speciaal vrouw voor te zijn:o

het zijn die kleine dingen he:rolleyes:

Ik denk dat ik gewoon te snel oordeel over iets en vooral iemand en daarnaast kan ik best opvliegend en slordig zijn.

Ik heb geen slechte eigenschappen.

Ik vertrouw niemand .
Ik haat mensen .
Ik aanvaard niet makkelijk kritiek .
Ik heb niet vaak iets over voor anderen .

Voor de rest ben ik fantastisch .

lui
nonchalant
slordig

was toch al zo een topic?
niet dat het mij stoort :p

Topic nummer zoveel

Ik kan me niet in andere mensen verplaatsen en heb geen medelijden, dat zegt mijn psycholoog.
Eigenlijk niet zo erg, kan ik tenminste een top serial killer worden.

uitstelmentaliteit, ongemotiveerd voor zaken die ik niet belangrijk/interessant/leuk vind, te weinig initiatief nemen en te weinig zelfvertrouwen.

egocentrisch, intolerant, narcistisch, sociaal ontoegankelijk, vaak onterecht overkritisch, naief, selectief ruimdenkend, beperkt gevoel voor sociale omgangsvormen, wantrouwend, ongeduldig, te koppig, gemakzucht, neigend naar de weg van de minste weerstand.

soms te perfectionistisch. kan ook niet altijd goed tegen kritiek.
(psycholoog zou zeggen dus dat ik onzeker ben - :orly:) :P

Terug
Naar boven