Fitness Seller

Wat zijn jullie leeftijden en bril sterkte??

-2.50 links en rechts. Lenzen meestal. Maar fietsen doe ik wel eens zonder, zie alles wel redelijk. Als het gaat regenen en ik heb water in mijn ogen is mijn zicht perfect. Ook wanneer ik een Chinees na doe.

27j -4,25 beide ogen, 6 maanden terug nog -4, ander half jaar terug -3,5

21 jaar. -1 op beide ogen.

22

-2 beide ogen. Maar dat is jaar geleden getest, zou nu wel iets verder achteruit zijn gegaan. Tijd om te laseren

19 met 0/-0,25

1992, -0.75 aldus de laatste meting, maar zie echt vet wazig en op de snelweg borden pas als ze vrijwel naast me staan etc...

Geen bril, is lelijk :)

Haha, dan zul je die dubbele tomtom wel nodig hebben. ;)

edit: Doe trouwens in het verkeer gewoon een bril dragen, levensgevaarlijk man. Alsof iemand je ziet...

25 en aan beide kanten - 6.:)

23 jaar, groene ogen, geen bril.

24j, -8 en -9.5, speciale lenzen door kleine vervorming van mn rechteroog

22 jaar beiden -6 lenzen

over paar jaartjes lasik

18 Jr.
Heb geen bril, maar moet er wel eentje binnekort.
Niet op sterkte maar eentje met aan een kant een prismatisch glas.

Als ik te lang geconcentreerd ben wordt het ene oog moe en valt de scherpte weg. Door het glas dat als prisma dient zal het zicht naar buiten worden afgebogen waardoor het oog extra moeite moet doen voor de focus.
Zo doet mijn oog een beetje krachttraining en kan de bril met 4 jaartjes weer weg.

15 jaar -3,75
:(

19

-1.5 beide

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 20:45 ----------

-6

wat

can't+see+shit+captain.jpg

Ik heb mijn ogen 4 jaar geleden laten laseren en had toen 110% zicht. (ik zag 10% beter dan de gemiddelde persoon zonder slechte ogen. Klinkt vaag, is het ook) helaas is dat inmiddels weer afgezakt naar -.25 in mijn linkeroog.

Vroeger had ik -8 links en -5.5 rechts inclusief cilinders.

Wordt het ook niet aanbevolen om je ogen pas te laten laseren na een bepaalde leeftijd? 19 lijkt me nog best vroeg.

22, geen bril

ik ben 21 jaar en ik heb een sterkte van +6 heb lenzen. aardig wat dus

Terug
Naar boven