AndroidHealthClinic

Wat zou jij doen in zo'n situatie

HerBaszdmeg

Cool Novice
Waardering
7
Lengte
1m78
Massa
88kg
Vetpercentage
8%
Zelf werk ik op ZZP basis, en kan werken wanneer ik daar zelf zin in heb. Verdien ongeveer bruto 4500euro. Maar nu heb ik ook nog een "bijbaan" Die ik al zo'n 6 jaar heb en nooit mee ben gestopt.
Nu werkte ik voorheen altijd de zondag en nu heeft mijn baas daar gezegd dat ik de dinsdag avond + woensdag avond ook extra moet gaan werken.
Het bedrijf waar ik bij werk ligt zo rond de 35km van mijn woning af en krijg geen rij kosten vergoeding.
Nu zit ik in een dilemma of ik gewoon zou doorgaan of niet..

Als ik jouw was zou ik ermee kappen. je verdient al 4500 euro, lijkt me genoeg zou jezelf dan niet nog meer uitputten.

Stoppen, tenzij je het geld brood nodig heb....

stoppen, 4500 bruto is ruim voldoende..
Maar srs, met 4500 aan loon heb je geen simpel baantje lijkt me, en dan kan je dit niet zelf verzinnen?

• Topic Starter Topic Starter
Nou op zich heb ik het geld niet nodig. verdien zo'n 450 á 500 euro daar extra. Makkelijk om mijn zorgverzekering, auto belasting en verzekering te betalen. Maar ja, de tijd die erin beslag gaat is zo'n 20uur extra per week.

Nou op zich heb ik het geld niet nodig. verdien zo'n 450 á 500 euro daar extra. Makkelijk om mijn zorgverzekering, auto belasting en verzekering te betalen. Maar ja, de tijd die erin beslag gaat is zo'n 20uur extra per week.

500 extra voor 20 uur per week? kom je uit op 6,25 per uur:o

Volgens mij weet je het antwoord allang zelf al? :scratch:

Sowieso raar om op internet advies te vragen over jouw eigen persoonlijke keuze. Gewoon aandachtsh**ren voor de €4500 pmnd or what is this...

Nou ja, weet je. Ik weet dat die 500euro extra voor 20uur per week weinig is. Ben 23. en verdien minimum daar, maar enigste wat ik hoef te doen is niks doen haha.
En vergeet niet die 4500 is bruto hé.

En waarom ik het hier vraag? Kijk ZZP heb je nooit baanzekerheid, werk daar nu 6jaar en heb een vast contract.

Nou ja, weet je. Ik weet dat die 500euro extra voor 20uur per week weinig is. Ben 23. en verdien minimum daar, maar enigste wat ik hoef te doen is niks doen haha.
En vergeet niet die 4500 is bruto hé.

En waarom ik het hier vraag? Kijk ZZP heb je nooit baanzekerheid, werk daar nu 6jaar en heb een vast contract.

volgens mij lul je maar wat raak met je 4500 euro, come on, los van die 4500 wel voor 6,25 per uur werken. Wat zelfs zwaar onder minimum is voor iemand van 23 jaar. Epic Fail!

Is het tijdelijk of vast dat je meer moet gaan werken? Als t vast is zou ik toch serieus overwegen om te gaan stoppen.

Momenteel bekijken: 14 gebruiker(s) (11 leden en 3 gasten) dit topic
supersized, bascross, dennis 76, Detroit09, el smurfo, Express, haaii, Lhunar, rickynl, skinnie, z1000

daar gaat je DBB reputatie

Is het tijdelijk of vast dat je meer moet gaan werken? Als t vast is zou ik toch serieus overwegen om te gaan stoppen.
Is vast. Heb hem gezegd dat ik daar geen zin in had, heb nooit problemen gehad hiermee. Maar zijn excuus was dat ik hier werk, en dat ik dan beschikbaar moet zijn.

Is vast. Heb hem gezegd dat ik daar geen zin in had, heb nooit problemen gehad hiermee. Maar zijn excuus was dat ik hier werk, en dat ik dan beschikbaar moet zijn.

Dan zou ik gewoon de afweging maken van hoe stabiel is je zelfstandige werk, hoe snel kan je een nieuwe baan krijgen als het wegvalt enz..

Als t redelijk stabiel is en je goede kans hebt op nieuwe baan als t wegvalt dan zou ik gewoon stoppen.

not sure if srs, 4500 op 23. Verkoop je cocaine?

23 en zoveel verdienen , wordt bij mij ook een beetje errrrrr :p

Nou ja, het ligt eraan wat je wilt hé, hard werken voor je knaken of lekker op een kantoor zitten?

Terug
Naar boven