XXL Nutrition

Waterpolo

Ik krijg genoeg complimenten vriend. Ben toch echt de buffste van de klas, en dat is al mooi:p

Trouwens is begrijpend lezen zeker een lastig vak voor jou. Aangezien ik zei: "Meestal worden complimenten op een andere manier gegeven". Dus in het algemeen:rolleyes:

vaak blijven zitten?

Waterpolo lijkt me indd zwaar. Alleen een beetje gare sport.. Ga voetballen ofzo.

Sinds ik aan waterpolo doe maak ik de gains van mn leven.

Alle balsporten zijn gay .

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Kindjes!:mad: Ontopic graag.

Nee.. daar houden ze wel van jonge knulletjes :roflol:

Paar gasten uit me voetbalteam doen het ook. Valt me trouwens op dat de meeste watopoloërs die ik ken beetje aan de vatsige kant zijn:S
Verder wel leuke sport

Heey, ik heb 6 jaar gewaterpolo't.
Een van mijn leukste sporten die ik ooit heb gedaan! Helaas op de vereniging waar ik zat werd ik tot 2 jaar achtereen in een team ingedeeld waar ik niet in wou:mad:, maar moest vanwegen mijn leeftijd.
Ik had de eerste 5 jaar in een team gezeten bij de junioren terwijl ik nog de leeftijd had van een klasse lager. Voor mijn leeftijd was ik erg goed dus kon gewoon meedoen met lui die 4 a 5 jaar ouder waren als ik.
Tot dat mijn team naar de heren-jeugd ging (leeftijds klassen tot 24 jaar) en ik was op dat moment 13 a 14, ging niet werken natuurlijk. Voorgaande jaren moesten ze altijd dispensatie aanvragen omdat ik te jong was, dat kon daar niet meer.
Toen naar een team waarvan bijna iedereen pas 1 jaar trainde, dat werd hem niet, en ik had in dat team altijd ruzie met mijn trainer, dus toen helaas gestopt.

Je krijgt er wel sterke/ grote traps en schouders van:D Suc6 er mee.
Als ik ooit nog een team sport gaat doen word het zeker weer waterpolo!!!

• Topic Starter Topic Starter
Heey, ik heb 6 jaar gewaterpolo't.
Een van mijn leukste sporten die ik ooit heb gedaan! Helaas op de vereniging waar ik zat werd ik tot 2 jaar achtereen in een team ingedeeld waar ik niet in wou:mad:, maar moest vanwegen mijn leeftijd.
Ik had de eerste 5 jaar in een team gezeten bij de junioren terwijl ik nog de leeftijd had van een klasse lager. Voor mijn leeftijd was ik erg goed dus kon gewoon meedoen met lui die 4 a 5 jaar ouder waren als ik.
Tot dat mijn team naar de heren-jeugd ging (leeftijds klassen tot 24 jaar) en ik was op dat moment 13 a 14, ging niet werken natuurlijk. Voorgaande jaren moesten ze altijd dispensatie aanvragen omdat ik te jong was, dat kon daar niet meer.
Toen naar een team waarvan bijna iedereen pas 1 jaar trainde, dat werd hem niet, en ik had in dat team altijd ruzie met mijn trainer, dus toen helaas gestopt.

Je krijgt er wel sterke/ grote traps en schouders van:D Suc6 er mee.
Als ik ooit nog een team sport gaat doen word het zeker weer waterpolo!!!

Eey jeroen. Gaaf om te horen man;) Waterpolo is inderdaad echt leuk. Het is inderdaad balen als je eigenlijk niet op je eigen niveau speelt, te makkelijk of te moeilijk.
Mijn schouders zijn idd m'n beste spiergroepen.

Volgens mij is het een behoorlijk blessuregevoelige sport. Wie kan daar iets over zeggen?

Volgens mij is het een behoorlijk blessuregevoelige sport. Wie kan daar iets over zeggen?

Nou een tok, is wel een must:D en dik plastic zwembroekje anders zwem je naakt rond is ook wel handig.
En ja tegen een stootje moet je wel kunnen.

En lichamelijk zwaar intensief! Een (van de 4) part uit een wedstrijd duurt ook maar 7minuten.

Terug
Naar boven