XXL Nutrition

Wat zou jij doen in zo'n situatie

Nou ja, het ligt eraan wat je wilt hé, hard werken voor je knaken of lekker op een kantoor zitten?

???
Kan je zeggen dat de grotere bedragen toch echt uit kantoorwerkzaamheden komen, over het algemeen genomen dan.

En als je het alleen voor de baanzekerheid doet...
1. Je verdient €4500 bruto... Lijkt me niet dat dit snel een probleem zal opleveren of je klanten bestand moet uit 1 bedrijf staan en je hebt zelf geen reserves opgebouwd.
2. Je verdient €6,- per uur bij dat bijbaantje van je... Dat soort bijbaantjes liggen voor het oprapen en dus vervangbaar.

• Topic Starter Topic Starter
Ik wou gewoon even een bevestiging van mijn gedachten, en die heb ik dus gekregen.

Ik ken 18 jarige die 5 cijfers per jaar verdienen.. Legaal.

10.000 - 99.999

nogal een verschil he

10.000 - 99.999

nogal een verschil he

Oh, bedoelde 6.. Was in de war met dat een miljoen 6 nullen had :o

1 kon op zijn 16e een nieuwe mercedes e coupe kopen.. Weet niet wat hij precies verdient omdat hij zowel zelfstandig als in loondienst werkt nu maar ik schat 150.000 dollar per jaar.

zeg die extra baan op en zoek een andere voor in het weekend?

Kwestie van in een gat van de markt springen en goed zijn in wat je doet. :rolleyes:

wtf moeten we met deze informatie. fl**ker op met je ik ken iemand die dit dat. Wat moeten we nou met die informatie hier??? Beetje interessant doen hier.

maar jij zegt dat je er ook nog meerdere kent met €100.000+, er was ooit een mannetje die vanaf zijn 14e ofzo al in de invalidekarretjes handelde en daarmee op het nieuws kwam, dat was de enige die ik ooit heb gezien die goed verdiende op jonge leeftijd en jij kent er weer meerdere, uhummm. Als je nou een paar namen hier neer gooit of websites van ze oid. dan komt het misschien wel geloofwaardig over

wtf moeten we met deze informatie. fl**ker op met je ik ken iemand die dit dat. Wat moeten we nou met die informatie hier??? Beetje interessant doen hier.

Omdat die kerel zei dat t niet zo kon zijn? :o

---------- Post toegevoegd Wed 5 Sep 2012 om 22:09 ----------

maar jij zegt dat je er ook nog meerdere kent met €100.000+, er was ooit een mannetje die vanaf zijn 14e ofzo al in de invalidekarretjes handelde en daarmee op het nieuws kwam, dat was de enige die ik ooit heb gezien die goed verdiende op jonge leeftijd en jij kent er weer meerdere, uhummm. Als je nou een paar namen hier neer gooit of websites van ze oid. dan komt het misschien wel geloofwaardig over

http://www.youtube.com/watch?v=GY5SCxcUImc

lol je kent die dude alleen van internet pleur op plzz

met al die werkuren zal je fysiek er ook naar zijn, dus wtf doe je een op een BB forum?

Dat verdienen met youtube filmpjes. Gaat toch nergens over.

Oh, bedoelde 6.. Was in de war met dat een miljoen 6 nullen had :o

1 kon op zijn 16e een nieuwe mercedes e coupe kopen.. Weet niet wat hij precies verdient omdat hij zowel zelfstandig als in loondienst werkt nu maar ik schat 150.000 dollar per jaar.

Tjach mensen zeggen zoveel, hoor mensen vaak zeggen (opscheppen) dat ze wel 3000 of 4000€ netto verdienen per maand enz, maar vooraleer ik ze geloof mogen ze me toch eerst eens even wat loonbrieven voorleggen.

Terug
Naar boven